Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tvůrci předělávky System Shocku uklidňují obavy fanoušků

  17:22aktualizováno  17:22
Obecná zmínka o prvcích z her na hrdiny v souvislosti s modernizací System Shocku u některých hráčů vyvolávala starost o směřování projektu. Vývojáři se však situaci rozhodli upřesnit prostřednictvím příspěvku na Kickstarteru, kde probíhá komunitní financování titulu.

System Shock (reboot) | foto: BW

Využití prvků má být skromné a tvůrci nechtějí podléhat moderním trendům. Upozorňují však, že budou chybět například statistiky postavy. „Hráč bude postupně získávat více zbraní a dovedností. Každá z nich bude vyžadovat um pro jejich využití (hráčskou dovednost, nikoliv dovednostní body).

Herní svět se má navíc řídit striktní logikou. Chybět tak nebudou automaty s jídlem a pitím pro léčení a drobné posilování postavy. „Ale nebudete je hackovat, abyste získali zbraň. Proč by automat na jídlo a pití na vesmírné stanici měl sloužit jako arzenál?“

Vylepšení pro zbraně a dovednosti hra bude zahrnovat jen velmi omezený počet.“Cílem hry je, aby byla zábavná. Nikoliv abyste čas trávili v inventáři,“ píšou vývojáři.

System Shock (reboot)
System Shock (reboot)
System Shock (reboot)
System Shock (reboot)

System Shock

Každou situaci by navíc mělo být možné řešit více způsoby. „Nabídneme vám nástroje, zbraně a dovednosti, se kterými k problému půjde přistupovat v závislosti na vašem herním stylu.“

Do konce komunitního financování System Shocku zbývá šest dní a hra již nyní přesáhla minimální požadovanou částku. Cílem bylo získat alespoň 900 tisíc dolarů, v době psaní článku však lidé na projekt přispěli 1,1 milionu dolarů. Tedy zhruba 26,5 milionu korun.

V rámci bonusových cílů pro kampaň tím hráči odemkli verze pro Mac a Linux. Při přesáhnutí 1,2 milionu dolarů bude následovat lokalizace do španělštiny, italštiny, němčiny a francouzštiny.

Autor:


Témata: Linux, Posilování


Nejčtenější

SOMA
Hlavní inspirací hrůzostrašné hry Amnesia byla série Resident Evil

Resident Evilu 6 fanoušci vyčítali přílišnou akčnost, právě starší díly série však byly hlavní inspirací pro tituly od Frictional Games. Tedy děsivé hry jako...  celý článek

We Happy Few
Nejočekávanější nezávislé hry roku 2017

I letos nás jistě čeká nejeden zajímavý projekt, za nímž bude stát méně známé studio. Navíc hned osm titulů, které jsme čekali loni, se nám přehouplo do...  celý článek

Battlefield 1
Apokalypsa zatím nehrozí, hry se loni prodávaly lépe než v roce 2015

Řada loňských her v kamenných obchodech dopadla o poznání hůře než předchozí díly. Podle statistik amerického herního průmyslu však celkové příjmy v tomto...  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard ve virtuální realitě PlayStation VR
RECENZE: Poznáte, co je strach. Resident Evil 7 se vrací ke kořenům hororu

Série, která etablovala žánr hororu, ho postupem času sama zavrhla. Sedmý díl je však vzkříšením všudypřítomného strachu i hádanek, zkrátka všeho, co dělalo...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.