Taktická akce Takedown

Taktická akce Takedown

Nezávislí vývojáři slibují návrat taktické akce. Zhlédněte obrázky

  • 1
Projekt Takedown vede návrhář série Ghost Recon a titulu Halo: Reach, kterým je Christian Allen. Peníze na vývoj tým získal prostřednictvím komunitního financování na serveru Kickstarter. Po šesti měsících tak zveřejňuje první obrázky ze hry, která by se měla soustředit na realistickou akci. A taktika by v Takedown měla hrát prim.

Vývojáři titul popisují jako duchovního následovníka titulů Rainbow Six a Swat 4. Hra má vyžadovat pomalý, promyšlený postup a nabízet rozvětvené úrovně. Takedown umožní plánování akce před jednotlivými misemi a smrt společníka znamená jeho definitivní ztrátu.

"Jestliže jste fanouškem stříleček ze staré školy, kde přemýšlení bylo významnější než pouhé běhání a střelba, případně pokud jednoduše hledáte odlišnou střílečku, je to projekt pro vás," tvrdí vývojáři.

Hra nabídne sólo hru, kooperaci i síťové zápolení. Plánovaná je zatím PC verze bez protipirátské ochrany, v úvahu však v budoucnu připadají i další platformy.