Pomocí přilby pro virtuální realitu tak sledujete stísněný prostor a snažíte se navigovat jiného hráče, který má za úkol vás vysvobodit. V rakvi je totiž možné objevit indicie, na základě kterých lze zachránce nasměrovat. Ale s docházejícím vzduchem vám nelítostně běží čas a stíněné prostory ve vás mohou vyvolávat klaustrofobii a pocity úzkosti.
Titul je zatím možné zkoušet jen na herních výstavách. Jeden z hráčů si totiž pro autentičtější pocit lehne do skutečné rakve. Druhý pak sedí u PC a titul hraje jako klasickou hru z vlastního pohledu. Oba mají na hlavách helmu Oculus Rift pro virtuální realitu a komunikují prostřednictvím mikrofonu.
Hra nejprve vznikla jako prototyp v rámci vývojářského jamu na Nottinghamské univerzitě v Británii. Projekt vytváří pět lidí a cílem je prozkoumávat nové oblasti. Jeden z autorů na základě experimentu sepisuje diplomovou práci na téma nepříjemných herních zážitků.