Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Epic Games před pár lety ohromily technologickým demem. Zopakují úspěch?

  15:25aktualizováno  15:25
Společnost Epic Games neustále posouvá hranice grafických možností. Nejnovější technologické demo naznačuje možnosti pro hry s rozlehlými světy. Podporovat bude například mapy o rozloze až 160 kilometrů čtverečních.

A boy and His Kite | foto: Epic Games

Zůstává však otázka, jestli se propagační video vyrovná těm předchozím.

Například technologické demo Samaritan před čtyřmi lety naznačilo budoucnost grafiky. Studio Epic Games tak prezentovalo svou vizi pro vizuální pojetí her příští generace a video sloužilo také jako propagace jejich technologie Unreal Engine.

Samaritan ve své době prezentoval Unreal Engine 3.8, který se prý citelně blížil čtvrtému vydání. Technologické demo v době zveřejnění sklidilo bouřlivý ohlas a řada hráčů doufala, že v Epic Games titul rozvinou do plnohodnotné hry.

To se zatím nestalo. Na světě je však nové technologické demo, tentokrát pro Unreal Engine verze 4.8. Pojednává o chlapci, který pouští draka.

Nová verze technologie podporuje virtuální realitu Oculus Rift i Morpheus. Technologické demo také předvádí řadu nových grafických funkcí. Například kvalitnější rozmazání pohybujících se objektů či miliony kusů vegetace vykreslované jedinou grafickou kartou. Technologické demo ostatně bude volně přístupné.

Líbí se vám video víc než Samaritan z roku 2011?

Autor:


Témata: virtuální


Nejčtenější

Call of Duty: WW2
Je to oficiální. Letošní Call of Duty se vrátí do 2. světové války

Předchozí úniky informací se potvrdily. Válečná střelnice Call of Duty se s letošním dílem vrátí ke kořenům, tedy do období druhé světové války.   celý článek

Marvel’s Guardians of the Galaxy - The Telltale Series
RECENZE: Adaptace Strážců Galaxie je až příliš velkou sázkou na jistotu

První epizoda nového interaktivního seriálu od Telltale je za námi a naše dojmy jsou rozpačité. Byť je obsah bezesporu kvalitní, už se pomalu začíná zajídat.  celý článek

Oblivion
Velikost přirození či chrochtání. Nejpodivnější úpravy „vzhledu“ postav

Úpravy vzhledu postav jsou ve hrách velmi populární. Na začátku byla snaha o to, abychom se mohli s postavou co nejvíce sžít. Hráče však možná více baví...  celý článek

Blackwood Crossing
RECENZE: Blackwood Crossing vypadá jako špičkový animák od Pixaru

Dětství sourozenců Finna a Scarlett bylo poznamenané tak dramatickými událostmi, že navždy změnily chod jejich životů. Celý Blackwood Crossing je jejich...  celý článek

Zaklínač 3:  O Víně a krvi
Autor knih o Zaklínači žárlí na úspěch hry

Spisovatel Andrzej Sapkowski tvrdí, že popularita jeho knížek pomohla hernímu zaklínači stát se hitem, nikoli naopak.  celý článek

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Hackněte Nintendo Switch a získáte odměnu

Prolomit softwarovou ochranu nové konzole je záležitost prestiže, ale odměna v tisících dolarů je také dobrá motivace.  celý článek

Tamagochi
Tamagochi způsobilo před 20 lety poprask. Zopakuje úspěch nová verze?

Digitální hračka Tamagochi slaví 20 let a u této příležitosti její výrobce Bandai vydal novou edici. Až na menší rozměry vypadá prakticky stejně jako původní...  celý článek

Uživatelské rozhraní konzole Xbox One
Xbox umožní vracet digitálně zakoupené hry

Microsoft začal u vybraných uživatelů testovat novou funkcionalitu, která umožní nespokojeným zákazníkům vracet digitálně zakoupený obsah. Pravidla jsou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.