Greenová v souvislosti s publicitou hry vyjádřila překvapení. „Nikdy jsem nedoufala, že se něco podobného objeví na obalu New York Times,“ řekla pro server Polygon.
„Takovou pozornost si jinak získávají inovativní, přelomové a srdceryvné projekty. A pravdou je, že my nic takového neudělali. Já s manželem zažila tu nejběžnější věc v životě: bolest.“
Greenovi prý nejtěžší zážitek svého života proměnili v něco krásného. Jejich synovi Joelovi doktoři již po dvanácti měsících života diagnostikovali rakovinu a dítě v pěti letech zemřelo. That Dragon, Cancer proto od začátku vznikalo jako způsob, jak se s blížící ztrátou vyrovnat.
„Kdyby scenáristé doopravdy chápali, co je ve videohrách možné, nemuseli bychom se zabývat nedostatkem diverzity,“ tvrdí Greenová.
„Nemuseli bychom se obávat, že i lidé bez technických znalostí, jako jsem já, budou zastrašeni (úvahami nad) hráčskými možnostmi. Kdyby spisovatelé věděli, jaké hry mají potenciál, pro tvorbu v tomto médiu by překonali všechny překážky, a to nezávisle na tom, jestli jsou to komplikace technického či jiného rázu.“
Greenová v souvislosti s tím věří, že vyzdvihování její hry jako něčeho nového jen ukazuje na nepochopení potenciálu videoher jako média.
Hra That Dragon, Cancer vyšla 12. ledna jako autobiografie. V adventurním pojetí zaznamenává strasti i radosti dvou rodičů, kteří se připravují na smrt dítěte. Bonusweb titul hodnotil 70 %. Jan Srp v recenzi chválil osobitost zpracování i emocionálnost hry. Vytýkal jí naopak častou nesrozumitelnost.