Vzhled PC verze The Division prý omezují konzole, Ubisoft to popírá

  • 11
Ačkoliv PC verze hry Tom Clancy's The Division není převodem z konzolí, nesmí prý jejich grafické úrovni příliš utéct. Prohlásil to jeden z vývojářů titulu, jenž zároveň upozornil na detailní možnosti pro nastavení grafiky. Ty na PlayStation 4 i Xbox One chybí.

Vyplynulo to z komentovaného průchodu titulem, při kterém na otázky fanoušků odpovídal nejmenovaný vývojář.

Na dotaz ohledně omezení způsobených vznikem hry i pro konzole pak prohlásil: „Rozhodně je to faktor. Na The Division je ale dobré, že jsme PC považovali za samostatnou platformu. Pracoval jsem na projektech, kde jsme titul (jen) předělávali z konzole.“

Vývojář tvrdí, že je však při práci na hře třeba brát v potaz právě stroje pro obývací pokoje. „Musíme na konzole brát ohled, nebylo by fér (grafiku) vylepšit příliš. Ale bylo skvělé pracovat na verzi věnované čistě jen PC platformě.“

The Division (beta)
The Division (beta)
The Division (beta)

Řada lidí pak prohlášení interpretovala jako cílené „ořezání“ PC verze a důvod, proč grafika titulu neodpovídá videím z odhalení na E3 před dvěma a půl lety.

K tomu se pro server PCGamesN vyjádřilo vydavatelství Ubisoft se slovy: „Komentář jednoho z našich členů týmů si někteří lidé z komunity vykládali jako prohlášení o tom, že PC verzi The Division svazovaly konzole. To však není pravda. PC verze titulu byla od začátku vyvíjená samostatně a věříme, že si lidé hru a její vymoženosti s touto verzí užijí.“

Ondřeje Zacha titul během víkendového testu překvapil. „Nebudu zastírat, že betaverze mě i přes všechna možná rizika nadchla a plnou verzi si nenechám ujít. Příběhové pozadí a herní mytologie působí robustně. Doufejme, že i podání bude stát za to,“ napsal v prvních dojmech (čtete text).

The Division (beta)