Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

The Division je v Británii vůbec nejúspěšnější novou značkou

  12:05aktualizováno  12:05

Žádná videohra v prvním čtvrtletí v Británii nikdy nebyla tak úspěšná jako Tom Clancy’s The Division.

Vydavatelství Ubisoft ostatně již minulý týden prohlásilo, že pro něj je The Division vůbec nejžádanější novou značkou a portfolio nezahrnuje projekt, který by v prvních 24 hodinách po vydání prodal srovnatelný počet kusů.

Oficiální britské statistiky ani prohlášení Ubisoftu však konkrétní čísla nezmiňují. Hovoří se jen neurčitě o milionech.

The Division (beta)

The Division (beta)

Autor:
Témata: Ubisoft


Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.