The Elder Scrolls Online

The Elder Scrolls Online

The Elder Scrolls Online bude mít příběh pro každého hráče

  • 0
Vývojáři The Elder Scrolls Online asi často četli pohádku o chytré horákyni, která nebyla nahá ani oblečená a nešla ani se nevezla na voze. Zařídí totiž, aby se každý hráč tohoto on-line titulu cítil jako jedinečný hrdina a hra přitom neztratila typické prvky on-line her.

Když byla oznámena on-line hra na hrdiny The Elder Scrolls Online, mezi hráči propukly debaty, jak může takový projekt fungovat. Všechny díly již legendární série byly singleplayerové tituly zaměřené na jednoho hrdinu. Matt Firor, ředitel vývoje The Elder Scrolls Online, hráče uklidnil v rozhovoru pro herní magazín Game Informer.

"Hlavní příběh The Elder Scrolls Online je postaven okolo jednotlivých hráčů, což znamená, že ho budou moci prožít po svém jako hrdina hry," uvedl Frior. Dodal, že jako designér on-line her na hrdiny se svým týmem chtěli vytvořit takové prostředí, aby měl hráč pocit, že je jedinečný, že je hrdina hry.

Zdařilo se to pomocí mixu technologií. "Udělali jsme instanci, kde je hráč sám, stoprocentně sólo, kde je svět zaměřený na něj, kde ovlivňuje hlavní příběh," vysvětlil Firor. Klany a raidy pochopitelně ve hře zůstanou jako v tradičních on-line hrách na hrdiny. Jediné, s čím se tým ještě pere, je systém bojů, ovšem detaily zatím tým neuvedl. Zda budou ve hře real-time souboje, není jasné.

The Elder Scrolls Online vychází příští rok na PC a Mac. 

Zdroj: n4g