Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nejlepší zážitek z The Evil Within na PC? Podle vývojářů 30 snímků za vteřinu

  17:08aktualizováno  17:08
Vývojáři tvrdí, že vyvíjeli The Evil Within s nejlepším zážitkem na paměti. To v praxi znamená, že je titul i v PC verzi omezený na 30 snímků za vteřinu a využívá rozlišení v poměru stran 2,35:1. Hráči tyto parametry mohou upravit speciálními příkazy, vývojáři to však nedoporučují.

Podobný přístup k vývoji u multiplatformní hry může trochu děsit. Optimalizace v rámci uvedených parametrů se zpravidla provádí pro konzolové verze a někdy značí, že tvůrci PC platformě příliš péče nevěnovali.

„Shinji Mikami a jeho tým v Tango (Gameworks) navrhl The Evil Within tak, aby se titul hrál na 30 snímků za vteřinu a využíval poměr stran 2,35:1 pro všechny platformy,“ oznámilo vydavatelství Bethesda.

„Tým poslední čtyři roky vytvářel zážitek, který ladil s ohledem na nastavení. PC hráčům nabídneme debug příkazy, kterými počet snímků i poměry stran můžete upravit, ale tyto příkazy a změny nejsou doporučované ani podporované. Všem radíme titul hrát tak, jak byl navržen a jak je zamýšlený pro nejlepší zážitek.“

Cílem je, aby si nastavení mohli upravit pouze technicky zdatnější hráči. V menu tyto možnosti zkrátka neobjevíte.

Autor:


Témata: Resident Evil


Nejčtenější

The Occupation
V The Occupation budeme zachraňovat britskou svobodu

Je právě 24. října roku 1987 a hlavní hrdina, novinář, má čtyři hodiny na to, aby zabránil přijetí kontroverzního zákona.  celý článek

Kingsway
Hra vypadá jako operační systém, na který byste rádi zapomněli

Pomalé načítání, otravná vyskakující okna či zastaralé uživatelské rozhraní. Kingsway sice připomíná staré operační systémy, ve skutečnosti je to ovšem hra na...  celý článek

Obličej v MLB The Show 17
Baseballisté kvůli chybě ve hře vypadali jako zrůdy

Technická chyba ve sportovní hře MLB The Show 17 proměňovala postavy na příšery připomínající hororové hry. Potíže způsoboval editor postav, kde táhlo pro...  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard
Klíčem k úspěchu nového Resident Evilu byla 90. léta

Inspirací pro sedmý díl Resident Evilu bylo pojetí her v minulosti. Titul se přitom původně přikláněl k akčnějšímu stylu šestého dílu.  celý článek

Zaklínač 3: Srdce z kamene
Nechte hráče na pokoji, obořil se australský politik na vládu

Australská cenzura přiměla senátora David Leyonhjelma k razantnímu vystoupení. Kritizoval v něm přístup státu k videohrám a volal po změnách.  celý článek

Další z rubriky

Streets of Rogue
Tohle nezvládneš, ty nulo. Titul paroduje výukové pasáže a herní klišé

Chválí vás za nic. Přesně tak mnohdy působí výukové sekce ve hrách, kde si máte osvojit základy ovládání. Vyskočit, vystřelit, učinit krok vpřed. Nezávislý...  celý článek

GoG Galaxy
Vyšla dosud největší aktualizace GoG Galaxy, konec bety je na spadnutí

Nepovinný klient GoG Galaxy digitální distribuce GoG se naučil spoustu nových funkcí a brzy opustí betu. Finální verze bude dostupná během dubna, zájemci však...  celý článek

The Occupation
V The Occupation budeme zachraňovat britskou svobodu

Je právě 24. října roku 1987 a hlavní hrdina, novinář, má čtyři hodiny na to, aby zabránil přijetí kontroverzního zákona.  celý článek

Palačinky z ovesných vloček
Palačinky z ovesných vloček

Sladká a zdravá rychlovka. :)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.