Podobný přístup k vývoji u multiplatformní hry může trochu děsit. Optimalizace v rámci uvedených parametrů se zpravidla provádí pro konzolové verze a někdy značí, že tvůrci PC platformě příliš péče nevěnovali.
„Shinji Mikami a jeho tým v Tango (Gameworks) navrhl The Evil Within tak, aby se titul hrál na 30 snímků za vteřinu a využíval poměr stran 2,35:1 pro všechny platformy,“ oznámilo vydavatelství Bethesda.
„Tým poslední čtyři roky vytvářel zážitek, který ladil s ohledem na nastavení. PC hráčům nabídneme debug příkazy, kterými počet snímků i poměry stran můžete upravit, ale tyto příkazy a změny nejsou doporučované ani podporované. Všem radíme titul hrát tak, jak byl navržen a jak je zamýšlený pro nejlepší zážitek.“
Cílem je, aby si nastavení mohli upravit pouze technicky zdatnější hráči. V menu tyto možnosti zkrátka neobjevíte.