Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

The Longest Journey - první část návodu

  12:00aktualizováno  10. ledna 2001 11:18
Absolutně nikdo z příznivců adventur by si neměl nechat ujít tuto fantastickou hru, která patří k tomu nejlepšímu, co adventurní trh za celou svoji historii vyprodukoval. A přestože TLJ není nijak zvlášť obtížnou hrou, připravili jsme si pro vás podrobný návod... zatím tedy alespoň jeho první část, jejímž obsahem je prvních pět kapitol.

The Longest Journey

Úvod:

  • Jděte doprava, kde ulomte větev ze stromu a promluvte si se stromem o všem možném.
  • Z hnízda za stromem seberte šupinu, kterou v inventáři spojte s větví - vyrobíte korýtko.
  • Jděte doprava k pramenu a použijte na něj korýtko.
  • Jděte zpět ke stromu a promluvte si s ním.

    Kapitola 1:

  • Ve svém pokoji otevřete skříň a seberte z ní opičáka Guybrushe. V inventáři ho prozkoumejte a vyloupněte mu jeho skleněné oko (nadvakrát!).
  • Z nočního stolku seberte fotografii a diář - ten v inventáři prozkoumejte a vytáhněte z něj list s odpracovanými hodinami v kavárně.
  • Odejděte z pokoje a na chodbě prohoďte pár slov se Zackem.
  • Utrhněte lístek z rostliny napravo a pokud chcete, můžete si "promluvit" s terminálem u stěny.
  • Sejděte do přízemí, kde si promluvte s Fionou o všem možném.
  • Prozkoumejte nástěnku na zadní stěně a seberte z ní růžový papírek.
  • Prozkoumejte papírek v inventáři a pak ho ukažte Fioně - vrátí vám prstýnek.
  • Seberte ze stolu krabičku zápalek a vyjděte ven před dům.
  • Jděte doleva a prozkoumejte složitý stroj - čerpadlo vody. Na roztrhnutý kabel vpravo nahoře použijte prsten. Pomocí dvou spínačů vpravo dole natočte všechny čtyři modré páčky do vodorovné polohy. Otočte kohoutkem na plynové bombě nalevo a pak pohněte velkým rezavým kolem. Nakonec seberte velké kleště a svůj prstýnek, kterým jsou spojené dráty vpravo nahoře.
  • Jděte doprava - automaticky následuje rozhovor s Cortezem sedícím na lavičce.
  • Pokračujte doprava až na mosty (na rozcestí), odkud jděte do parku a dále k akademii.
  • Vejděte dovnitř a z odpadkového koše seberte děravou gumovou rukavici.
  • Vyjděte po schodech napravo do své pracovny, seberte ze stolku paletu se štětcem a použijte ji na rozpracovaný obraz.
  • Po rozhovoru s Emou (předala vám vzkaz od Cortéze) odejděte z akademie a zamiřte ke kavárně.
  • Vejděte dovnitř a ze všeho nejdříve si promluvte s Charliem (barmanem) o všem možném.
  • Ze sklenice na baru seberte bonbóny a hned je v inventáři ochutnejte - získáte ocumlaný bonbón.
  • Jděte doleva a promluvte si s Emou sedící v boxu o všem možném. The Longest Journey
  • Promluvte si se Stenlym sedícím u baru a řekněte mu, že chcete dostat zaplaceno. Na jeho otázku, zda-li máte seznam odpracovaných hodin, odpovězte "Ano" a pak mu ho předejte. Stenly vám na kreditku připíše pár dolarů a pak se vás zeptá, jestli máte večer čas přijít do práce. Rozhodněte se dle vlastní vůle, bude na tom záležet pouze způsob zakončení této kapitoly.
  • Prozkoumejte plakát na stěně napravo od jukeboxu, utrhněte z něj jednu vstupenku a tu ihned v inventáři prozkoumejte.
  • Ze stolku před Emou seberte ještě chleba a odejděte z kavárny.
  • Namiřte si to přímo ke stanici metra a sejděte po schodech do podzemí.
  • Přistupte ke skeneru (je hned vedle schodů), použijte ho, stiskněte tlačítko "week" a pak na čočku použijte svoji platební kartu.
  • Nasedněte do prvního metra, uvnitř prozkoumejte mapu tratě a klikněte na lokaci "Watertown".
  • Vejděte do muzea a pokračujte doprava až ke Cortézovi, se kterým si promluvte.
  • Nyní je na čase ukončit první kapitolu. Způsob ukončení záleží na tom, zda-li jste Stenlymu slíbili přijít večer do práce či nikoli. Pokud ano, odejděte do kavárny, pokud ne, jděte domů a promluvte si s Fionou, která se s Mikim dívá na televizi.

    Kapitola 2:

  • Ráno otevřete okno a vyhlédněte skrz něj ven. Uvolněte prádelní šňůru a pak na modrou kačenku nadrobte trochu chleba. Nakonec zatáhněte za řetěz, čímž získáte prádelní šňůru.
  • Sejděte do přízemí a promluvte si s Fionou hlavně o Cortézovi.
  • Vraťte se do patra před svůj pokoj a zaklepejte na Zackovy dveře - řekne vám kde hledat Cortéze.
  • Zaskočte do kavárny promluvit si Charliem, pak z kanálu před kavárnou seberte modrou kačenku.
  • Jděte na stanici metra a přistupte k levé koleji - na kolejišti uvidíte jiskry, které prozkoumejte - zjistíte, že se tam válí klíč, který budete potřebovat. Otevřete inventář, prozkoumejte kačenku, nafoukněte ji a strhněte z ní náplast - začne ucházet vzduch. Kačenku použijte na kleště, ke kterým ještě přivažte prádelní šňůru. Výsledek použijte na klíč v kolejišti, čímž ho získáte. Jednejte rychle, protože když se kačenka vyfoukne, budete muset celý proces opakovat znova.
  • Nastupte do metra a odjeďte na lokaci "Metro Circle".
  • Sejděte po schodech a jděte doprava, na další lokaci opět doprava až ke kinu Mercury.
  • Promluvte si s uklizečem (Freddie Melonem) o všem možném.
  • Promluvte si s chlapíkem v plášti (detektivem) o všem možném a to třikrát po sobě, dokud se nebudete bavit o sladkostech.
  • Odsuňte odpadkový koš před detektivem a na odkrytý zelený sliz použijte bonbóny z inventáře, které posléze nabídněte detektivovi.
  • Jakmile Freddie Melon zažene detektiva, přistupte ke skříňce s pojistkami a odemkněte ji klíčem z metra. V inventáři zalepte díravou rukavici páskou a použijte ji na jiskřící drát ve skříni.
  • Vraťte se na lokaci nalevo, kde seberte ze silnice detektivův klobouk.
  • Jděte zpět před kino, vejděte do zadní uličky a přistupte až ke dveřím na jejím konci.
  • Na hromadu odpadků použijte klobouk a posléze i opičáka Guybrushe.
  • Otevřete popelnici napravo ode dveří a zapalte ji sirkami z inventáře.
  • Během Melonova tance pronikněte do kina, kde si promluvte s Cortezem. The Longest Journey
  • Po rozhovoru s Cortezem vstupte do "Zrcadlové brány", čímž se dostanete do chrámu v Arcadii.
  • Po přistání jděte doprava až ke kněžímu (Tobiasovi), se kterým si promluvte (respektive naslouchejte (listen) jeho zpočátku nesrozumitelnému jazyku).
  • Po tom, co vám Tobias ukáže město, jděte ke stánkům na tržišti, kde si promluvte jak s prodavačem map, tak i se skořápkářem.
  • Vraťte se do chrámu a promluvte si s Tobiasem (vysvětlí vám celé pozadí příběhu).
  • Opět si promluvte s Tobiasem (hlavně o Westhousovi a ještě k tomu dvakrát po sobě!!!).
  • Jděte na trh a promluvte si s prodavačem map o Westhousovi a o Rollingmanovi, opět několikrát za sebou. Pak prodavače požádejte o práci.
  • Odejděte na mapu města a odtud na lokaci "City Gates".
  • Jděte k lodi na pravé straně mola a promluvte si s námořníkem (kapitánem Nebeveyem). Předejte mu mapu a pak "delivery list" - Nebevey ho však odmítne podepsat.
  • Jděte k městské bráně, prozkoumejte stánek nalevo, pak si promluvte s prodavačem a dejte mu minci z inventáře - koupíte tak flétnu.
  • Vraťte se k Nebeveymu a znova mu podejte "Delivery list" - tentokráte už by ho měl podepsat.
  • Jděte na malé molo, kde si promluvte se starým námořníkem.
  • Odběhněte do města na tržiště, kde si promluvte s prodavačem map a pak mu ukažte "Delivery list" - zjistíte adresu Rollingmana (Westhouse).
  • Vydejte se přes mapu města k Westhousovi a promluvte si s ním o všem možném - po předání mapy si od něj nechte podepsat "Delivery list".
  • Pokuste se odejít pryč - dostanete od Westhouse hodinky. V inventáři na ně použijte rysováček (pushpin), čímž se dostanete zpět do Starku.
  • Po dlouhém rozhovoru s Cortezem se vydejte do kavárny, kde si nejdříve promluvte s Charliem a pak se pohodlně usaďte do křesla, čímž ukončíte druhou kapitolu.

    Kapitola 3:

  • Hned po ránu jeďte metrem do Hope Street, odtud jděte do katedrály, respektive ke zpovědnicím.
  • Promluvte si s knězem (otcem Raulem) o Warrenovi a zeptejte se ho kde bydlí.
  • Vraťte se do Hope Street s vejděte do budovy č. 87.
  • Promluvte si s klukem (Warrenem) a slibte mu, že mu zjistíte info z policejní stanice. Nezapomeňte se ho však zeptat na adresu.
  • Vydejte se metrem na lokaci "Metro West" a jděte dozadu k policejní stanici.
  • Po malé televizní show si promluvte s poldou, který hlídá havarované vznášedlo.
  • Jděte ke vchodu do stanici a promluvte si s dalším hlídkujícím poldou (hlavně o dveřích, a to dvakrát po sobě!, dále pak o odpadcích).
  • Jděte o dvě lokace nazpět na křižovatku ulic. Vaším úkolem je přemístit silniční zátaras z jedné ulice do druhé. Ze všeho nejdříve prozkoumejte dvě cedule na sloupech, abyste zjistili názvy ulic a jejich čísla. Pak prozkoumejte zátaras a použijte ho (tím do něj zadáte číslo vedlejší ulice a zátaras se přemístí). Nakonec naskočte do kontejneru u cesty, čímž se dostanete na policii.
  • Promluvte si s opraváři napravo, pak prozkoumejte jejich červenou krabici s nářadím a seberte z ní starý formulář, který ihned v inventáři prozkoumejte. The Longest Journey
  • Promluvte si s recepční a požádejte ji o formulář, který předejte lenivým opravářům.
  • Opětovně požádejte recepční o nový formulář a opět ho předejte opravářům - tentokrát už by se měli pustit do práce.
  • Nyní je na čase pilné pracovníky z práce odvolat. Prozkoumejte obrazovku levého telefonního přístroje (zjistíte číslo), pak toto číslo vyťukejte na pravém telefonním přístroji. Nyní rychle informujte o telefonátu oba dva opraváře.
  • Spojte dráty, které trčí z panelu u dveří, a pak se pokuste otevřenými dveřmi proběhnout - recepční vás však zastaví.
  • Znova spojte dráty (tím opětovně otevřete dveře), prozkoumejte poličky za recepční a pak ji požádejte o další formulář - tím ji na chvíli zaměstnáte a můžete proběhnout otevřenými dveřmi.
  • Z nápojového automatu si za pomocí platební karty kupte jednu Bingo! Sodu.
  • Jděte doleva do šaten, kde nejdříve prozkoumejte všech šest skříněk.
  • Promluvte si s mužem na WC (Minnellim) a na jeho otázku "Kdo jsi?" odpovězte "seržantka Hernandez" - Minnelli vám dá klíček.
  • Odemkněte klíčkem Minnelliho skříňku a prozkoumejte ji - nejdříve seberte lék, pak prozkoumejte rozbité zrcadlo, odloupněte jeho dolní úlomek a prozkoumejte papírek, který jste tímto objevili.
  • Předejte lék Minnellimu a pak si s ním promluvte hlavně o jeho manželce (dvakrát!).
  • Od této chvíle bude Minnellimu padat na podlahu jeho skleněné oko. Nejdříve zhasněte světlo na WC (vypínač je na stěně) a pak vyměňte Minnelliho oko za oko opičáka Guybrushe (pokud jste tak ještě neučinili, vydloubněte Guybrushovi jeho oko. Pokud Guybrushe nemáte u sebe, tak se pro něj vraťte do temné uličky za divadlem Mercury).
  • Vyjděte z šaten na chodbu, použijte oko na skener u dveří napravo a vejděte do archívu.
  • Zasedněte k počítači a zadejte heslo "Warren Hughes" - následně na obrazovce prozkoumejte nápis "Erica Hughes", pak klikněte na "Edit" (tím vymažete Warrenovy trestné záznamy) a nakonec na "Print", čímž stránku vytisknete.
  • Zadejte do počítače zadejte heslo "Col#00...." (info o Warrenově sestře), které taktéž vytiskněte.
  • Zadejte do počítače zadejte "Church of Voltecs" - následně na obrazovce prozkoumejte nápis "Jacob McAllen"
  • Nakonec zadejte heslo "Jacob McAllen", klikněte na "Continue" a zapamatujte si kód, který se zobrazí v pravé dolní části obrazovky.
  • Odejděte od počítače a přistupte ke kontrolnímu panelu, na kterém zadejte kód z počítače - získáte tak spis a po jeho prozkoumání modrý databázový krystal.
  • Seberte všechny výtisky z tiskárny a vraťte se až do recepce, kde z podlahy seberte šroubovák.
  • Odejděte ze stanice a metrem odjeďte za Warrenem do Hope Street. Předejte mu vytištěné dokumenty a on vám prozradí, kde hledat Burns Flippera.
  • Odjeďte metrem do přístavu, kudy projděte (po schůdcích nahoru a doprava) až k velké garáži.
  • Před garáží ze všeho nejdříve prozkoumejte přístroj napravo - je to roztřepávač barev. Vložte do něj Bingo! Sodu, čímž ji docela "nafouknete".
  • Zaklepejte třikrát po sobě na velké dveře, pak vejděte dovnitř a slezte dolů k Burnsovi.
  • Promluvte si s Burnsem a požádejte ho o informace. Pak mu předejte databázový krystal.
  • Znova si promluvte s Burnsem - měli byste mu slíbit, že mu seženete antigravitační jednotku.
  • Odejděte z garáže a odjeďte metrem na Metro West, respektive k havarovanému vznášedlu.
  • Nabídněte nabobtnalou plechovku s Bingo! Sodou poldovi (tím se ho zbavíte), posléze na laserové paprsky použijte zrcátko. Prozkoumejte AG jednotku na trupu vznášedla, pokuste se ji sebrat a nakonec ji odšroubujte šroubovákem.
  • Odneste AG jednotku Burnsovi do garáže, čímž ho přimějete pracovat na vaší falešné ID kartě.
  • Nyní se vydejte do katedrály v Hope Street, kde nejdříve vyslechněte rozhovor mezi Cortezem a otcem Raulem a následně si s Cortezem promluvte.
  • Nakonec jděte domů - do svého pokoje v Benátkách, kde už na vás čekají vaši přátelé.

    The Longest Journey

    Kapitola 4:

  • Vejděte do hostince, kde si promluvte s ženou v zástěře (hospodskou).
  • Dále si promluvte se zvláštním stvořením (Abnaxusem), které se v místnosti znenadání objeví.
  • Po rozhovoru s Abnaxusem se usaďte do křesla u krbu... kde přespíte až do rána.
  • Hned po ránu se pokuste z hostince odejít, hospodská vás však zastaví a dá vám nové šaty. Na oplátku jí pomožte s uklízením, za což dostanete ještě nějaké drobné do kapsy.
  • Z hostince se vydejte na náměstí a odtud do chrámu za Tobiasem, se kterým si důkladně, zdůrazňuji DŮKLADNĚ pohovořte.
  • Jděte ke stánkům na tržišti - automaticky se s vámi dá do hovoru prodavač map, kterému ukažte "Delivery List" a dostanete od něj další mapu, tentokráte určenou do hostince "U Poutníka".
  • Nyní je čas zahrát si jednu hru s mazaným skořápkářem. Použijte mince na jeho skořápky na pultu a ve chvíli, kdy budete muset uhodnout který z kelímků je ten správný, použijte na ně svůj šroubovák - ten správný se posune. Klikněte na něj a získáte výhru - světe div se - kalkulačku.
  • Zaskočte do hostince U Poutníka (JourneyMan Inn) a zeptejte se hostinské na Tun Luieca.
  • Nyní jděte navštívit Abnaxuse na lokaci "City Green".
  • Zde nejdříve do záhonku zasaďte umělý lístek, pak zaklepejte na dveře Abnaxova příbytku.
  • Promluvte si s Abnaxem o všem možném, hlavně o "bohu, který spadl z nebe".
  • Zajděte taky za Brianem Westhousem a taktéž si s ním důkladně pohovořte, opět hlavně o "bohu, který spadl z nebe" (dozvíte se o "létajících lidech").
  • Zaskočte do přístavu za starým námořníkem a požádejte ho, aby vám vyprávěl příběh o "bohu, který spadl z nebe" (dozvíte se o "mermenech").
  • Přes mapu města jděte na novou lokaci - Enklávu, kde sejděte po schůdcích dolů do knihovny.
  • Promluvte si s knězem (Minstrumem Yerinem) a jeho prostřednictvím si přečtěte všech 7 knih, které jsou k dispozici (kniha bude vždy položena na malém stolečku). Důležitá je hlavně kniha o létajících lidech, z níž se dozvíte o ostrově Alais.
  • Opusťte Enklávu a jděte do přístavu za kapitánem Nebeveyem a požádejte ho o plavbu na lodi.
  • Zaskočte ještě za starým námořníkem a promluvte si s ním o plavbě na lodi - bude po vás chtít svého ptáka Ptáka.
  • Jděte na náměstí ke stánkům, kde vyměňte se skořápkářem svůj šroubovák za mluvícího ptáka.
  • Odneste Ptáka starému námořníkovi, ihned poté si promluvte s Nebeveyem o Umber Ianovi.
  • Nyní je na čase vydat se na sever (přes mapu města) do hlubokých lesů za Rupper Klackem. Na mapě Arcadie se vydejte na lokaci lesa (forest).
  • Jděte doprava - přiletí k vám pták Pták, který se od této chvíle stane vaším společníkem.
  • Pokračujte lesem dále doprava, kde narazíte na krtonoše Ben-Bandu. Promluvte si s ním.
  • Vraťte se doleva, kde si promluvte se starou ženou a pak ji ochotně doprovoďte domů (pomozte jí vstát a pak se jí zeptejte na cestu). The Longest Journey
  • Vejděte do stařenčina příbytku, uvnitř se pokuste otevřít skříň napravo.
  • Seberte koště napravo od skříně a použijte ho na skříň - vysvobodíte uvězněného Bandu.
  • Seberte ze stolu malou lebku a pomocí ní rozbijte malé okénko v zadní stěně. Pak chytněte malého Bandu a prohoďte ho rozbitým oknem.
  • Během potyčky s čarodějnicí klikněte na uvolněné prkno v podlaze, čímž čarodějnici zneškodníte.
  • Vyjděte ven z chatrče a pak se vydejte do vesnice bandů (Banda Village).
  • Ve vesnici si promluvte se Starým Bandou, který sedí v zavěšené houpací síti.
  • Promluvte si ještě s Ben-Bandu a jeho malým bratrem a zeptejte se jich na "Spirit Dig".
  • Vlezte do tunelu (Spirit Dig) a uvnitř si lehněte na postel v dolní části obrazovky...

    Kapitola 5: Tam a zpět

  • Hned ráno vyjděte z tunelu ven a promluvte si se Starým Bandou - dostanete od něj kámen.
  • Probuďte spícího Havrana a jděte doprava do bažin, přes které projděte po dřevěném mostu.
  • Na louce utrhněte jeden fialový květ a pokračujte dále na kopec, odkud slezte dolů na planinu.
  • Dotkněte se sochy, pak prozkoumejte borůvkový keř napravo a pokuste se borůvky natrhat.
  • Přivolejte Havrana (pomocí flétny), uchopte ho a použijte na borůvkový keř.
  • V inventáři použijte borůvky na květinu a vzniklý krém použijte na zkamenělého muže.
  • Vejděte do zámku - objevíte se v bludišti. Nejdříve prozkoumejte gargoyla napravo a vložte mu do dlaně minci. Následně sfoukněte oba jeho plameny.
  • Znova vložte gyrgoylovi do dlaně minci a seberte mu z rukou solničku a pepřenku.
  • Otočte přesýpacími hodinami, které drží gargoyle v popředí obrazovky, a pak rychle přeběhněte po schůdcích na plošinku napravo.
  • Zaklepejte na dveře napravo - objeví se přesýpací hodiny. Otočte jimi a utíkejte ke dveřím nalevo.
  • Otevřete dveře a projděte jimi. Na dalšího gargoyla použijte pepřenku, čímž se vám otevřou dveře do zámku.
  • Pokuste se vyjít do věže - narazíte na Klackse, se kterým si pohovořte.
  • Použijte na Klackse kalkulačku, čímž se ho nadobro zbavíte.
  • Vystoupejte do věže, kde nejdříve prozkoumejte knihu na podstavci vedle knihovny. V knize je zakresleno pouze kouzlo neviditelnosti, zbytek stránky je vytrhnutý.
  • Nyní je čas sesbírat magické nápoje. Bílý se nachází v knihovničce, zelený na podlaze za závěsem a modrý pod lebkou na stole napravo. Na červený, který je na vrcholku skříně pod stropem, prozatím nedosáhnete.
  • Prozkoumejte kotel, vedle kterého naleznete ještě žlutou lahvičku.
  • Všechny nápoje můžete v inventáři prozkoumat, čímž zjistíte, že bílý nápoj v knize kouzel značí mračna, zelený pavoučí síť, žlutý motýla a modrý... modrý je katalyzátor.
  • Nalejte tedy do kotle bílý, zelený a modrý nápoj, čímž získáte nápoj neviditelnosti. The Longest Journey
  • Vraťte se do bludiště, kde uvidíte ležet na podlaze před zrcadlem listinu. Použijte na sebe nápoj neviditelnosti a pak listinu seberte.
  • Vraťte se do věže, prozkoumejte knihu kouzel a použijte na ni listinu - chybějící stránku.
  • Nyní můžete v kotli vyrobit již druhé kouzlo - nápoj lehkosti (pořadí lahviček: žlutá, bílá, modrá).
  • Použijte na sebe nápoj lehkosti a vyskočte pro červenou lahvičku (je na skříni pod stropem).
  • Nyní vyrobte zbylé tři kouzelné nápoje (nápoj větru: bílý, červený, modrý. Nápoj velkého třesku: červený, červený, modrý. Nápoj svázání: zelený, žlutý, modrý).
  • Na velký blikající krystal na stole použijte nápoj svázání (Bind Magic Potion) a hned poté nápoj velkého třesku (Big Bang potion).
  • Otevřete okno a přivolejte svojí flétnou věrného ptáka Havrana.
  • Předejte Havranovi nápoj větru (Wind potion) a následně ho "vyhoďte" ven z okna.
  • Po "měkkém" přistání se vraťte do Marcurie a zrovinka zajděte za kapitánem Nebeveyem. Promluvte si s ním a pak mu ukažte svůj nápoj větru (Wind Potion).
  • Zaskočte do hostince U poutníka (JourneyMan Inn), kde se pokuste promluvit si s ženou stojící u baru. Předejte jí mapu od prodavače z tržiště a nabídněte jí práci na lodi White Dragon.
  • Jděte na náměstí, respektive do chrámu, kde si promluvte s Tobiasem (stojí v zadní části chrámu) - dostanete od něj talisman.
  • Můžete se ještě zastavit na tržišti a "rozloučit se" s prodavačem map.
  • Nyní již stačí zajít do přístavu a nalodit se na palubu Bílého Draka kapitána Nebevayeho...

    Vypluli jsme tedy na divoké moře, kde nás jistě potká mnoho dalších dobrodružství. Ale o těch až příště, kdy snad už celou hru dorazíme.

  • Autor:




    Nejčtenější

    Battlefield 1 - They Shall Not Pass
    Zažijte verdunský mlýnek na maso v Battlefieldu 1. Recenze přídavku

    Balíček They Shall not Pass je první ze čtveřice chystaných rozšíření úspěšné válečné hry Battlefield 1. Konečně v něm máte možnost bojovat za vojáky...  celý článek

    The Keep
    RECENZE: Český The Keep je vydařený dungeon ze staré školy. A nestojí moc

    Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

    Fallout 4 - obrázky z recenzování PC verze
    Fallout ve virtuální realitě je prý to nejúžasnější, co jsme kdy viděli

    Tvůrci Falloutu ve spojení s virtuální realitou nešetří chválou. Titul bude upravenou verzí Falloutu 4, kterou si půjde vyzkoušet na herní show E3 v červnu v...  celý článek

    Prince of Persia
    Jak vznikal legendární Prince of Persia: čtyři roky bez výplaty

    Z dnešního pohledu už nemusí být zřejmé, že animace v Prince of Persia v roce 1989 představovaly grafickou špičku. Celý Prince of Persia byl progresivní hrou,...  celý článek

    StarCraft: Remastered
    StarCraft: Remastered je skutečností, vyjde v létě na PC a Mac

    Strategická legenda StarCraft se dočká po necelých dvaceti letech od vydání modernizovaného kabátku, a to včetně datadisku Brood War.  celý článek

    Palačinky z ovesných vloček
    Palačinky z ovesných vloček

    Sladká a zdravá rychlovka. :)

    Najdete na iDNES.cz



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.