Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

The Longest Journey - první část návodu

  12:00aktualizováno  10. ledna 2001 11:18
Absolutně nikdo z příznivců adventur by si neměl nechat ujít tuto fantastickou hru, která patří k tomu nejlepšímu, co adventurní trh za celou svoji historii vyprodukoval. A přestože TLJ není nijak zvlášť obtížnou hrou, připravili jsme si pro vás podrobný návod... zatím tedy alespoň jeho první část, jejímž obsahem je prvních pět kapitol.

The Longest Journey

Úvod:

  • Jděte doprava, kde ulomte větev ze stromu a promluvte si se stromem o všem možném.
  • Z hnízda za stromem seberte šupinu, kterou v inventáři spojte s větví - vyrobíte korýtko.
  • Jděte doprava k pramenu a použijte na něj korýtko.
  • Jděte zpět ke stromu a promluvte si s ním.

    Kapitola 1:

  • Ve svém pokoji otevřete skříň a seberte z ní opičáka Guybrushe. V inventáři ho prozkoumejte a vyloupněte mu jeho skleněné oko (nadvakrát!).
  • Z nočního stolku seberte fotografii a diář - ten v inventáři prozkoumejte a vytáhněte z něj list s odpracovanými hodinami v kavárně.
  • Odejděte z pokoje a na chodbě prohoďte pár slov se Zackem.
  • Utrhněte lístek z rostliny napravo a pokud chcete, můžete si "promluvit" s terminálem u stěny.
  • Sejděte do přízemí, kde si promluvte s Fionou o všem možném.
  • Prozkoumejte nástěnku na zadní stěně a seberte z ní růžový papírek.
  • Prozkoumejte papírek v inventáři a pak ho ukažte Fioně - vrátí vám prstýnek.
  • Seberte ze stolu krabičku zápalek a vyjděte ven před dům.
  • Jděte doleva a prozkoumejte složitý stroj - čerpadlo vody. Na roztrhnutý kabel vpravo nahoře použijte prsten. Pomocí dvou spínačů vpravo dole natočte všechny čtyři modré páčky do vodorovné polohy. Otočte kohoutkem na plynové bombě nalevo a pak pohněte velkým rezavým kolem. Nakonec seberte velké kleště a svůj prstýnek, kterým jsou spojené dráty vpravo nahoře.
  • Jděte doprava - automaticky následuje rozhovor s Cortezem sedícím na lavičce.
  • Pokračujte doprava až na mosty (na rozcestí), odkud jděte do parku a dále k akademii.
  • Vejděte dovnitř a z odpadkového koše seberte děravou gumovou rukavici.
  • Vyjděte po schodech napravo do své pracovny, seberte ze stolku paletu se štětcem a použijte ji na rozpracovaný obraz.
  • Po rozhovoru s Emou (předala vám vzkaz od Cortéze) odejděte z akademie a zamiřte ke kavárně.
  • Vejděte dovnitř a ze všeho nejdříve si promluvte s Charliem (barmanem) o všem možném.
  • Ze sklenice na baru seberte bonbóny a hned je v inventáři ochutnejte - získáte ocumlaný bonbón.
  • Jděte doleva a promluvte si s Emou sedící v boxu o všem možném. The Longest Journey
  • Promluvte si se Stenlym sedícím u baru a řekněte mu, že chcete dostat zaplaceno. Na jeho otázku, zda-li máte seznam odpracovaných hodin, odpovězte "Ano" a pak mu ho předejte. Stenly vám na kreditku připíše pár dolarů a pak se vás zeptá, jestli máte večer čas přijít do práce. Rozhodněte se dle vlastní vůle, bude na tom záležet pouze způsob zakončení této kapitoly.
  • Prozkoumejte plakát na stěně napravo od jukeboxu, utrhněte z něj jednu vstupenku a tu ihned v inventáři prozkoumejte.
  • Ze stolku před Emou seberte ještě chleba a odejděte z kavárny.
  • Namiřte si to přímo ke stanici metra a sejděte po schodech do podzemí.
  • Přistupte ke skeneru (je hned vedle schodů), použijte ho, stiskněte tlačítko "week" a pak na čočku použijte svoji platební kartu.
  • Nasedněte do prvního metra, uvnitř prozkoumejte mapu tratě a klikněte na lokaci "Watertown".
  • Vejděte do muzea a pokračujte doprava až ke Cortézovi, se kterým si promluvte.
  • Nyní je na čase ukončit první kapitolu. Způsob ukončení záleží na tom, zda-li jste Stenlymu slíbili přijít večer do práce či nikoli. Pokud ano, odejděte do kavárny, pokud ne, jděte domů a promluvte si s Fionou, která se s Mikim dívá na televizi.

    Kapitola 2:

  • Ráno otevřete okno a vyhlédněte skrz něj ven. Uvolněte prádelní šňůru a pak na modrou kačenku nadrobte trochu chleba. Nakonec zatáhněte za řetěz, čímž získáte prádelní šňůru.
  • Sejděte do přízemí a promluvte si s Fionou hlavně o Cortézovi.
  • Vraťte se do patra před svůj pokoj a zaklepejte na Zackovy dveře - řekne vám kde hledat Cortéze.
  • Zaskočte do kavárny promluvit si Charliem, pak z kanálu před kavárnou seberte modrou kačenku.
  • Jděte na stanici metra a přistupte k levé koleji - na kolejišti uvidíte jiskry, které prozkoumejte - zjistíte, že se tam válí klíč, který budete potřebovat. Otevřete inventář, prozkoumejte kačenku, nafoukněte ji a strhněte z ní náplast - začne ucházet vzduch. Kačenku použijte na kleště, ke kterým ještě přivažte prádelní šňůru. Výsledek použijte na klíč v kolejišti, čímž ho získáte. Jednejte rychle, protože když se kačenka vyfoukne, budete muset celý proces opakovat znova.
  • Nastupte do metra a odjeďte na lokaci "Metro Circle".
  • Sejděte po schodech a jděte doprava, na další lokaci opět doprava až ke kinu Mercury.
  • Promluvte si s uklizečem (Freddie Melonem) o všem možném.
  • Promluvte si s chlapíkem v plášti (detektivem) o všem možném a to třikrát po sobě, dokud se nebudete bavit o sladkostech.
  • Odsuňte odpadkový koš před detektivem a na odkrytý zelený sliz použijte bonbóny z inventáře, které posléze nabídněte detektivovi.
  • Jakmile Freddie Melon zažene detektiva, přistupte ke skříňce s pojistkami a odemkněte ji klíčem z metra. V inventáři zalepte díravou rukavici páskou a použijte ji na jiskřící drát ve skříni.
  • Vraťte se na lokaci nalevo, kde seberte ze silnice detektivův klobouk.
  • Jděte zpět před kino, vejděte do zadní uličky a přistupte až ke dveřím na jejím konci.
  • Na hromadu odpadků použijte klobouk a posléze i opičáka Guybrushe.
  • Otevřete popelnici napravo ode dveří a zapalte ji sirkami z inventáře.
  • Během Melonova tance pronikněte do kina, kde si promluvte s Cortezem. The Longest Journey
  • Po rozhovoru s Cortezem vstupte do "Zrcadlové brány", čímž se dostanete do chrámu v Arcadii.
  • Po přistání jděte doprava až ke kněžímu (Tobiasovi), se kterým si promluvte (respektive naslouchejte (listen) jeho zpočátku nesrozumitelnému jazyku).
  • Po tom, co vám Tobias ukáže město, jděte ke stánkům na tržišti, kde si promluvte jak s prodavačem map, tak i se skořápkářem.
  • Vraťte se do chrámu a promluvte si s Tobiasem (vysvětlí vám celé pozadí příběhu).
  • Opět si promluvte s Tobiasem (hlavně o Westhousovi a ještě k tomu dvakrát po sobě!!!).
  • Jděte na trh a promluvte si s prodavačem map o Westhousovi a o Rollingmanovi, opět několikrát za sebou. Pak prodavače požádejte o práci.
  • Odejděte na mapu města a odtud na lokaci "City Gates".
  • Jděte k lodi na pravé straně mola a promluvte si s námořníkem (kapitánem Nebeveyem). Předejte mu mapu a pak "delivery list" - Nebevey ho však odmítne podepsat.
  • Jděte k městské bráně, prozkoumejte stánek nalevo, pak si promluvte s prodavačem a dejte mu minci z inventáře - koupíte tak flétnu.
  • Vraťte se k Nebeveymu a znova mu podejte "Delivery list" - tentokráte už by ho měl podepsat.
  • Jděte na malé molo, kde si promluvte se starým námořníkem.
  • Odběhněte do města na tržiště, kde si promluvte s prodavačem map a pak mu ukažte "Delivery list" - zjistíte adresu Rollingmana (Westhouse).
  • Vydejte se přes mapu města k Westhousovi a promluvte si s ním o všem možném - po předání mapy si od něj nechte podepsat "Delivery list".
  • Pokuste se odejít pryč - dostanete od Westhouse hodinky. V inventáři na ně použijte rysováček (pushpin), čímž se dostanete zpět do Starku.
  • Po dlouhém rozhovoru s Cortezem se vydejte do kavárny, kde si nejdříve promluvte s Charliem a pak se pohodlně usaďte do křesla, čímž ukončíte druhou kapitolu.

    Kapitola 3:

  • Hned po ránu jeďte metrem do Hope Street, odtud jděte do katedrály, respektive ke zpovědnicím.
  • Promluvte si s knězem (otcem Raulem) o Warrenovi a zeptejte se ho kde bydlí.
  • Vraťte se do Hope Street s vejděte do budovy č. 87.
  • Promluvte si s klukem (Warrenem) a slibte mu, že mu zjistíte info z policejní stanice. Nezapomeňte se ho však zeptat na adresu.
  • Vydejte se metrem na lokaci "Metro West" a jděte dozadu k policejní stanici.
  • Po malé televizní show si promluvte s poldou, který hlídá havarované vznášedlo.
  • Jděte ke vchodu do stanici a promluvte si s dalším hlídkujícím poldou (hlavně o dveřích, a to dvakrát po sobě!, dále pak o odpadcích).
  • Jděte o dvě lokace nazpět na křižovatku ulic. Vaším úkolem je přemístit silniční zátaras z jedné ulice do druhé. Ze všeho nejdříve prozkoumejte dvě cedule na sloupech, abyste zjistili názvy ulic a jejich čísla. Pak prozkoumejte zátaras a použijte ho (tím do něj zadáte číslo vedlejší ulice a zátaras se přemístí). Nakonec naskočte do kontejneru u cesty, čímž se dostanete na policii.
  • Promluvte si s opraváři napravo, pak prozkoumejte jejich červenou krabici s nářadím a seberte z ní starý formulář, který ihned v inventáři prozkoumejte. The Longest Journey
  • Promluvte si s recepční a požádejte ji o formulář, který předejte lenivým opravářům.
  • Opětovně požádejte recepční o nový formulář a opět ho předejte opravářům - tentokrát už by se měli pustit do práce.
  • Nyní je na čase pilné pracovníky z práce odvolat. Prozkoumejte obrazovku levého telefonního přístroje (zjistíte číslo), pak toto číslo vyťukejte na pravém telefonním přístroji. Nyní rychle informujte o telefonátu oba dva opraváře.
  • Spojte dráty, které trčí z panelu u dveří, a pak se pokuste otevřenými dveřmi proběhnout - recepční vás však zastaví.
  • Znova spojte dráty (tím opětovně otevřete dveře), prozkoumejte poličky za recepční a pak ji požádejte o další formulář - tím ji na chvíli zaměstnáte a můžete proběhnout otevřenými dveřmi.
  • Z nápojového automatu si za pomocí platební karty kupte jednu Bingo! Sodu.
  • Jděte doleva do šaten, kde nejdříve prozkoumejte všech šest skříněk.
  • Promluvte si s mužem na WC (Minnellim) a na jeho otázku "Kdo jsi?" odpovězte "seržantka Hernandez" - Minnelli vám dá klíček.
  • Odemkněte klíčkem Minnelliho skříňku a prozkoumejte ji - nejdříve seberte lék, pak prozkoumejte rozbité zrcadlo, odloupněte jeho dolní úlomek a prozkoumejte papírek, který jste tímto objevili.
  • Předejte lék Minnellimu a pak si s ním promluvte hlavně o jeho manželce (dvakrát!).
  • Od této chvíle bude Minnellimu padat na podlahu jeho skleněné oko. Nejdříve zhasněte světlo na WC (vypínač je na stěně) a pak vyměňte Minnelliho oko za oko opičáka Guybrushe (pokud jste tak ještě neučinili, vydloubněte Guybrushovi jeho oko. Pokud Guybrushe nemáte u sebe, tak se pro něj vraťte do temné uličky za divadlem Mercury).
  • Vyjděte z šaten na chodbu, použijte oko na skener u dveří napravo a vejděte do archívu.
  • Zasedněte k počítači a zadejte heslo "Warren Hughes" - následně na obrazovce prozkoumejte nápis "Erica Hughes", pak klikněte na "Edit" (tím vymažete Warrenovy trestné záznamy) a nakonec na "Print", čímž stránku vytisknete.
  • Zadejte do počítače zadejte heslo "Col#00...." (info o Warrenově sestře), které taktéž vytiskněte.
  • Zadejte do počítače zadejte "Church of Voltecs" - následně na obrazovce prozkoumejte nápis "Jacob McAllen"
  • Nakonec zadejte heslo "Jacob McAllen", klikněte na "Continue" a zapamatujte si kód, který se zobrazí v pravé dolní části obrazovky.
  • Odejděte od počítače a přistupte ke kontrolnímu panelu, na kterém zadejte kód z počítače - získáte tak spis a po jeho prozkoumání modrý databázový krystal.
  • Seberte všechny výtisky z tiskárny a vraťte se až do recepce, kde z podlahy seberte šroubovák.
  • Odejděte ze stanice a metrem odjeďte za Warrenem do Hope Street. Předejte mu vytištěné dokumenty a on vám prozradí, kde hledat Burns Flippera.
  • Odjeďte metrem do přístavu, kudy projděte (po schůdcích nahoru a doprava) až k velké garáži.
  • Před garáží ze všeho nejdříve prozkoumejte přístroj napravo - je to roztřepávač barev. Vložte do něj Bingo! Sodu, čímž ji docela "nafouknete".
  • Zaklepejte třikrát po sobě na velké dveře, pak vejděte dovnitř a slezte dolů k Burnsovi.
  • Promluvte si s Burnsem a požádejte ho o informace. Pak mu předejte databázový krystal.
  • Znova si promluvte s Burnsem - měli byste mu slíbit, že mu seženete antigravitační jednotku.
  • Odejděte z garáže a odjeďte metrem na Metro West, respektive k havarovanému vznášedlu.
  • Nabídněte nabobtnalou plechovku s Bingo! Sodou poldovi (tím se ho zbavíte), posléze na laserové paprsky použijte zrcátko. Prozkoumejte AG jednotku na trupu vznášedla, pokuste se ji sebrat a nakonec ji odšroubujte šroubovákem.
  • Odneste AG jednotku Burnsovi do garáže, čímž ho přimějete pracovat na vaší falešné ID kartě.
  • Nyní se vydejte do katedrály v Hope Street, kde nejdříve vyslechněte rozhovor mezi Cortezem a otcem Raulem a následně si s Cortezem promluvte.
  • Nakonec jděte domů - do svého pokoje v Benátkách, kde už na vás čekají vaši přátelé.

    The Longest Journey

    Kapitola 4:

  • Vejděte do hostince, kde si promluvte s ženou v zástěře (hospodskou).
  • Dále si promluvte se zvláštním stvořením (Abnaxusem), které se v místnosti znenadání objeví.
  • Po rozhovoru s Abnaxusem se usaďte do křesla u krbu... kde přespíte až do rána.
  • Hned po ránu se pokuste z hostince odejít, hospodská vás však zastaví a dá vám nové šaty. Na oplátku jí pomožte s uklízením, za což dostanete ještě nějaké drobné do kapsy.
  • Z hostince se vydejte na náměstí a odtud do chrámu za Tobiasem, se kterým si důkladně, zdůrazňuji DŮKLADNĚ pohovořte.
  • Jděte ke stánkům na tržišti - automaticky se s vámi dá do hovoru prodavač map, kterému ukažte "Delivery List" a dostanete od něj další mapu, tentokráte určenou do hostince "U Poutníka".
  • Nyní je čas zahrát si jednu hru s mazaným skořápkářem. Použijte mince na jeho skořápky na pultu a ve chvíli, kdy budete muset uhodnout který z kelímků je ten správný, použijte na ně svůj šroubovák - ten správný se posune. Klikněte na něj a získáte výhru - světe div se - kalkulačku.
  • Zaskočte do hostince U Poutníka (JourneyMan Inn) a zeptejte se hostinské na Tun Luieca.
  • Nyní jděte navštívit Abnaxuse na lokaci "City Green".
  • Zde nejdříve do záhonku zasaďte umělý lístek, pak zaklepejte na dveře Abnaxova příbytku.
  • Promluvte si s Abnaxem o všem možném, hlavně o "bohu, který spadl z nebe".
  • Zajděte taky za Brianem Westhousem a taktéž si s ním důkladně pohovořte, opět hlavně o "bohu, který spadl z nebe" (dozvíte se o "létajících lidech").
  • Zaskočte do přístavu za starým námořníkem a požádejte ho, aby vám vyprávěl příběh o "bohu, který spadl z nebe" (dozvíte se o "mermenech").
  • Přes mapu města jděte na novou lokaci - Enklávu, kde sejděte po schůdcích dolů do knihovny.
  • Promluvte si s knězem (Minstrumem Yerinem) a jeho prostřednictvím si přečtěte všech 7 knih, které jsou k dispozici (kniha bude vždy položena na malém stolečku). Důležitá je hlavně kniha o létajících lidech, z níž se dozvíte o ostrově Alais.
  • Opusťte Enklávu a jděte do přístavu za kapitánem Nebeveyem a požádejte ho o plavbu na lodi.
  • Zaskočte ještě za starým námořníkem a promluvte si s ním o plavbě na lodi - bude po vás chtít svého ptáka Ptáka.
  • Jděte na náměstí ke stánkům, kde vyměňte se skořápkářem svůj šroubovák za mluvícího ptáka.
  • Odneste Ptáka starému námořníkovi, ihned poté si promluvte s Nebeveyem o Umber Ianovi.
  • Nyní je na čase vydat se na sever (přes mapu města) do hlubokých lesů za Rupper Klackem. Na mapě Arcadie se vydejte na lokaci lesa (forest).
  • Jděte doprava - přiletí k vám pták Pták, který se od této chvíle stane vaším společníkem.
  • Pokračujte lesem dále doprava, kde narazíte na krtonoše Ben-Bandu. Promluvte si s ním.
  • Vraťte se doleva, kde si promluvte se starou ženou a pak ji ochotně doprovoďte domů (pomozte jí vstát a pak se jí zeptejte na cestu). The Longest Journey
  • Vejděte do stařenčina příbytku, uvnitř se pokuste otevřít skříň napravo.
  • Seberte koště napravo od skříně a použijte ho na skříň - vysvobodíte uvězněného Bandu.
  • Seberte ze stolu malou lebku a pomocí ní rozbijte malé okénko v zadní stěně. Pak chytněte malého Bandu a prohoďte ho rozbitým oknem.
  • Během potyčky s čarodějnicí klikněte na uvolněné prkno v podlaze, čímž čarodějnici zneškodníte.
  • Vyjděte ven z chatrče a pak se vydejte do vesnice bandů (Banda Village).
  • Ve vesnici si promluvte se Starým Bandou, který sedí v zavěšené houpací síti.
  • Promluvte si ještě s Ben-Bandu a jeho malým bratrem a zeptejte se jich na "Spirit Dig".
  • Vlezte do tunelu (Spirit Dig) a uvnitř si lehněte na postel v dolní části obrazovky...

    Kapitola 5: Tam a zpět

  • Hned ráno vyjděte z tunelu ven a promluvte si se Starým Bandou - dostanete od něj kámen.
  • Probuďte spícího Havrana a jděte doprava do bažin, přes které projděte po dřevěném mostu.
  • Na louce utrhněte jeden fialový květ a pokračujte dále na kopec, odkud slezte dolů na planinu.
  • Dotkněte se sochy, pak prozkoumejte borůvkový keř napravo a pokuste se borůvky natrhat.
  • Přivolejte Havrana (pomocí flétny), uchopte ho a použijte na borůvkový keř.
  • V inventáři použijte borůvky na květinu a vzniklý krém použijte na zkamenělého muže.
  • Vejděte do zámku - objevíte se v bludišti. Nejdříve prozkoumejte gargoyla napravo a vložte mu do dlaně minci. Následně sfoukněte oba jeho plameny.
  • Znova vložte gyrgoylovi do dlaně minci a seberte mu z rukou solničku a pepřenku.
  • Otočte přesýpacími hodinami, které drží gargoyle v popředí obrazovky, a pak rychle přeběhněte po schůdcích na plošinku napravo.
  • Zaklepejte na dveře napravo - objeví se přesýpací hodiny. Otočte jimi a utíkejte ke dveřím nalevo.
  • Otevřete dveře a projděte jimi. Na dalšího gargoyla použijte pepřenku, čímž se vám otevřou dveře do zámku.
  • Pokuste se vyjít do věže - narazíte na Klackse, se kterým si pohovořte.
  • Použijte na Klackse kalkulačku, čímž se ho nadobro zbavíte.
  • Vystoupejte do věže, kde nejdříve prozkoumejte knihu na podstavci vedle knihovny. V knize je zakresleno pouze kouzlo neviditelnosti, zbytek stránky je vytrhnutý.
  • Nyní je čas sesbírat magické nápoje. Bílý se nachází v knihovničce, zelený na podlaze za závěsem a modrý pod lebkou na stole napravo. Na červený, který je na vrcholku skříně pod stropem, prozatím nedosáhnete.
  • Prozkoumejte kotel, vedle kterého naleznete ještě žlutou lahvičku.
  • Všechny nápoje můžete v inventáři prozkoumat, čímž zjistíte, že bílý nápoj v knize kouzel značí mračna, zelený pavoučí síť, žlutý motýla a modrý... modrý je katalyzátor.
  • Nalejte tedy do kotle bílý, zelený a modrý nápoj, čímž získáte nápoj neviditelnosti. The Longest Journey
  • Vraťte se do bludiště, kde uvidíte ležet na podlaze před zrcadlem listinu. Použijte na sebe nápoj neviditelnosti a pak listinu seberte.
  • Vraťte se do věže, prozkoumejte knihu kouzel a použijte na ni listinu - chybějící stránku.
  • Nyní můžete v kotli vyrobit již druhé kouzlo - nápoj lehkosti (pořadí lahviček: žlutá, bílá, modrá).
  • Použijte na sebe nápoj lehkosti a vyskočte pro červenou lahvičku (je na skříni pod stropem).
  • Nyní vyrobte zbylé tři kouzelné nápoje (nápoj větru: bílý, červený, modrý. Nápoj velkého třesku: červený, červený, modrý. Nápoj svázání: zelený, žlutý, modrý).
  • Na velký blikající krystal na stole použijte nápoj svázání (Bind Magic Potion) a hned poté nápoj velkého třesku (Big Bang potion).
  • Otevřete okno a přivolejte svojí flétnou věrného ptáka Havrana.
  • Předejte Havranovi nápoj větru (Wind potion) a následně ho "vyhoďte" ven z okna.
  • Po "měkkém" přistání se vraťte do Marcurie a zrovinka zajděte za kapitánem Nebeveyem. Promluvte si s ním a pak mu ukažte svůj nápoj větru (Wind Potion).
  • Zaskočte do hostince U poutníka (JourneyMan Inn), kde se pokuste promluvit si s ženou stojící u baru. Předejte jí mapu od prodavače z tržiště a nabídněte jí práci na lodi White Dragon.
  • Jděte na náměstí, respektive do chrámu, kde si promluvte s Tobiasem (stojí v zadní části chrámu) - dostanete od něj talisman.
  • Můžete se ještě zastavit na tržišti a "rozloučit se" s prodavačem map.
  • Nyní již stačí zajít do přístavu a nalodit se na palubu Bílého Draka kapitána Nebevayeho...

    Vypluli jsme tedy na divoké moře, kde nás jistě potká mnoho dalších dobrodružství. Ale o těch až příště, kdy snad už celou hru dorazíme.

  • Autor:




    Nejčtenější

    Sims 4 - WickedWhims
    Vytváří erotické úpravy hry Sims 4 a slušně se tím živí

    Přes 4000 dolarů měsíčně posílají lidé výrobci erotických úprav do Sims 4, aby se mohl této činnosti věnovat na plný pracovní úvazek.   celý článek

    Little Nightmares
    RECENZE: Vynikající Little Nightmares působí jako noční můra vegetariánů

    Vedle velkých herních trháků tu každý rok máme několik zdánlivě nenápadných projektů, které za nižší cenu nabízejí skromnější obsah. Ty méně kvalitní okamžitě...  celý článek

    Tomb Raider 1
    Zahrajte si prvního Tomb Raidera v internetovém prohlížeči

    Hra, která kdysi mačkala z počítačů naprosté maximum, je nyní bez problémů hratelná přímo ve vašem internetovém prohlížeči. A zdarma.  celý článek

    Sondra Sombre
    Nová hra od tvůrců Prison Architect je na první pohled "jiná"

    Zítra vychází zajímavě vypadající titul Scanner Sombre, v němž se ve 3D prostoru orientujete pouze pomocí barevných odrazů z příručního snímače.  celý článek

    Diablo 2 pacifist
    Hráč dokončil Diablo 2 za 8 hodin, aniž by na někoho zaútočil

    Bez toho, aby na někoho zaútočil, dokončil hráč legendární Diablo 2, a to ještě navíc v rekordním čase.  celý článek

    Recept: jablkovo–ořechový koláč
    Recept: jablkovo–ořechový koláč

    Zdravá rychlovka pro celou rodinu.

    Najdete na iDNES.cz



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.