Diskuze
TÉMA: Svoboda je víc než nablýskané pozlátko aneb otevřené herní světy
Děkujeme za pochopení.
J46i68ř15í 58J98u88ř79i69c23a
Jsem jediný, komu ta zelená škodovka z Arm2 (nikdy jsem nehrál tak nevím) připomněla úvodní scénu z Nočního klubu???
Š35t72ě81p18á38n 81K43r55á31l78í37č96e43k
U strilecek preferuji neco na styl Far Cry (1 ci 2) ci Crysis, kde precejen nejaka volnost trochu byla - plizeni, prepadavani, sniperovani. Oproti tomu CoD, kde jen drzis spoust a se sniperou si zahrajes v jedne misi, kde je to naskriptovane - to me moc nebavi - maximalne jednou odehrat kvuli pribehu - Crysis ci Far Cry jsem hral nekolikrat kvuli pohybovani se v dzungli a jinymu hernimu stylu ci jinemu utoku.
Š71t33ě20p17á58n 19K68r45á60l60í66č47e15k
reakce na pana matejku 16:59
M38a27r96e85k 12Z71a36h55r72a97d39i92l
Článek pěknej, o tom žádná. Ale klidně bych se nebál zmínit i víc tý historie - těch starších titulů (i když chápu, že se snažíte spíš mířit na aktuální "trendy"). Co se týče rozlehlých her, nebál bych se zabrousit například k sérii Migh and Magic (I-IX)...
F54r71a62n11t33a 82J22o13u85d42a
Nebo i klasický starý "čtverečkový" RPG: Wizardry 7
J89i22ř31í 50J90u75n15e37k
Skuste take toto:http://www.beamng.com Skvela hra
I35v17a35n 98P35r79o24c14h47á15z43k36a
Za jedno ale musím tvůrce Mafie (1) pochválit, perfektně vystihli typické ženské reakce při oslovení na ulici:
"Dejte mi pokoj!"
"Jděte si po svém!"
"Já vás neznám!"
Divím se, že tenhle národ ještě nevymřel
I76v53a44n 28P94r91o18c14h80á20z81k65a
(patří pod příspěvek p. Matějky z 5.8.2013 16:59).
O59n75d87ř12e77j 66M35a77t40ě57j86k94a
Moje nejoblíbenější hra je teda rozhodně STALKER nevim ani proč, tuhle hru buďto lidi nesnášej a nebo uplně zpožňujou. Taky jak píše Petr Lenher, od tý doby co jsem si zahrál první RPGčka už prakticky nic jinýho nehraju, tunelový střílečky typu CoD jsou ubohý, nudný, krátký, nerozvinou ve mně žádnou představivost, nic tam neprožiju, prostě to jenom ňák proběhnu a druhej den nevim o čem to bylo. Ale myslim že se těma otevřenejma světama dneska dost plejtvá, některejm hrám to podle mě spíš ubližuje (FarCry 2, 3). Když už střílečku tak klasickou kde se po splnění mise začne načítat další level a ne abych furt někam hodiny a hodiny běhal nabírat úkoly a pak zase furt zpátky a tak dokola až do zblbnutí, tohle dokonale zničí atmosféru (kromě stalkera, tam to schvaluju ;-) FarCry 1 je moje nejoblíbenější klasická FPS střílečka, svět je tak ňák přiměřeně otevřenej ale ne přehnaně jako ve 2. a 3. díle kdy člověk půlku hry někde bloudil (to je teda případ hlavně tý dvojky). V jedničce šlo třeba obeblout ostroch a zaútočit odjinud a tomu já řikam otevřenej svět ve střílečkách, tak by mi to vyhovovalo kdyby se to dělalo i dneska. Navíc to lezení džunglí, zkoumání dálek dalekohledem: to už dneska nejde kvůli efektům který rozmazávaj objekty ve velkejch dálkách - případ FC3 : na co tam mam dalekohled a sniperky když je nemůžu pořádně využít?
O59n43d98ř18e66j 26M23a48t55ě85j53k95a
Jo a Zaklínače mam radši jedničku, prostě mě to víc vtáhlo do tý hry a do tý atmosféry, u dvojky jsem akorát celou hru přemejšlel jak zakázat ty trapný post efekty.
P56e19t44r 24L87e53h24n35e69r48t
Otevřený svět jsem poznal ve Skyrimu. Od té doby jsem hrou uchvácen. Proto jsem šel i do staršího Fallouta: New Vegas taky od Betseady. Od té doby jsou pro mě hry osekané koridorem ubohé a zoufalé mě nebaví. Třeba Assasins creed, ten se sice tváří jako otevřený, ale ty berličky ba dokonce berle které Vás vedou příběhem a hrou jako takovou jsou do očí bijící. Oproti Skyrimu kde můžu skoro všechno je Assasins creed asi tak otevřená hra jako člověče nezlob se.
I58v91a21n 35P79r79o65c94h29á66z48k67a
Otevřený svět je super. Vzpomínám si, jak jsem chtěl v Mafii 1 znovu navštívit tu pizzerii a něco si v klidu objednat, ale už to nešlo, stejně tak jako vlézt do jiného domu, baru, nevěstince, shopu aj.. kromě pár výjimek, které přímo souvisely s aktuálním dějem. Vždycky mě štvaly budovy s dveřmi, které se nedaly otevřít a byly pouhou texturou
Š60t92ě98p47á64n 96K42r19á73l32í90č55e30k
Presne, treba GTA si nedokazi predstavit jako linearitu a hlavne koho by ta linearita bavila.
T56o89m62á52š 14J72o69u89s94k49ý
Otevřený svět a možnost vlastního vyžití bylo ve hrách asi jediné co mě bavilo. Na střílečky a akce podle scénáře jsem nikdy moc nebyl.
T26o54m89á42š 68H89r89a34b39e17c
pěkně jste vystihli la noire. mě se ta hra velmi líbila z hlediska příběhu, ale její otevřenost jsem vůbec neřešil. po nějaké době jsem dokonce přeskakoval jízdu z jednoho bodu do druhého. prostě na tom nebylo nic zajímavého. jinak doufám, že se to nestane nějakým velkým trendem. zrovna jsem dohrál tomb raider a jsem rád, že to nebylo open world. mě asi nejvíce vyhovují tyto hry. trochu volnosti, ale zároveň mantinely pro zachování akčnosti (taky třeba mass effect). takový skyrim, ačkoliv je skvělý, tak mě ta rozlehlost až ubíjela. každopádně jsem zvědavý, jak dopadne witcher 3. všechny tyto pojmy mohou nabýt nových rozměrů s touto hrou. (a žádná zmínka o everquestu? to taky může ledacos předefinovat :) )
Š87t58ě50p25á50n 88K26r91á59l73í36č11e64k
Ja naopak doufam, ze se to stane velkym trendem - nez nalajnovanej pribeh, kde si muzu pomalu pustit film, tak radsi svet kde si muzu delat co chci a hlavne kdy chci, kdy te po ceste prekvapi nejaky vedlejsi ukol kde se dostanes na mile od pribehu a prolezas mistama kam by jsi nezabloudil.
Tak to se nepovedlo. Opětovné vydání dvacet let staré hry skončilo ostudou
Radost z opětovného vydání retro stříleček Star Wars: Battlefront nevydržela fanouškům dlouho....
Nosit sexy obleček se v chystané hře nevyplácí, boj s ním bude daleko těžší
Natěšeným fanouškům chystané akční hry Stellar Blade učaroval přiléhavý kostým, který si hlavní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
To byla rychlost. Polda 8 sehnal za den milion a rozloučí se s Luďkem Sobotou
Za pouhý den se podařilo sehnat peníze na vznik české komediální adventury Polda 8. Naposledy v něm...
Generace Z už na konzolích hrát chtít nebude, myslí si bývalý šéf Xboxu
Bývalý šéf značky Xbox Peter Moore se v rozhovoru s magazínem IGN nechal slyšet, že hardware...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Návrat legendárních Commandos se blíží, nový trailer vzbuzuje nostalgii
Po několika nepovedených remasterech původních dílů se letos dočkáme i regulérního pokračování...
Odpověď Applu na Dooma se jmenovala Marathon. Nyní míří zadarmo na Steam
Zatímco hráči na PC měli počátkem devadesátých let svého Dooma, majitele Macintoshů od Applu si...
Vyrábějí seznam woke her, fandí jim i Musk. Herní protestní hnutí nabírá sílu
O odporu proti konzultantské firmě, která podle kritiků kazí moderní hry korektní propagandou, se v...
Návrat legendárních Commandos se blíží, nový trailer vzbuzuje nostalgii
Po několika nepovedených remasterech původních dílů se letos dočkáme i regulérního pokračování...
Unikly specifikace PlayStationu 5 Pro, převezme žezlo nejvýkonnější konzole
Ačkoliv oficiálně nebylo prozatím nic oznámeno, citelně výkonnější verze konzole PlayStation 5 s...
Skladový operátor - Kladno - 160 Kč/hod - ranní směny #OefZ6
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Středočeský kraj