Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

The Thing – kompletní návod

  12:00aktualizováno  9. listopadu 10:02
Zatímco se osazenstvo části redakce třáslo hrůzou, Jirka Nehyba překonal svůj strach a sepsal kompletního průvodce hrou. Na začátek přihodil něco něco tipů a triků, posléze se podrobně rozepisuje o veškerých částech hry. Máte-li tedy rádi horory a zároveň i problém s The Thing, neváhejte a nahlédněte do našeho návodu.

TIPY
  • V prvních levelech se vám budou zobrazovat texty s užitečnými radami (pokud je nevypnete). Jestliže hrajete poprvé, doporučuji je číst, protože vysvětlují základní věci, jako vlastnosti vašich pomocníků, jak a co dělat a nedělat atd.
  • Lidi, na které během hraní narazíte mají tři základní vlastnosti, které je ovlivňují: health, důvěru a strach. Health – není nutné vysvětlovat, co se stane, když někomu dojde health. Své pomocníky může léčit buď medic, nebo přímo vy (v inventáři zvolte lékárničku a použijte ji v blízkosti postiženého). Důvěra – na této vlastnosti závisí chování lidí. Věří-li vám, tak vás budou poslouchat (důvěru většinou zvýšíte tak, že jim dáte zbraň a náboje). Strach – dojde-li k zuřivému boji, nebo vyskytnete-li se na místě, kde je něco hrozného, tak se začnou členové týmu bát a dělat blbosti (poslední stupeň strachu je šílenství). Strach snížíte tak, že dáte dotyčnému zbraň nebo ho odvedete na bezpečné místo. Jsou tři druhy NPC postav: voják, medic, technik
    1.Voják: prostě voják...
    2.Medic: vyléčí vás a vaše kamarády, ale sám sebe už ne.
    3.Technik: dokáže opravit rozbité elektrické krabičky.
  • Nejmenší zrůdy stačí rozstřílet, ale ty větší je potřeba upálit (nejdřív do nich nasázet kvanta olova a až budou mít málo energie, tak flambovat). Mějte u sebe pořád dobrou zásobu ohně.
  • V exteriérech je zima, takže zde nevydržíte věčně. Až modrý ukazatel dosáhne nuly, začnete umírat.
  • Během hry narazíte na spoustu elektrických krabiček, které můžete opravit bud sami, nebo s pomocí inženýra. Abych neopakoval pořád dokola slovo „krabička“, budu místo něj na daných místech psát konkrétní názvy.
  • Během hry bude potřeba hasit požáry. K tomuto účelu jsou různě k nalezení hasicí přístroje.
  • Hrajete-li na HARD obtížnost, používejte k zaměřování na dálku vlastní pohled, je to mnohem přesnější.

    US Base
    Vejděte do budovy dveřmi vpravo a pak do místnosti, kde je v rohu rozbitá elektrická krabička („comms room power“). Opravte ji a v komůrce seberte pistoli a doplňte munici do samopalu. Za jiných okolností bych dodal, abyste ještě dali střelivo kamarádům, ale v prvním levelu se nebude střílet.
    Vyjděte z místnosti a dejte se uvolněnou chodbou doleva. Na konci prolezte troskami ven a sledujte svítící kolíky v zemi až do díry v zemi, kterou pořádně prolustrujte. Najdete světlice, hasičák, náboje do pistole, nahrávku od jednoho člena mrtvé posádky a klíč od zamčených dveří. Vraťte se na začátek svítících kolíků a otevřete si dveře. Jste v kuchyni. Nalevo je rozbitá krabička („power supply“), kterou musí opravit inženýr.
    Až se rozsvítí světlo, tak posbírejte papíry povalující se kolem a získejte z počítače kód k dalším dveřím, za nimiž najdete hromadu lékárniček a možnost uložit pozici (po opravení krabičky „data room 1“). Opravte krabičku, vyjděte druhými dveřmi ven a sledujte světelné sloupky až do rozbořené budky se sněhulákem (:-). Odsud pokračujte po světelné stopě až k vraku vrtulníku, z bedny vezměte dvě nálože C4 a dejte je na označená místa v kuchyni a v místnosti na začátku hry. Až to uděláte, tak se vraťte k vraku a stoupněte si mezi doutnající světlice.

    Nor-Outpost North
    Jděte doprava a vejděte do otevřených dveří, opravte elektřinu („power supply“) a odemkne se místnost, ve které najdete zraněného chlápka. Rychle ho vyléčte (lékárnička je v regále napravo ode dveří), pak mu dejte zbraň aby vám věřil a nechte ho opravit krabičku na sloupu na druhé straně místnosti („lab junction box“). Zničte sudy u zdi a získáte plamenomet. Jakmile půjde proud, můžete vytáhnout nějaké informace z počítače a uložit pozici. Na stole je zařízení pro ovládání kamery – tlačítky dopředu a dozadu můžete zoomovat. Prohlídněte si kamerovanou místnost a zejména nástěnku, na které je kód ke dveřím, za kterými najdete monitorovanou místnost. V rohu je mrtvola s klíčem a na konci chodby krabička „power grid control“, kterou musí inženýr spravit, aby se vypnul proud na začátku kola (viz. animace). Cestou ven na vás zaútočí první Věci, ale jsou to jen malí šmejdi, na které stačí pár ran pistolí. V dosud zamčené místnosti posbírejte zásoby (ve skřínce jsou granáty). Vyjděte na čerstvý vzduch a dejte se nejdřív doleva podél světel pro další samopal a pak na zpět na začátek levelu, kde bylo porušené elektrické vedení. Nyní je vypnuté a vy můžete projít.

    Nor-Outpost South
    Sledujte světelné sloupky až na rozcestí. V budce si můžete uložit pozici. Vpravo je kůlna s plamenometem. Jděte rovně, rozstřílejte bedny vedle baráku a použijte inženýra na porouchanou krabičku „door 2 controls“. Až to opraví, tak vejděte dovnitř. Po animaci seberte ze stolu klíč, jděte ven a na rozcestí se dejte doprava. V jedné z rozpadlých budov najdete bednu s těhot... ehm... „thingáckým“ testem, kterou po vás chce ozbrojený chlápek v animaci. Vezměte je všechny a vraťte se k němu. Po animaci vyjděte z baráku.

    Nor-Research
    Vezměte technika z kontrolní věžičky, opravte „fuse door control box“, vejděte do budovy, o kousek dál se vypořádejte s další krabičkou „canteen door fuse box“ a dojděte do kantýny, kde na vás vybafne vystrašený medic a bude chtít, abyste zabili všechny tři „chodce“, kteří se potloukají po okolí. Na sporáku najdete magnetofon pro uložení pozice. Jděte směrem k východu a narazíte na prvního zmetka – rozstřílet a pak upálit. Pokračujte v lustrování budovy, dokud nezničíte všechny tři chodící parchanty a nenajdete brokovnici (na stole pod bednami). Pak se vraťte k medikovi. V místnosti s kulečníkem jsou nyní otevřené dveře do radiostanice. Nejdřív opravte „terminal power“ aby šlo ukládat a potom použijte rádio, čímž ovšem přivoláte dva chodící zmetky. Zabte je a dveřmi v kuchyni vyjděte ven z tohoto levelu.

    Nor-Medi-Center
    Najděte místnost s hnízdem malých Věcí, vyčistěte ji a opravte „radio room access“, pak se vraťte do hlavní místnosti a projděte nově otevřenými dveřmi. V rohu je prázdná krabice. Jakmile se k ní přiblížíte, tak na vás bude podniknut masivní útok (desítky malých hnusů budou přibíhat zvenku). Až je všechny pozabíjíte, tak do budovy vtrhnou dvě větší Věci. Ukažte jim, zač je toho Blakův plamen, ve zbrojnici doplňte munici a odejděte odsud.

    Weather Station
    Jděte doprava, mrtvole seberte pistoli a náboje do ní, pak doběhněte k budově poblíž (ne k té největší), vylezte po schodech a dostaňte se až na střechu, tam rozstřelte mříž ve stropě, hupsněte do mezipatra, rozbijte další mříž a než skočíte dolů, tak tam hoďte hořlavý granát. Dole najdete v bedně klíč. Vyjděte probouranými dveřmi a přeběhněte přes plac přímo do budovy před vámi (Weather Station), kde si můžete uložit pozici. Projděte kolem schodů do kuchyně, kde najdete munici a v rohu za lednicí klíč. O patro výš se setkáte s malými hnusy, kteří na vás zvracejí nějaký zelený sliz, ale nebojte se, nezraní vás to, pouze zpomalí. Vyjděte úplně nahoru a vychutnejte si animaci ve věži s teleskopem. Ta díra je fakt hustá... Najdete zde sniperku. Vyjděte zpátky na střechu, odpalte sudy a přelezte po spadlém sloupu na přilehlou budovu, dejte se doprava a dojděte po římse až k větrací šachtě.

    Pyron Hangar
    Zabte hajzly nahoře, opravte „hangar power supply“ na zdi za sloupem a sejděte o patro níž, kde se na vás vyvalí horda hnusáků. Všechny je zlikvidujte, posbírejte munici a vraťte se nahoru, k chlapovi zavřenému v kanceláři. Po animaci ho odveďte dolů, kde je potřeba opravit „crane control“. Jakmile se tak stane, jděte nahoru a v mezipatře vylezte na spadlou rouru. Opatrně dojděte až nad druhou kancelář a dírou ve stropě hupsněte dovnitř. Vedle počítače leží karta od dveří úplně dole, za kterými je cesta ke konci kola a možnost uložit pozici.
    Inženýr se změní ve Věc, takže ho zlikvidujte a doběhněte ke dveřím na konci podzemní chodby. V následující místnosti se na vás vrhne obrhnus, kterého můžete bud ignorovat, opravit krabičku u protějších dveří a utéct, nebo si stoupnout do rohu nalevo hnedka vedle dveří a zlikvidovat ho (přičemž zjistíte, že je to Nor, kterého jste sledovali). Zrůdu můžete omráčit tlačítkem napravo vedle mříže.

    Pyron Sub Alpha
    Jděte doprava a buďte připraveni na útok malých zrůdiček. Pokud nechte plýtvat municí, tak jednoduše zničte větrací roury ze kterých zmetci vylézají. Najděte kontrolní místnost, v níž si můžete uložit pozici a z počítače získáte kód ke dveřím naproti těm od téhle místnosti. Použijte kontrolní panel u okna k otevření dveří číslo 4 a jděte ke dveřím na Kód.. Projděte dlouhou chodbou a o patro níž najděte páku „hydraulic override“. Použijte ji, vraťte se do kontrolní místnosti a použijte očíslovaná zařízení u okna (stačí jednička, ale když otevřete všechny, bude větší sranda :-). Vyjděte ven a projděte přes celou chodbu až na konec kola.

    Pyron Sub Beta
    V místnosti nalevo je inženýr, který vám může zpřístupnit zbrojnici (krabička „door access“). Projděte dveřmi u naskládaných sudů, o patro níž si uložte pozici, použijte všechny očíslované panely u okna a sejděte do dalšího patra. Projděte všemi celami až k doktoru Faradayovi a vraťte se s ním za začátek kola. Za dveřmi kterými jste přišli je velký zmetek a chapadla na zdech. Doporučuji nechat kolegy opodál, udělat nejdřív pořádek a teprve potom s nimi dojít až na konec kola.

    Strata Medi-Lab
    Opravte „medibay power“ a otevřete vrata do chodby (nejdřív si to ale načasujte, aby vás nenačapala zrůda chodící po chodbě. Co nejrychleji opravte „sterilisation area power“ nalevo a zavřete se za prosklenými dveřmi. Červeným tlačítkem spustíte stropní kulomet, což zaměstná „chodce“. Mrtvole na chodbě seberte dva zásobníky a dejte je medikovi se samopalem, potom ho vezměte sebou, vraťte se do místnosti kde jste leželi, otevřete druhá vrata, opravte „cryo area power“ a za dalšími dveřmi najdete raněného inženýra. Až ho medic uzdraví, tak s ním dojděte na chodbu ke krabičce „security power“. V místnosti s pultem musíte projít skrz červené paprsky, což spustí poplach a vyvalí se na vás pár zrůdiček, ale budete ve zbrojírně. Než se pustíte dál, tak vypněte automatickou obranu, pak upalte „chodce“ a pro jistotu zničte stropní kulomet. Inženýr opraví „north area power“ a vy se dostanete k magnetofonu. Za chvíli bude potřeba vypnout laserové paprsky blokující chodbu – USEněte oba krajní vypínače, ale nikoliv ty vnitřní! V jedné z cel je mříž – rozstřelte ji, prolezte větrací šachtou, zabte zmetky dole a otevřete dveře, aby sem mohl přijít inženýr a opravit „computer power“, díky čemuž se můžete pohrabat v počítači a získat kód od výtahu.

    Strata Maintenance
    V tomto levelu se poprvé setkáte s vojáky. Jsou blbí a vyměklí, většinou místo aby stříleli tak utíkají, takže se jich nemusíte bát. Taky vám připadá, že tady někdo moc dlouho koukal na Half-Life? Nejdřív se dejte doleva, postřílejte všechny zmetky, kteří na vás naběhnou a ve velké hale vysbírejte co se dá. V komůrce za dveřmi s rozbitou krabičkou najdete brokovnici. Až zde budete hotovi, tak jděte druhou chodbou, zlikvidujte vojáky a za druhým rohem si dejte pozor na stropní kulomet. Vykoukněte zpoza rohu tak abyste ho akorát viděli, dejte si vlastní pohled a rozstřílejte ho. Pokud vám záleží na eventuálních spolubojovnících, tak je nechte všechny stát co nejdál ode dveří se zrůdou. Rozbijte mříž a dojděte do velké místnosti s kontrolními panely, které jsou momentálně vypnuté. Jedinou možnou cestou dojděte postupně do dvou místností, v nichž je potřeba opravit krabičky „fuel supply controls“ a „pressure tank controls“, čímž zprovozníte zmíněný kontrolní panel. Použijte všechna čtyři tlačítka a dejte pozor na to první – zapne velkou troubu a kdo je v její blízkostí, i když za dveřmi, tak umírá. Uhaste plameny, pozvěte inženýra a on vám opraví „data control power“ v rohu místnosti, abyste si mohli uložit hru, a potom i „elevator controls“ na konci chodby.

    Strata Furnace
    Opravte „furnace central controls“ a otevřete vrata. Pokud máte inženýra, tak ho nechte opravit „office door power“ na levém ochozu, čímž se vám zpřístupní kancelář s náboji do sniperky a zbraní samotnou, a také najdete jednoho zdravotníka, který vykompenzuje toho předchozího (byl nakažený). O patro níž vám inženýr opraví „door 1 controls“ abyste si mohli uložit hru a sebrat nějakou tu munici. V protilehlém rohu haly, u pece, jsou dvojité dveře a schodiště – dejte pozor ať si nenaběhnete na nálož dole a z dálky ji odstřelte. Za dalšími dveřmi se vyskytuje tunel. Doporučuji jít nejdřív doprava k nabouranému kamionu a opravit „roadway power“, abyste vůbec něco viděli, a pak na druhou stranu, kde na vás bude čekat komando. V místnůstce USEněte ovládání kulometu a odpalte nálože, které vidíte kamerou, což vám uvolní cestu. Vyřítí se na vás další komando. Na konci tunelu vám inženýr opraví ovládání vrat („bulkhead power“) a dostanete se do velké haly, na jejímž konci je kontrolní kukaň s magnetofonem a krabičkou na opravení. V pravém rohu haly jsou naštosované bedny a za nimi sud, který lze odpálit, což způsobí prudké přesunutí jedné bedny ze svého místa o pár metrů dál a tím možnost průchodu za onen štos, kde se nachází granátomet a pár zápalných granátů (rozhodně je berte, budou se vám hodit). Až v kontrolní kukani opravíte krabičku, tak bude možné otevřít vrata pod vámi, ale než to uděláte, tak se nechte vyléčit a doplňte si munici, protože se utkáte s obrzmetkem.
    Jak na obrzmetka: na konci místnosti je tlačítko, které do monstra pustí nějaký ten proud, což ho na chvíli paralyzuje, ale vřele nedoporučuji ho používat, protože než se nadějete, tak vás parchant oddělá. Mnohem lepší způsob je stoupnout si za bedny napravo od dveří tak, abyste škvírou viděli na váš cíl a on neviděl na vás, našili do něj minimálně všechny zásobníky ze samopalu a až bude mít health na minimu, tak na něj zpoza beden granátometem naházeli pár zápalných granátů. Kdyby to nestačilo, tak budete muset vyběhnout a dodělat ho flambáčometem. Jakmile ho ugrilujete k smrti, tak zmačkněte tlačítko za jeho zády, vraťte se do haly, jděte do nově otevřené místnosti, zmačkněte tlačítko na zdi, vychutnejte si animaci a zdrhejtééééé!!!

    Transit Hangar I
    Jděte do obrovské haly, prostřílejte si jedinou možnou cestu, až narazíte na velkou zrůdu zavřenou v akvárku, tak ji pusťte, ona se bude chvíli handrkovat s jedním vojákem a potom probourá zeď abyste mohli jít dál. V jedné místnosti najdete inženýra ohroženého vojáky. Pomozte mu, nechte si opravit krabičku pro uložení pozice a vezměte ho sebou. Cestou vám opraví pár krabiček. Až dojdete do poslední, slepé místnosti, tak otevřete jedny ze dveří, postřílejte zrůdy v akvárkách a seberte mrtvole klíč od druhých dveří, za nimiž vypněte laserové paprsky, seberte čtyři kusy C4 a utíkejte po svých stopách nazpět. V jedné místnosti, kde se pere zrůda se dvěma vojáky, je mimo jiné krabička „holding area access“, po jejímž opravení inženýrem se dostanete moc pěkné místnosti s další krabičkou („terminal power“) a po jejím zprovoznění bude možné získat z počítače kód, potřebný ke dveřím v další místnosti, za nimiž je magnetofon. Vyjděte ven z haly.

    Flight Control
    Jděte širokou cestou zdánlivě nikam nevedoucí a dostanete se ke dvěma hangárům. V každém z nich je zaparkované letadlo, kterému je potřeba dát nálož C4 na vyznačené místo u předních kol. Za kontrolní věží jsou další dva hangáry, v nichž udělejte to samé (v jednom najdete sniperku). Abyste se k těm dvěma zadním dostali, musíte obejít celý plot. Jakmile budou letadla osazena výbušninou, tak vejděte do budovy kontrolní věže. Opravte si krabičku v chodbě nalevo od vstupních dveří, vejděte do místnosti s magnetofonem a seberte ze stolu klíč, kterým odemknete druhé dveře na vnitřní straně chodby. Vyjděte po schodech do kontrolní věže, připravte si sniperku a ze dvou místností odpalte všechny čtyři nálože C4 na letadlech (po odpálení té první musíte rychle, než se vrata hangárů zavřou).
    Jakmile to bude hotovo, tak se vraťte dolů, kde na vás již čeká uvítací výbor, projděte dveřmi, za kterými je chodbička se dvěma rozbitými krabičkami (jedna od místnosti s magnetofonem a municí a druhá od další chodby), opravte aspoň jednu a dojděte na konec chodby. Pokud budete dost rychlí, tak zachráníte medika, jinak prostě zlikvidujte zrůdy, probouranou zdí vyjděte ven a skočte do otevřené větrací šachty.

    Weapons Security
    Skočte do jeskyně, pokud chcete, tak zlikvidujte zmetka v budce a pak vyběhněte po ochozu za výtahem a vlezte do větračky, na jejímž druhém konci uvidíte zdrhajícího medika. Zachraňte ho před nehodnými vojáky, dejte mu zbraň a vezměte ho sebou. Snažte se, aby na něj co nejmíň útočily zrůdy, nebo hnedka zmutuje, což pro vás není moc dobrá vyhlídka – bude se vám docela hodit. Při troše štěstí vám nezmutuje hned, ale až za chvilku :-). Cestou dolů si dejte pozor na automatické kulomety – z dálky na ně naházejte granáty. Až na vás začnou útočit hordy malých zrůdiček, tak nestůjte na místě, ale utíkejte pořád dopředu, jinak se budou obnovovat do nekonečna (je dobré udělat za sebou ohnivou clonu, aby za vámi pořad nechodily). Dejte také pozor na občasné výtlaky páry. Pokud s vámi jde medik, tak máte velkou výhodu, protože vám kryje záda.
    Na konci ochozu jsou dveře a za nimi dva stropní kulomety. Máte dvě možnosti: buďto je zničte z dálky, nebo bleskurychle vběhněte do kanceláře nalevo a vypněte je. Ve zmíněné místnůstce je magnetofon. V několika následujících chodbách postupujte stejně. Vřele doporučuji automatickou obranu ničit než vypínat (kupodivu je na to nejlepší pistole).

    Weapons Lab
    V animaci uvidíte, jak se dva inženýři hádají. Hádejte, který z nich je mutant?... Chvíli si počkejte a zjistíte to. Vezměte sebou toho co přežil a nechte si opravit „data room 1“ abyste si mohli uložit hru a „power supply“. V animaci vám technik vysvětlí, že musíte na dálku otevřít dveře, které se za chvíli samy zavřou, aby on mohl projít a z druhé strany a otevřít je pro vás. Nejprve použijte kameru (zařízení uprostřed) a až ho uvidíte běžet, tak se ujměte aparátu vpravo a otevřete zmíněné dveře. Jakmile bude cesta průchozí, už se o kolegu nemusíte starat, stejně zmutuje. Chodbou plnou hnusáků se dostanete do místnosti s animací. Až vás ten parchant zavře a pustí na vás plyn, tak bleskurychle opravte krabičku poblíž dveří mezi dvěma skříněmi, potom USEněte zařízení v opačném rohu místnosti a stropním kulometem zničte žlutou nádrž, kterou bylo vidět v animaci. Až bude po hrozbě, tak se podívejte do počítačů, jedním z nich otevřete vrata na začátku kola a vydejte se tím směrem. Spalte hnízdo se mini-hnusy, vypněte automatickou obranu a v další místnosti V kukani úplně vzadu dva vojáci ohrožují technika, kterého je dobré zachránit, aby vám opravil „door controls“ a „data room 2“.
    Pod schody do kukaně opravte „observation room power“ a nahoře použijte zařízení pro ovládání stropního kulometu ke zničení sudů blokujících dveře laboratoře. Uvnitř najdete klíč k posledním zamčeným dveřím. Odstraňte dva vojáky a připravte se na souboj s obrzmetkem. Jsou dva způsoby jak ho zlikvidovat: buď neustále běhejte po okraji místnosti a palte do něj co to dá, nebo se jednoduše schovejte za akvárko, stoupněte si tak, abyste viděli na zmetka ale ne on na vás, zapněte si vlastní pohled a dejte mu co se do něj vejde (hlavně pozor ať přitom nerozstřelíte akvárko!). Až bude červený, tak ho ugrilujte. Ve chvíli, kdy zemře na vás naběhnou ještě vojáci a pár zrůdiček. Zlikvidujte je a jděte na začátek kola. Pokud máte málo healthu, tak si to můžete dát rovnou od začátku, protože v následujícím levelu se neobejdete bez alespoň tři čtvrtě života, a navíc nebude možnost nikde hru uložit.

    Escape (?)
    Připravte si hasicí přístroj a jděte dopředu. Uhaste oheň za bednami a jděte přímo proti dveřím (lehce vpravo). Rozletí se a tlaková vlna vás zraní (podle toho kde stojíte vám ubere méně nebo více healthu). Pokračujte až do velké chodby se stoupajícím ochozem. Jděte pomalu, protože za každou zatáčkou něco vybuchne a být u toho by vám zrovna neprospělo. O kus dál uvidíte ve zdi mříže, z nichž stoupá dým. Za zatáčkou na vás vyšlehne plamen a dost vás zraní, ale nedá se s tím nic udělat (tedy aspoň já o tom nevím), takže je potřeba mít co nejvíc healthu. Proběhněte kolem větračky, kterou jste sem předtím skočili, otočte se a na konec ochozu hoďte pár granátů – usnadní vám to likvidaci dvou zrůd. Za zatáčkou pozor na vojáky.
    Vyběhněte až nahoru, vlezte do díry a na konci šachty hupsněte dolů. Dostanete se do jeskyně, kterou jste se sem dostali, tentokrát je ale plná středně velkých zmetků. Nalákejte je všechny na ochoz a schovejte se ve větračce, aby na vás nemohli. Rozstřílejte je a upalte, potom dojděte k výtahu a použijte ho.

    Field Testing
    Pokud jste zvládli předchozí level, tak se ještě neradujte, magnetofon je ještě hodně daleko. Po dlouhé době jste v exteriéru, takže nezapomeňte, že můžete klidně zmrznout. Tohle kolo budu popisovat v základních krocích. Vezměte si sniperku (v rohu jsou náboje), vyjděte ven a zlikvidujte tři vojáky. Dojděte až k zatáčce, mějte připravenou brokovnici a jakmile se ukáže zmetek, odpráskněte ho. Hoďte za zatáčku granát, vykoukněte, odpalte sudy a připravte se na několik vojáků. Buď je odpráskněte sniperkou, nebo si počkejte až přijdou k vám a zlikvidujte je brokovnicí jako toho předtím. Za další zatáčkou vysniperujte několik parchantů a jděte kupředu. Dobře sledujte levou stěnu, je tam lehce přehlédnutelný vchod do jeskyně, kde se můžete „ohřát“, ale hlavně jsou zde čtyři lékárničky, náboje do sniperky a pár zápalných granátů.
    Nalevo od východu z jeskyně bude čekat dalších pár nepřátel a ještě několik jich přijde. Pozor na snipera stojícího vzadu na skále (je to skvělý terč :-). Posledním průsmykem už projdete bez problémů – stačí se krýt za ledovými výstupky a využít svůj arzenál (hlavně sniperku a granátomet). Na velké pláni za průsmykem je jeden sniper. Zlikvidujte ho a vejděte do budovy. Nyní je to už docela pohoda, po animaci si uložte hru, projděte přímočarým bludištěm mezi bednami, likvidujte nepřátele a až vyjdete na druhém konci budovy, tak si dejte pozor na snipery na konstrukci v povzdálí. Jakmile bude všechno čisté, doporučuji doběhnout zpátky a hru si uložit. Za zmíněnou konstrukcí je průsmyk vedoucí ke konci kola.

    The End (?)
    Jděte dopředu, zhlédněte dvě animace a jakmile budete ve vrtulníku u kulometu, tak nejdřív ze všeho odpalte všechny sudy naskládané kolem zrůdy (celkem čtyři místa) a pak do ní střílejte jak diví, dokud nenaskočí další animace (nebo plocha Woken a hláška o jakémsi erroru). V obou případech je to konec hry.

    Gratuluji k dopaření The Thing a těším se zase u nějakého dalšího návodu.

  • Autor:




    Nejčtenější

    Fishing Planet
    VIDEO: Simulátor rybaření aspiruje na nejlepší trailer roku

    V podání autorů chystané hry Fishing Planet vypadá rybaření napínavěji než většina současných stříleček. Volume doprava!  celý článek

    Cosplay Chun-Li, jedna z nejikoničtějších postav série Street Fighter
    Fanouškům připadala herní postava příliš ošklivá, autoři jí předělali

    Postava bojovnice Chun-Li byla v bojovce Marvel vs. Capcom: Infinity tak ošklivá, že ji museli autoři v nejnovějším patchi znovu vymodelovat obličej.  celý článek

    Iron Harvest
    Strategie Iron Harvest obohatí 1. světovou válku o bojové roboty

    Nový trailer očekávané strategické hry Iron Harvest ukazuje, jak by vypadala bojiště 1. světové války, kdyby mělo lidstvo k dispozici obří bojové roboty.  celý článek

    Uncharted: The Lost Legacy
    RECENZE: Uncharted Lost Legacy je dámská jízda ve velkém stylu

    Voda je mokrá, drogy špatné a Uncharted je jednou z nejlepších her vůbec. Nic se na tom nemění ani v novém přídavku Lost Legacy, kde ikonického Nathana Drakea...  celý článek

    Jak už je u her od Bethesdy zvykem, neobdrželi jsme s předstihem novinářskou...
    Vývojáři otočili, demoverze Prey je nakonec i na Steamu

    Tvrdili, že kvůli možnosti vracení her na Steamu PC hráči demoverze nepotřebují. Teď už ji jejich hra má také.   celý článek

    Další z rubriky

    Jak už je u her od Bethesdy zvykem, neobdrželi jsme s předstihem novinářskou...
    Vývojáři otočili, demoverze Prey je nakonec i na Steamu

    Tvrdili, že kvůli možnosti vracení her na Steamu PC hráči demoverze nepotřebují. Teď už ji jejich hra má také.   celý článek

    Black Mirror Remake
    Česká adventura Posel Smrti se dočká remaku. Budou ho dělat Němci

    Jedna z nejlepších českých her vůbec se po 14 letech od vydání dočká kompletního přepracování. Nepracují na něm však původní autoři a od originálu se má lišit...  celý článek

    Fishing Planet
    VIDEO: Simulátor rybaření aspiruje na nejlepší trailer roku

    V podání autorů chystané hry Fishing Planet vypadá rybaření napínavěji než většina současných stříleček. Volume doprava!  celý článek

    Najdete na iDNES.cz



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.