Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autoři stříleček Painkiller a Bulletstorm pracují na hororové hře

  11:07aktualizováno  11:07
Je to podivná hororová hra, kterou máte hrát večer, ve tmě a se sluchátky. Tak vývojáři popisují titul The Vanishing of Ethan Carter, který vyvíjejí exkluzivně pro PC.

Titul poběží na Unreal Engine 3 a hráči se vžijí do role detektiva zkoumajícího paranormální jevy. Ten při hledání uneseného hocha narazí na sérii brutálních vražd. Vývojáře prý ovlivňují podivné povídky a hrůzostrašné příběhy ze začátku dvacátého století.

"Nejdůležitější pro nás je, aby se hráči cítili skutečně ve hře. Pohroužení se do hry je naší hlavní prioritou," řekl Adrian Chmielarz, který titul navrhuje."Je to hra o prozkoumávání a objevování. Neopouštíme herní náplň - naopak: snažíme se ji osekat až do morku kostí, aby vždy byla smysluplný a skutečně hru vylepšovala," dodává.

Titul vytváří trojice bývalých zaměstnanců studia People Can Fly. Jmenovitě její zakladatel Adrian Chmielarz a umělečtí vedoucí Andrzej Poznansi i Michal Kosieradzki, kteří společnost opustili po jejím odprodeji firmě Epic Games. Titul tak vzejde z dílen nového studia The Astronauts.

Vývojáři se vyjádřili i k jejich rozhodnutí opustit společnost People Can Fly. Chtějí prý pracovat na hrách, které jsou osobní. Na titulech, za které nesou plnou zodpovědnost. Novou společnost tak založili, aby se navrátili k vývojářským kořenům, a tvořili tituly zcela po svém.

Autor:




Nejčtenější

Battlefield 1 - They Shall Not Pass
Zažijte verdunský mlýnek na maso v Battlefieldu 1. Recenze přídavku

Balíček They Shall not Pass je první ze čtveřice chystaných rozšíření úspěšné válečné hry Battlefield 1. Konečně v něm máte možnost bojovat za vojáky...  celý článek

Kingsway
Hra vypadá jako operační systém, na který byste rádi zapomněli

Pomalé načítání, otravná vyskakující okna či zastaralé uživatelské rozhraní. Kingsway sice připomíná staré operační systémy, ve skutečnosti je to ovšem hra na...  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard
Klíčem k úspěchu nového Resident Evilu byla 90. léta

Inspirací pro sedmý díl Resident Evilu bylo pojetí her v minulosti. Titul se přitom původně přikláněl k akčnějšímu stylu šestého dílu.  celý článek

The Keep
RECENZE: Český The Keep je vydařený dungeon ze staré školy. A nestojí moc

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

World of Warcraft: Legion
Blizzard se po více než dvaceti letech rozloučil se sítí Battle.net

Společnost Blizzard Entertainment dostála svému prohlášení z loňského roku a službu Battle.net přejmenovala. Nově se aplikace jmenuje jednoduše Blizzard a...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.