Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

KOMENTÁŘ: Microsoft sázel na jistotu, poučil se však z předchozích chyb

  19:30aktualizováno  19:30
Los Angeles (Od zpravodaje Bonusweb.cz) - Tisková konference od Microsoftu byla působivá, chyběla však výraznější překvapení. Byla to precizně pojatá show a společnost během ní prokázala, že se dokáže poučit z vlastních omylů.

Tisková konference Microsoftu na E3 2014 | foto: Bonusweb.cz

Pokračuje tak ve směřování, které naznačila již před herním veletrhem E3. Otočkou v předcházejících týdnech bylo například ohlášení Xboxu bez snímače Kinect. Otázkou však zůstává, zdali Microsoft na tužby svých (potenciálních) zákazníků reaguje dostatečně rychle.

O čem je tedy řeč? Zatímco firma Sony se loni soustředila i na podporu nezávislých her, od Microsoftu o nich nepadlo ani slovo. Během letošní tiskové konference tak společnost představila několik menších titulů a sestřihu drobných hříček věnovala i závěrečné video.

Konference samotná byla výbušnou podívanou s úctyhodným citem pro detail. Návštěvníci obdrželi náramky se světelnou diodou, která dokázala hrát přibližně deseti barvami. A organizátoři je umně synchronizovali s klíčovými momenty a hudbou. Celý sál tak v některých momentech vytvářel strhující vizuální podívanou.

Fotogalerie

I tak ale celé show chyběl moment, který by divákům vyrazil dech a mluvilo se o tom další týdny. To se pochopitelně nepodaří při každé konferenci.

Letošní rok je však bojem o ustálení uživatelské základny pro nové konzole a Microsoftu mohou chybět dostatečné trumfy.

Jistě, Halo Master Chief edice je milé překvapení. Titul v sobě zahrnuje první čtyři díly, a to s možností přepínat mezi moderní a původní grafikou. Ve finále je to však pouhá recyklace staršího materiálu a vydavatelství by mělo sázet spíše na nové a výjimečné značky. Například v březnu vydaná akce Titanfall toho byla zářným příkladem.

Microsoft se tak oproti loňskému roku polepšil, ohromující to však ještě nebylo. Budiž ale společnosti ke cti, že z letošního souboje Sony vs Microsoft vyšla se vztyčenou hlavou.

Na rozdíl od konkurence se totiž vyvarovala levných útoků a neustálého pokřikování: "Všechno je lepší na naší platformě." Na někoho to možná funguje, je to však nízké a zbytečné. Nabízejte kvalitní obsah a nechte to posoudit hráče.

Autor:


Témata: Microsoft


Nejčtenější

Outlast (PlayStation 4)
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Forza Horizon 3: Hot Wheels
RECENZE: Ve Forze Horizon 3: Hot Wheels si zajezdíte v angličácích

Umění přídavného obsahu spočívá v tom, že se známé věci z originální hry obohatí o něco nového a nevídaného. Jako ve Forza Horizon 3: Hot Wheels.  celý článek

Bojovka Dead or Alive se proslavila především svými sexy bojovnicemi.
Když se DLC vymknou z rukou. Virtuální obsah za desítky tisíc korun

Balíčky s přídavným obsahem sice pro spuštění hry nejsou nutné, často však přidávají spoustu lákavého obsahu. V extrémních případech vás ale mohou přijít až na...  celý článek

Empathy: Path of Whispers
RECENZE: Jaký je svět bez lidí? Empathy ho ukazuje po apokalypse

Empathy je jedna z těch her, v níž nepotkáte jediného člověka. Podobně jako třeba v Everybody's Gone to the Rapture nebo Dear Ester to však má svůj důvod....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.