Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Beta Titanfallu 2 si vysloužila kritiku, vývojáři kvůli tomu hru upraví

aktualizováno 
Reakce na první betatest Titanfallu 2 tvůrce přiměl změnit některé z konceptů plánovaných pro druhý díl. Vývojáři proto prohlásili, že se část změn objeví již v příštím betatestovém víkendu. Další úpravy pak přinese plná verze, která vychází 28. října.

Titanfall 2 | foto: Respawn Entertainment

Odlišný je například pohyb hráčů. V prvním díle byl podle tvůrců příliš rychlý, což prý způsobovalo chaotičnost.

„Nedostatek předvídatelnosti často vedl k tomu, že hráče někdo zabil palbou ze strany. A ačkoliv je přepadávání zásadní součástí hry, smrti často působily jako otázka náhody namísto dovednosti,“ píše na oficiálním blogu Steven DeRose, návrhář sítové hry.

Cílem tedy bylo zlepšit střelbu, nikoliv zpomalit pohyb. To však vyvolalo kritické reakce, a vývojáři proto dynamiku pohybu ještě upraví. Měnit budou například rychlost při létání vzduchem a běhání po zdech.

„Hráči opět budou mít možnost nabírat a udržovat vyšší rychlosti při zřetězeném běhání po zdech,“ uvádí DeRose příklad plánovaných změn.

V betatestu navíc robotického titána bylo možné získat pouze za plnění úkolů na mapě. První díl Titanfallu oproti tomu zahrnoval odpočítávání, díky kterému robota získal každý hráč.

V reakci na zpětnou vazbu tvůrci zvolili kompromisní verzi, se kterou opět využijí odpočítávání, plnění úkolů však získávání titánů zrychlí.

Mění se také dynamika soubojů s roboty. V předchozím díle totiž naskočení hráče na nepřátelského titána představovalo zásadní ohrožení a reagovat bylo třeba vyskočením z robota a soubojem s hráčem.

V druhém díle takovým útokem protihráč ukradne baterii, čímž titána oslabí a nezlikviduje. Baterii pak může vložit do spřáteleného robota, čímž posílí jeho štíty.

Titanfall 2
Titanfall 2

Kritiky se také dočkalo vyvážení titánů. Autoři hry však upozorňují, že v testu řada typů chybí a vyrovnanost je tím narušená. Zrychlí se však dobíjení úskoků, které s roboty lze využívat.

Změn se dočkají i barevné obrysy, které protivníky zvýrazňují na větší vzdálenosti. Vývojáři je vnímají jako zásadní součást herní dynamiky. Sníží však dálku, na kterou je tento prvek aktivní. Cílem je, aby na protivníky neupozorňoval na extrémní vzdálenosti.

Autor:


Témata: smrt, Robot


Nejčtenější

Machinarium
Na Steamu vyšla definitivní verze českého Machinaria

Na digitální distribuci Steam je k mání definitivní verze výborné české hry Machinarium. Tvůrci změnili engine a přidali několik vylepšení.   celý článek

Beyond Good & Evil 2
První záběry z Beyond Good & Evil 2 vypadají nadějně

Fanoušky nesmírně oblíbená, nicméně finančně neúspěšná hra Beyond Good & Evil se po letech spekulací opravdu dočká pokračování. První záběry vypadají více než...  celý článek

Mafia 3: Stones Unturned
Kvůli DLC Stones Unturned už se ani nevyplatí znovu Mafii 3 instalovat

Druhý přídavek do Mafie zcela potlačuje věci, kvůli nimž jsme hru měli rádi, a mění ji na obyčejnou střílečku.   celý článek

Impact Winter
RECENZE: Postapokalyptický Impact Winter vás odnaučí milovat zimu

Očekávaný simulátor přežití Impact Winter vám ukáže, že konec světa bude pěkně ledový. Jako vedoucí skupiny přeživších se budete muset postarat nejen o sebe,...  celý článek

Detroit: Become Human (PS4)
Bude Detroit spíše film, nebo hra? A není to nakonec jedno?

Jedna z nejočekávanějších exkluzivit na PS4 nijak neskrývá své velké ambice. Výpravný sci-fi příběh ze světa, kde se inteligentní roboti bouří proti svým...  celý článek

Další z rubriky

Sega Forever
Sega Forever sází na nostalgii. Herní klasiky budou na mobilech zdarma

Sega vydá v rámci kolekce Sega Forever hry z konzolí Master System, Mega Drive, Dreamcast a dalších na chytré telefony a tablety s iOS a Androidem.   celý článek

Ashen
Ashen zkombinuje hratelnost Dark Souls s uměleckým zpracováním

Originálně vypadající RPG připomínající „Souls“ sérii nabídne nevšední vizuální zážitek, krutou obtížnost a neobvyklou formu multiplayeru.   celý článek

Machinarium
Na Steamu vyšla definitivní verze českého Machinaria

Na digitální distribuci Steam je k mání definitivní verze výborné české hry Machinarium. Tvůrci změnili engine a přidali několik vylepšení.   celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.