Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Obří robot v Titanfallu nerozstřílí malou zídku. Důvodem je vyváženost

  9:59aktualizováno  9:59
Autoři připravované on-line akce Titanfall vysvětlují, proč nebude možné s obřím robotem rozstřílet zídku, za kterou se skrývá nepřítel.

V Titanfallu mezi sebou bojují osmimetroví roboti, tzv. Titáni, s těmi, kteří běhají po svých, takzvanými Piloty.

Fotogalerie

"Z realistického hlediska byste očekávali, že Titáni budou maximálně efektivní v ničení zdí. Jenže život Pilotů by nestál za nic. Kromě toho jsou ve hře jiné cesty, jak vyhnat protivníka z úkrytu," napsali autoři z Respawn Entertainment na fórech hry.

Autoři uznávají, že v taktických akcích mají kulky, které procházejí skrz různé materiály, ale nemyslí si, že se tento prvek hodí do Titanfallu. "Nespadá to ani do kategorie toho, co bychom udělali, kdyby byl čas."

Na ambiciózním Titanfallu pracují původní autoři slavné válečné střelnice Call of Duty. Zda se jim podaří vykročit ze stínu komerčně úspěšné série, zjistíme 13. března na PC a Xbox One. Xbox 360 verze vyjde 28. března.

Autor:


Témata: Call of Duty


Nejčtenější

Mafia 3
Odradila vás kritická hodnocení Mafie 3? Vyzkoušejte demo

Zároveň s prvním placeným příběhovým rozšířením akce Mafia 3 vychází i demoverze.   celý článek

Mass Effect: Andromeda
Krabici s ME: Andromedou si v Británii na PC koupil jen zlomek hráčů

Sci-fi Mass Effect: Andromeda je v Británii nejprodávanější krabicovou hrou uplynulého týdne. PC verzi si však z obchodu odneslo jen minimum hráčů.   celý článek

Film Tomb Raider
Alicia Vikanderová jako nezkušená Lara v chystaném filmu. Podívejte se

Povedený restart známé herní série Tomb Raider z roku 2013 ukázal Laru jako křehkou, nezkušenou dívku. Zároveň se stal předlohou i pro restart filmové série.   celý článek

StarCraft: Remastered
StarCraft: Remastered je skutečností, vyjde v létě na PC a Mac

Strategická legenda StarCraft se dočká po necelých dvaceti letech od vydání modernizovaného kabátku, a to včetně datadisku Brood War.  celý článek

Prince of Persia
Jak vznikal legendární Prince of Persia: čtyři roky bez výplaty

Z dnešního pohledu už nemusí být zřejmé, že animace v Prince of Persia v roce 1989 představovaly grafickou špičku. Celý Prince of Persia byl progresivní hrou,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.