Titanium Angels - ve dvou se to lépe táhne

Pokud jste si při prolézání temných chodeb Quaka či o něco ""veselejších"" laboratorních komplexů Half-Lifa většinou přáli, abyste tam nebyli tak dočista sami, Titanium Angels vám to splní. Dostanete k ruce kamaráda Titana, který je poslušný, výkonný a kovově lesklý.
Titanium Angels

Titanium Angels je 3D akce z third person pohledu, v níž ovládáte postavu jménem Carmen Blake. Carmen se živí jako nájemná dobrodružka, jejíž jedinou radostí je vyhledávání co nejnebezpečnějších zakázek vyžadujících přesun na co nejvzdálenější místa. Celý příběh je zasazený do alternativní budoucnosti Země, kdy se s Carmen ocitnete uprostřed konfliktu čtyř mimozemských ras bojujících o přežití. Vaším prioritním úkolem je vniknutí do pevnosti vojenské diktátorky Elegie Furie a její následná likvidace. Abyste na všechno nebyli tak sami, budete mít celou dobu společnost - inteligentní vozítko Titan. Pavoukovitý bojový stroj není jen tak nějaké obyčejné auto, ale má vlastní osobnost, dokáže běhat, skákat i létat (ne moc, ale trochu přece). Můžete mu i zadávat jednoduché úkoly jako například, zda vás má následovat a v případě nutnosti vám pomoci při boji nebo zda si má jít svou cestou a prozkoumat tak některé lokality za vás. S Titanem hra dostává lehký multiplayerově-kooperativní nádech, ale živému spoluhráči se to zdaleka nevyrovná.

Titanium Angels

Postava Carmen zvládá klasické pohyby hlavních hrdinů third person akčních stříleček - běhá, šplhá, skáče a používá nejrůznější zbraně (v Titanium Angels budete mít například možnost naklást nepříteli do cesty miny nebo ostřelovat na dálku pořádnou sniperskou puškou).

SCI Games vytváří Titanium Angels v enginu Revelations, mezi jehož schopnosti patří použití technologie bump-mappingu, evironment-mappingu, dynamické úrovně detailů (DLOD) a ještě pár dalších, z nichž dokážu identifikovat už jen volumetrickou mlhu a realtimové stínové efekty. Všechny tyto grafické vlastnosti snad přispějí svou troškou k výslednému efektnímu výzoru celé hry, v níž budou zřejmě (aspoň podle zatím dostupných obrázků) dominovat temnější barvy. Přesto byste se měli pohybovat po značně rozmanitých prostředích; vysoce technicky rozvinutý svět jednoho z mimozemských národů, kam vás plnění úkolu zavede, se prý bude skládat jak z podzemních labyrintů tak z povrchových exteriérů i interiérů (chrámy) a dokonce se vznesete do oblačných měst vybudovaných vysoko v atmosféře. O protivnících bohužel zatím není známo nic, ale počet úrovní bude dosahovat čísla 16 a jako o datu vydání se hovoří o letošním podzimu.