Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Toaletní papír, kondomy i brýle: bizarní, leč oficiální doplňky ke hrám

aktualizováno 
Jako doplňky k populárním hrám se prodává kdeco. Přesto se každou chvíli objeví něco, čemu se hráč podiví a u čeho nehráč užasne. Na druhou stranu, proč se s blížícími Vánocemi nepoohlédnout po něčem méně tradičním, než jsou klasické hry?

Toaletní papír No More Heroes

Figurka Lary Croft

Figurka Lary Croft

Knihy, filmy a hry nevydělávají pouze prodejem samotných produktů. Takzvaný "merchandise" označuje nálepkování předmětů denní potřeby slavnými jmény, a generuje tak extra příjmy. Zatímco u figurek s podobou Lary Croft ze hry Tomb Raider se ale něco takového dá ještě pochopit, na trhu jsou a byly k zakoupení i daleko obskurnější oficiální produkty.

7. místo – Brýle Call of Duty: Modern Wafare 3

Oficiální brýle Call of Duty

Oficiální brýle Call of Duty

Čím sis oči zkazil, tím si je taky sprav. Brýle určené k hraní akce CoD: Modern Warfare 3 slibují zlepšit kontrast detailů a ulehčit hráčovým očím při hraní po dlouhé hodiny. To celé za 100 amerických dolarů (zhruba 1 900 korun). Ojedinělost kousku navíc spočívá v tom, že je to v našem seznamu jediný nejaponský produkt. Bezkonkurenčními experty na věci, které se pojí s herními značkami, jsou totiž bezesporu Japonci.

6. místo – Utěrky Konami

Utěrky Konami

Utěrky Konami

Při příležitosti prezentace japonské akce Metal Gear Solid 4 společnost Konami rozdávala v roce 2007 propagační ručníky a utěrky na nádobí. Oficiální utěrky zdobené puntíky a šipkami (značícími ovládací kombinace) měly jenom jedinou nevýhodu. Kvůli použitému materiálu se absolutně nehodily k utírání nádobí. Ručníky a různé ubrousky/utěrky/šátky s herní tématikou jsou ale v Japonsku oblíbeným artiklem i u méně známých herních značek.

5. místo – Šipky Devil May Cry

Vrhací šipky Devil May Cry

Vrhací šipky Devil May Cry

Hororovou akční rubanici Devil May Cry si lze připomenout s vrhacími šipkami s motivy hlavních hrdinů Nera a Danta. Všichni fanoušci akčních titulů totiž podle názoru autorů pravděpodobně tráví volný čas tříbením mušky a pevné ruky u šipkových terčů. Nevýhodou oficiálních šipek jsou ale nekvalitní plastové hroty, takže na soutěžních šipkařských kláních je asi jen tak nezahlédneme.

4. místo - Osvěžovače vzduchu Ms. Pac-Man

Dlouhé hodiny strávené u oblíbených arkád z 80. let se mohou projevit na kvalitě domácího ovzduší. Problém lze vyřešit pomocí osvěžovače vzduchu s paní Pac-Manovou v logu a neznámou vůní uvnitř. V dnešní době je produkt k nalezení pouze na aukčních serverech.

Osvěžovač vzduchu Ms. Pac-Man

Osvěžovač vzduchu Ms. Pac-Man

Voda po holení Resident Evil 4

Voda po holení Resident Evil 4

3. místo – Voda po holení Resident Evil

Kdo by chtěl pro změnu zpříjemnit svou vůni, může sáhnout po oficiální vodě po holení prodávané k zombie akci Resident Evil. A nemusí zůstat pouze u toho. Přípravek byl totiž na trh uveden s tím, že je to vůně, kterou používá jedna z hlavních postav série Resident Evil Leon Kennedy. A to spolu s jeho slunečními brýlemi či kabátem.

2. místo – Toaletní papír No More Heroes

Toaletní papír No More Heroes

Toaletní papír No More Heroes

Tak trochu negativní reklamu svých virtuálních hrdinů má na svědomí nepříliš úspěšná akce No More Heroes od japonské společnosti Grasshopper. Původně byl produkt rozdáván společně s hrou, nešel však příliš na dračku a zbytek získali američtí herní novináři. Myšlenka to byla zcela jistě netradiční a zajímavá, ale ukázalo se, že v "běžném provozu" je stále nejoblíbenější varianta s potiskem bankovek.

1. místo – Prezervativy Street Fighter

Prezervativy Street Fighter

Prezervativy Street Fighter

Sféru abnormality uzavírají prezervativy s tématem bojovky Street Fighter. Maskulinní prostředí pouličních rváčů by logicky mělo mít i svou promiskuitní stranu. Konec konců, bojový sport zvyšuje hladinu hormonů.

Plnokontaktní souboje jsou nebezpečné samy o sobě a bez větší úhony je zvládají jen ti nejlepší. Díky kondomům s tématikou série Street Fighter se ale žádný virtuální bitkař nemusí o své bezpečí obávat ani ve chvílích něhy.







Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.