Konkrétní odpovědi se pokoušel získat britský server Eurogamer, který se na obchodní model tázal kreativního ředitele hry Magnue Jansena.
Na otázku, zda dodatečné příjmy ze hry budou získávat prostřednictvím stahovatelného obsahu, či mikrotransakcí, Jensen odpověděl: „Jednoznačně pouze stahovatelným obsahem.“
„Nevím, jestli existuje všeobecně uznávaná definice slova mikrotransakce, ale v The Division neplatíte za pokrok či vylepšení. Máme plány pro rozšíření, o těch však v současné době nehovoříme. A za ty pochopitelně platit budete. Ve hře však mikrotransakce podle mé definice neobjevíte.“
Stahovatelný obsah má zahrnovat bezplatné novinky i placená rozšíření. Ubisoft k záležitosti po rozhovoru vydal ještě upřesňující reakci: „Magnusovo prohlášení je přesné, žádné mikrotransakce ve hře nebudou. Ani pro doplňkové předměty. Ty budeme prodávat jako stahovatelný obsah.“
Očekáváme tedy možnost nakupovat vizuální doplňky, které Ubisoft bude nabízet jako stahovatelný obsah, aby se vyhnul označení mikrotransakce. Ale přesně tím doplňky pravděpodobně budou.
Tom Clancy’s: The Division vyjde 8. března pro PC, PlayStation 4 a Xbox One. Betatest hry pro majitele Xboxu One začne 28. ledna, PC a PlayStation 4 hráči se pak do postapokalyptického New Yorku dostanou o den později.
Test však skončí 31. ledna a vývojáři do něj vyberou omezenou skupinu hráčů ze seznamu registrovaných zájemců. Jistý přístup mají lidé s předobjednávkou.