Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Příběhová část nového Tomb Raideru zabere dvanáct až patnáct hodin

  11:44aktualizováno  11:44
Hrací doba titulu Tomb Raider bude podle vývojářů záviset na vašem herním stylu. Přesto však příběhovou část odhadují na dvanáct až patnáct hodin hraní. Autoři to odhalili v sérii otázek a odpovědí na serveru Twitter.

Lara Croft v připravované hře Tomb Raider | foto: Square Enix

Zmínili také, že titul nijak nenavazuje na předchozí díly a jejich znalost pro něj není podstatná. Šéf vývoje Karl Stewart též upozornil, že "Lara umí plavat, jen se tak neděje v této hře". Hráči se však mohou těšit na tajné místnosti i sběr artefaktů, jinak by to podle vývojářů nebyl Tomb Raider.

Proměnu značky Tomb Raider v preview popisuje David Sillmen: "Neohrožená a navíc dokonale vypadající žena, kterou nedokáže nic a nikdo vykolejit? Tak to už neplatí. Ostatně neplatí už nic, co se stalo v minulých dílech této kdysi superúspěšné série."

Hra vyjde 5. března pro PC, PlayStation 3 i Xbox 360. A ještě před vydáním se okolo ní zvedla vlna kontroverze. Tu vyvolala scéna, ve které se jedna z postav pokusí hrdinku Laru Croft znásilnit (více o kauze).

Zmínka o scéně vzešla z rozhovoru pro americký server Kotaku, vývojáři ji však později označili za chybnou interpretaci.

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.