Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

TOP 5 TÝDNE: Splnil si bláznivý sen ve World of Warcraft

aktualizováno 
Hráč se rozhodl, že získá maximální úroveň pro sto postav. Ubisoft pro změnu své problémy řeší tím, že penalizuje hráče a bývalý ekonom ve Valve je nyní řeckým ministrem financí.

Ilustrační obrázek k World of Warcraft | foto: Blizzard

Má sto postav na úrovni sto ve World of Warcraft

Američan známý jako Watola si splnil nezvyklý sen ve World of Warcraft. Rozhodl se, že bude prvním hráčem, který se sto postavami dosáhne maximální úrovně. To se mu 21. ledna také podařilo. A během dobrodružství, které začalo již měsíce před vydáním nejnovějšího datadisku Warlords of Draenor objevil řadu triků, jak proces optimalizovat.

Pro řadu postav tak úroveň sto získal za jeden den. Pro získávání úrovní nevyužíval žádné podvodné programy, ani nehrál třeba s osmi účty na jednom počítači (multiboxing). Stačila mu dvě předplatné a jasná strategie. Získávání úrovní ani plnění úkolů ho prý nebaví, ale motivovala ho snaha dosáhnout výjimečného cíle (čtěte více).

Obrázky z Watolova účtu

Obrázky z Watolova účtu

Rozhovor o českém projektu Medieval Engineers

Velká svoboda při stavění a možnost vytvářet vlastní stroje jsou předními lákadly projektu Medieval Engineers. Ten si zakládá na inspiraci v reálném světě. Žádná kouzla ani mytická stvoření v něm proto neobjevíte.

Titul se v současné době blíží do fáze předběžného přístupu a my jsme pohovořili s šéfem vývoje Markem Rosou (36). Ten nám přiblížil, kam vývoj směřuje, co jsou dlouhodobé plány, a kam by to se svým pražským studiem časem rád dopracoval (čtěte rozhovor).

Ekonom pracoval ve Valve, nyní je řeckým ministrem financí

Řek Yanis Varoufakis od roku 2011 pomáhal s řízením virtuálních ekonomik ve hrách od Valve. O svých úvahách nad řízením platformy blogoval, zároveň je však i autorem ekonomické knihy The Global Minotaur a po vítězství strany Syriza v řeckých volbách je nově i ministrem financí.

Varoufakis povede vyjednávání o řeckých dluzích a analytici si od něj slibují konstruktivní přístup. Sám v souvislosti s dluhem prohlásil, že je nutné „omezit konflikt a maximalizovat šance na oboustranně výhodnou dohodu.“

Řecký ministr financí Janis Varufakis

Řecký ministr financí Yanis Varoufakis

Ubisoft blokuje herní klíče, které lze zakoupit na internetu

Vydavatelé jim říkají neautorizování prodejci. Na mysli mají stránky, kde dochází k přeprodeji herních klíčů. Některé klíče jsou podle vydavatelství Ubisoft kupované přes kradené platební karty, a společnost proto jejich platnost ruší. Když však nevědomky koupíte klíč od třetí strany, přijdete o zaplacenou hru. Je tedy otázkou, jestli je na místě pranýřovat zákazníky, či se zaměřit spíše na prodejní články (více informací).

Služba Steam Workshop se otevírá dalším hrám

Dosud bylo možné obsah prostřednictvím Steam Workshopu prodávat pouze pro hry od společnosti Valve. To se však postupně mění a první hry, pro které omezení padlo, jsou Dungeon Defenders: Eternity a Chivalry: Medieval Warfare.

Fotogalerie

Valve navíc plánuje, že počet her v následujících měsících bude přibývat. V dlouhodobém horizontu lze očekávat, že systém bude dostupný pro veškeré tituly.

Workshop ostatně některým tvůrcům vynáší citelné sumy. Od spuštění koncem roku 2011 již členové komunity na vlastním obsahu vydělali přes 57 milionů dolarů. Tedy více jak 1,14 miliardy korun, a to na předmětech pro hry Team Fortress 2, Dota 2 a Counter-Strike: Global Offensive. Částku si rozdělilo přes patnáct set lidí ze sedmdesáti pěti různých zemí.

Autor:




Nejčtenější

Wiz Khalifa's Weed Farm je k dispozici na platformy iOS a Android
Populární rapper vyrobil hru o pěstování marihuany

Rapper Wiz Khalifa zaštítil svým jménem hru o pěstování marihuany. Navzdory neobvyklému tématu, barevné grafice a krutopřísné omáčce okolo je to nehorázná nuda.  celý článek

Bojovka Dead or Alive se proslavila především svými sexy bojovnicemi.
Když se DLC vymknou z rukou. Virtuální obsah za desítky tisíc korun

Balíčky s přídavným obsahem sice pro spuštění hry nejsou nutné, často však přidávají spoustu lákavého obsahu. V extrémních případech vás ale mohou přijít až na...  celý článek

Dark Train: Coupe
Na unikátní českou vyřezávanou hru Dark Train naváže vizuální román

Loni vyšla česká hra Dark Train s nezvyklým grafickým zpracováním, kdy základní prvky byly nejprve vyřezány z papíru. Na tento vizuální koncept naváže Dark...  celý článek

Vanquish (PC)
Kvůli chybě je hra Vanquish tím těžší, čím rychlejší máte počítač

Akce Vanquish vyšla po sedmi letech na PC a zatím sklízí samou chválu. Obsahuje však zrádnou chybu, díky níž hráč dostává více zranění, pokud mu hra jede...  celý článek

Empathy: Path of Whispers
RECENZE: Jaký je svět bez lidí? Empathy ho ukazuje po apokalypse

Empathy je jedna z těch her, v níž nepotkáte jediného člověka. Podobně jako třeba v Everybody's Gone to the Rapture nebo Dear Ester to však má svůj důvod....  celý článek

Další z rubriky

Umělá inteligence se učí řídit díky GTA 5
Chytrá auta se učí řídit v Grand Theft Auto 5

Vědci, snažící se vyvinout inteligentní auta, která by se dopravou pohybovala samostatně, využívají pro „učení“ umělé inteligence počítačovou hru Grand Theft...  celý článek

Batman
Zaklínač, Vetřelec, Indy. Nejlepší hry s licencemi známých značek

Hra se slavnou licencí často spoléhá na to, že díky slavnému jménu jí fanoušci odpustí chyby. Ale nebývá to pravidlem. V prvním ze dvou plánovaných článků...  celý článek

Mirror’s Edge
Fallout 3 lze dohrát za 18 minut, Prey za 8. Fenomén speedrunningu

Speedrunning je zvláštní herní disciplína, jejímž cílem je dokončit danou hru co nejrychleji. Kromě základních pravidel, jakými jsou především zákaz používání...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.