Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

TOP 5 herního týdne: lepší grafika ve Watch Dogs či hry bez ochran

aktualizováno 
Hra Watch Dogs obsahuje deaktivovaný kód pro lepší grafiku. Hráči nejsou kriminálníci, nepotřebují DRM, říká šéf digitální distribuce GoG. Ve spolupráci se studiem Alda Games jsme poodhalili další etapu vývoje her - testování.

Obrázek z hraní Watch Dogs na konzoli PlayStation 4

Lepší grafika ve Watch Dogs

Titul Watch Dogs s modifikací od hráče The Worse.

Titul Watch Dogs s modifikací od hráče The Worse.

Vizuální stránka hackerské akce Watch Dogs podle některých hráčů neodpovídala původnímu odhalení hry. A uživatel vystupující pod přezdívkou The Worse objevil způsob, jak herní obsah rozbalit a zkoumat jeho kód.

V tom objevil deaktivované efekty, úpravu počtu virtuálních obyvatelů, úhlů kamery a dalších prvků. Výsledkem je tak modifikace, která by podle The Worse měla grafiku přiblížit k úplně první upoutávce. “Představa, že bychom cíleně snižovali kvalitu, je tedy v rozporu se vším, čeho jsme se snažili dosáhnout,“ brání se vydavatel hry Ubisoft. Více čtěte v tomto článku.

Jde to i bez otravných ochran

pirát, CD

Digitální distribuce GOG si zakládá na tom, že všechny hry v nabídce jsou bez ochran. Služba přitom vydělává od svého spuštění.

"Jsme zcela přesvědčeni, že distribuce her bez DRM (Digital Rights Management) je pro naše odvětví dobrá věc. Pojďme hráčům usnadnit kupování her. Nejsou to kriminálníci a nepotřebují DRM," řekl německému Eurogameru Guillaume Rambourg, viceprezident zámořské divize GOG.

Rambourg kritizuje on-line aktivace u her i nutnost být on-line u her, které hrajeme sami. "DRM žádný produkt neuchrání. Škodí fanouškům a v dlouhodobém horizontu i značce." Říká také, že to jde i bez DRM, protože distribuce GOG je profitabilní prakticky od spuštění. GOG zároveň připravuje vlastní platformu GOG Galaxy (číst více).

Jak se dělá hra - testování

Testování je nedílnou součástí vývoje hry nebo jakékoliv jiné aplikace, a ačkoliv se to nemusí zdát, zabírá opravdu hodně času. Nejde totiž jen o prosté hledání chyb, ale i o vylepšení hratelnosti (pochopitelnost ovládání, uživatelských prožitek, obtížnost,…) a o zvýšení obchodní účinnosti hry.

Informační architektura

Informační architektura

Teplotní mapa ukazuje, kam hráči nejčastěji klikají

Teplotní mapa ukazuje, kam hráči nejčastěji klikají

Statistika dokončení úrovně

Statistika dokončení úrovně

V první fázi testování si vystačíme více méně sami. Hry testujeme nejprve na kolezích v kanceláři, případně známých. Testuje se každá fáze hry včetně prototypů, takže pokud nalezneme chybu, můžeme ji odstranit hned v zárodku, píše Martin Vonšák ze studia Alda Games. Pokud vás zajímá, jak probíhá vývoj her, přečtěte si celý článek, v němž najdete odkazy i na další kapitoly.

Déle s policejním Battlefieldem

Battlefield Hardline

Battlefield Hardline

Policejní akci Battlefield Hardline je možné hrát do 26. června. Přístup vývojáři zruší v 19 hodin středoevropského času. Hráči tak na vyzkoušení nové hry získají o týden více.

Betatest je k dispozici pro PC i PlayStation 4 a počítačová verze je nově přístupná všem. Zaregistrovat se můžete na oficiálním webu.

Nejvtipnější video

Dead Island 2

Dead Island 2

Zombie akce Dead Island 2 rozhodně nepatřila k tomu nejlepšímu, co jsme viděli na herní akci E3 v Los Angeles. Pokud bychom ovšem volili nejvtipnější video, zřejmě by vyhrálo právě to z Dead Island 2. Ukazuje totiž, že cvičení a správná výživa nestačí - fitness trenér ve videu se stejně změnil v zombie.



Témata: Ubisoft, Watch Dogs


Nejčtenější

Little Nightmares
RECENZE: Vynikající Little Nightmares působí jako noční můra vegetariánů

Vedle velkých herních trháků tu každý rok máme několik zdánlivě nenápadných projektů, které za nižší cenu nabízejí skromnější obsah. Ty méně kvalitní okamžitě...  celý článek

Yosuke Madsuda v chystaném přídavku k NieR: Automata
Autoři obsadili do role hlavních záporáků vlastní šéfy

Do ujeté japonské bojovky NieR: Automata míří nový dodatečný obsah. Jeho součástí jsou kromě jiných věcí i bossové vymodelovaní podle reálných šéfů...  celý článek

Sniper: Ghost Warrior 3
RECENZE: Sniper: Ghost Warrior 3 se příliš veze na vlně zájmu

Série Sniper: Ghost Warrior se vždy řadila spíše mezi ty, od kterých se toho očekávalo méně. Mezi vydáním druhého dílu a tím současným však uběhly čtyři roky a...  celý článek

Porsche v Gran Turismo Sport
VIDEO: Porsche se poprvé objeví v závodech Gran Turismo, podívejte se

Vozy Porsche budou poprvé dostupné v závodní sérii Gran Turismo, konkrétně v dílu Gran Turismo Sport, který vyjde, alespoň v to doufáme, koncem letošního roku.  celý článek

Mafia
Nejznámější české hry očima zahraničních recenzentů

Zdaleka ne každá česká hra si našla cestu i do zahraničí. A zdaleka ne každá v zahraničí uspěla. Jaké reakce sklidily nejznámější české hry? Vybíráme ze...  celý článek

Další z rubriky

Yosuke Madsuda v chystaném přídavku k NieR: Automata
Autoři obsadili do role hlavních záporáků vlastní šéfy

Do ujeté japonské bojovky NieR: Automata míří nový dodatečný obsah. Jeho součástí jsou kromě jiných věcí i bossové vymodelovaní podle reálných šéfů...  celý článek

Sondra Sombre
Nová hra od tvůrců Prison Architect je na první pohled "jiná"

Zítra vychází zajímavě vypadající titul Scanner Sombre, v němž se ve 3D prostoru orientujete pouze pomocí barevných odrazů z příručního snímače.  celý článek

Call of Duty: WW2
Je to oficiální. Letošní Call of Duty se vrátí do 2. světové války

Předchozí úniky informací se potvrdily. Válečná střelnice Call of Duty se s letošním dílem vrátí ke kořenům, tedy do období druhé světové války.   celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.