První ilustrace k novému dílu hry Settlers.

TOP 5 herního týdne: Slevy, které potrápí peněženku a nový díl Settlers

  • 0
Posledních dvanáct měsíců by bylo možné charakterizovat jako rok klasických značek. Objevuje se nadstandardní počet pokračování a předělávek. Došlo tak i na další díl budovatelské strategie Settlers.

Pekelně lákavé slevy na Steamu

Stále pokračuje série letních slevových akcí v digitální distribuci Steam. Každý den je tak možné kupovat řadu nových i klasických titulů, a to třeba i za třetinovou cenu.

Výrazné slevy je však možné objevit i na serveru GOG.com, který hry nabízí bez protipirátské ochrany. Sledovat GOG je obzvláště vhodné pro příznivce nezávislých titulů.

Neutrální postava na maximální úrovni ve World of Warcraft

Postavy v on-line hře World of Warcraft zpravidla náleží ke straně hordy či aliance. Výjimku tvoří rasa Pandarianů, která je na startovním ostrově neutrální a po dokončení úvodních úkolů si hráč zvolí příslušnost.

Postava pojmenovaná Double Agent však úvodní ostrov nikdy neopustila a kutáním rudy i sbíráním bylinek dosáhla devadesáté úrovně. Tedy té maximální, a to s neutrální pandou. Hráč s "projektem" začal v září 2012 a jeho dokončení mu trvalo 173,5 dne čistého herního času (čtěte více).

Okamžik, kdy Doubleagent získal maximální úroveň 90 jako neutrální postava.

Série Settlers se rozroste o osmý díl

Settlers: Kingdoms of Anteria je název osmého dílu značky Settlers. Ten vyvíjejí původní autoři série, tedy studio Blue Byte. A s dalším pokračováním slibují výrazné novinky. "Je to bezpochyby ta nejinovativnější Settlers hra, jakou jsme kdy vytvořili," tvrdí vývojáři (o hře).

Autoři War Thunder o přípravach na tvorbu věrné simulace

Na herním veletrhu E3 jsme si promluvili s šéfem PR společnosti Gaijin Entertainment Alexanderem Trifonovem. Ten například prozradil, proč některé prvky nejsou vyvážené, zda se chystají další herní módy a jak se hře daří finančně (čtěte rozhovor).

Alexander Trifonov, šéf PR ve společnosti Gaijin. Tedy u autorů War Thunder.

Po delší odmlce akce z druhé světové války

Druhá světová válka bývala ve střílečkách mohutný trend. Ten se však vyčerpal a velkorozpočtoví vývojáři ho zcela opustili, aby surfovali na další vlně popularity.

K válečným hrůzám se tak nyní lze vrátit díky nezávislému polskému studiu City Interactive, které vydalo akci Enemy Front.

Hru jsme hodnotili 50 % a David Sillmen o ní napsal: " Přes nemalé ambice zůstává Enemy Front daleko za očekáváním a není možné ho nazvat jinak než jen průměrnou akcí. Nějakým způsobem funguje a místy i zaujme, ale opravdu dobrý herní zážitek nečekejte." (celá recenze)