Filmová upoutávka na World of Warcraft: Warlords of Draenor .

Filmová upoutávka na World of Warcraft: Warlords of Draenor . | foto: Blizzard

TOP 5 TÝDNE: World of Warcraft se změnil k nepoznání a recenze Vetřelce

  • 7
World of Warcraft prodělal zásadní změny a předplatitelská čísla naznačují, že to hře svědčí * Star Citizen v prvních záběrech odhalil přistávání na planetu i její vizuální pojetí při chůzi po zabydleném povrchu * Jak se recenzentovi jevil titul Alien: Isolation?

Aktualizace World of Warcraft připravila půdu pro datadisk

Měsíc před vydáním rozšíření Warlords of Draenor se ve hře objevily nové modely postav, ty se dočkaly úprav poprvé od roku 2004. Značných změn doznala i jednotlivá povolání a z Temného portálu do světa proudí invazní jednotky.

Aktualizaci lze vnímat jako systémovou část rozšíření Warlords of Draenor. Až datadisk skutečně vyjde, umožní hráčům vypravit se za portál a postoupit na úroveň sto (čtěte více).

Další velká změna se týká hodnot u předmětů. Čísla po letech neporostou (tj. na začátku hry jste udělili třeba 1 500 zranění, po několika rozšířeních to je třeba 300 000 zranění), ale sníží se. Některé prvky zmizí (hit, expertise), jiné se sloučí v jednu (například spell haste, melee haste, ranged haste → haste) a objeví se i nové (bonus armor, multistrike a versality).

Tvůrci Star Citizen poprvé zveřejnili záběry z planety

Vývojáři vesmírného projektu Star Citizen odhalili, jak bude vypadat přistávání na planetu a chůze po jejím povrchu. V záběrech je vidět sci-fi osídlení s propracovanou vizuální stránkou.

Ukázka zahrnuje velkolepý sestup na planetu a následné prozkoumávání města z pohledu třetí osoby. Prohlédnout si lze například náměstí, obchody, servis a řadu futuristických uliček. Podobné planety pak poslouží například k opravě lodě, nabírání nových misí a obchodování. Úplné dokončení hry se očekává v roce 2016.

zdroj: www.youtube.com

Alien: Isolation je nadějná hra, které škodí nelogičnosti

Recenze Alien: Isolation od Petra Zeleného vyvolala značnou vlnu nevole. Petr se na titul díval z logického hlediska, a vyčítal mu proto některé prvky, které jiní mohou vnímat jako žánrový etalon. Titul tak získal hodnocení 60 %.

Petr Zelený o něm napsal: „Nebýt nevyváženého tempa, bezdůvodně nesmrtelného Vetřelce a jeho frustrujícího zvyku skočit na vás kdykoli a odkudkoli pořád znovu a znovu, mohlo být Alien: Isolation vynikajícím simulátorem přežití z hlubokého vesmíru.“ (čtěte recenzi)

Axel už to má spočítané, jen to zatím neví.

Youtubeři hry někdy získávají za marketingovou smlouvu

Tvůrci tzv. letsplay videí (zachycují průchod hrou) někdy bývají vnímáni jako hlas lidu. Jsou přece nestranní a nejdou na ruku velkým společnostem. Jak však poukázal obsáhlý článek na serveru Kotaku, situace není tak jednoznačná.

Chyba je však na obou stranách. S autory videí na YouTube totiž tradiční PR oddělení často nekomunikuje a nabídky od marketingových oddělení mají pochopitelně propagační zabarvení (více informací).

Vyvrátili fámu: Engine Unity se prodávat nebude

Poslední měsíc po internetu kolovaly fámy o prodeji technologie Unity. Neověřené zprávy tvrdily, že majitelé společnosti rozesílají prezentace popisující hodnotu enginu. K situaci se však vyjádřil provozní ředitel Joachim Ante, který v oficiálním prohlášení napsal: „Unity prodat neplánujeme.“

Ante tvrdí, že je pro technologii nejlepší její nezávislost a společnost usiluje o vytváření nových partnerství. O akvizici prý zájem nemá (čtěte více).