Chybět navíc bude italština, Italové však kvůli tomu mohou žádat o vrácení peněz. „Některý obsah jsme museli vynechat, nezbývalo než učinit některá obtížná rozhodnutí založená na zdlouhavé fázi prototypů. Ale i s ohledem na rozpočet a harmonogram projektu,“ reagoval kreativní ředitel Colin McComb pro britský server Eurogamer.
„Některé z našich nápadů nedopadly podle očekávání a některé z nich by vznikly na úkor obsahu, který jsme považovali za důležitější. Herní vývoj nikdy není přímočarý a je nesmírně vzácné, aby projekt od původní vize do finální podoby dospěl beze změn.“
McComb však připouští, že o těchto rozhodnutích s komunitou měli komunikovat dříve. Tento krok zanedbali kvůli množství práce, které dokončení hry vyžaduje. „Naprosto a upřímně se omlouváme lidem, co nás v komunitním financování podpořili,“ říká McComb.
Torment: Tides of Numenera
Místo většího počtu společníků se tvůrci rozhodli detailněji zapracovat na těch existujících. Díky tomu pro ně existuje více dialogů, dabingu, úkolů, ale i zakončení příběhu.
„Nechtěli jsme, aby někteří z nich působili mělce, nebo jejich příběh zůstal neuzavřený. A nebo aby se ve hře objevili až ke konci,“ vysvětluje McComb.
Vývojář navíc nevylučuje, že studio některé ze společníků dokončí později. A veškerý stahovatelný obsah lidem z Kickstarteru údajně bude dostupný zdarma.
Torment: Tides of Numenera v komunitním financování uspěl v roce 2013, kdy vybral 4,1 milionu dolarů. Tedy okolo 102,5 milionu korun.