Názory hráčů nejlépe vystihuje oficiální propagační video, u kterého lze objevit zhruba tři tisíce palců nahoru a přes 41 tisíc palců dolů. Ukázka se soustředí na Bojovníky chaosu, kteří jsou v Total War: Warhammer stahovatelným obsahem.
Jako hratelná strana jsou dostupní zdarma v případě, že si titul předobjednáte. Případně je pak lze dokoupit jako placené rozšíření. A právě tento postup fandové hlasitě kritizují.
Tvůrci z Creative Assembly ho přitom nevyužili zdaleka poprvé. Obdobná taktika poprvé provázela vydání titulu Total War: Rome 2, kdy série pokořila své vlastní rekordy v počtu předobjednaných kusů. Počin však po vydání sužovaly rozličné technické problémy, a postup proto pro hráče zůstal trnem v oku.
Vývojáři ho v následujících letech však opakovali i u dalších her a vždy se předobjednávací schéma setkalo s kritikou. A v případě Total War: Warhammer reakce hráčů nejsou k přehlédnutí.
Tvůrci se v souvislosti s tím k záležitosti vyjádřili pro britský server Eurogamer. Situace je zklamala, důvody pro rozhodnutí údajně byly altruistické. Na vývoj Bojovníků chaosu totiž vývojářům nezbýval rozpočet, a původně se tak měli ve hře objevit až po vydání.
Autoři titulu však věřili, že by frakce byla ideální jako závěrečný nepřítel v příběhové kampani. Díky jejich zahrnutí v rámci předobjednávkového bonusu tak Bojovníky chaosu mohli zpracovat.
Právě to tvůrcům poskytlo potřebné zdroje na další vývoj a oproti původním plánům z toho měli profitovat i hráči, kteří získali možnost rasu odemknout zdarma.
„Byl tedy bonus obsahem, který jsme z hry vyjmuli? Řekl bych, že opak je pravdou. Kdybychom ho nepřidali, vznikl by jako stahovatelný obsah později a nebyl ve hře v době vydání,“ prohlásil návrhář hry Rich Aldridge.