Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Bez moderních berliček. Slibný Toxikk vrací arénové střílečky ke kořenům

aktualizováno 
Arénová střílečka Toxikk se vymezuje vůči současným trendům a produkci a chce nabídnout zážitek jako před patnácti lety. Zveřejněná videoukázka působí více než slibně.

Představte si, že je rok 1999, lákají němečtí vývojáři z Reakktor Studios na připravovanou on-line arénovou akci Toxikk. V jejich dílku nebudou žádné třídy vojáků, ani získávání úrovní, zapomenout máme na regeneraci zdraví, přebíjení zbraní, ale také systém krytí. A to nejlepší na konec: tvůrci nepodlehli trendu obchodního modelu free 2 play.

"Všichni hráči jsou si rovni. Vždy," zní jeden ze základních principů, na nichž je Toxikk vystavěn.

Toxikk

Toxikk

Toxikk

Toxikk

"Věříme, že klasická arénová akce a obchodní model free 2 play zkrátka nejdou dohromady. Skutečná arénová akce vyžaduje, aby všichni hráči na tom byli stejně a měli přístup ke všem zbraním. O vítězství a prohře by měla rozhodovat pouze dovednost hráče. Umožnit hráčům kupovat si lepší zbraně nebo vylepšovat schopnosti, je podle našeho názoru naprosto v rozporu s myšlenkou arénových stříleček," říkají tvůrci.

Fotogalerie

Zisk zkušeností se ve hře sice objeví, ale poslouží pouze k odemčení kosmetických úprav a zobrazení reputace hráče, respektive k tomu, aby spolu hráli ti zhruba na stejných úrovních.

Pokud zemřete, objevíte se znovu se zbraní na blízko a základní pistolí. Zbylé zbraně si musíte sebrat během hraní. Celkem jich bude devět, přičemž každá disponuje ještě sekundárním módem. Toxikk sází na rychlou akci, okořeněnou vozidly a využitím vertikální roviny. A zatím vypadá moc dobře, co myslíte? Mají tvůrci v dnešní době šanci?

Toxikk (homepage) vzniká exkluzivně na PC, během posledního čtvrtletí letošního roku bude možné zakoupit předběžný přístup do hry. Tvůrci myslí také na off-line mód s plně konfigurovatelnými BOTy, tedy počítačem řízenými protivníky.

Autor:




Nejčtenější

Ilustrační obrázek ke hře BioShock
Sedm herních situací, které nám naprosto vyrazily dech

Šokující momenty jsou ve filmech o poznání častější než ve světě videoher. Připočíst to dost možná lze větší vyzrálosti filmového průmyslu. Přesto se najdou...  celý článek

Kingsglaive: Final Fantasy XV
Vydavatelství: Nepřestáváme hry poskytovat kvůli negativním recenzím

Společnosti Square Enix a Koch Media odmítají nařčení španělského herního webu AreaJugones, kterému prý kvůli kritickým recenzím nechtějí zpřístupňovat nové...  celý článek

Jste ve městě nová a nikoho neznáte?
Jste ve městě nová a nikoho neznáte?

Na eMimino.cz najdete maminky, které jsou na tom podobně.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.