Nová ukázka láká na nekvalitní animace, grafiku zhruba na úrovni her z roku 2006 a bídnou umělou inteligenci. Titul ostatně vzniká v polské společnosti Teyon, která v minulosti vytvořila takové "skvosty" jako Hubert the Teddy Bear: Holiday Island či Mahjongg Championship 3.0.
Vývojáři se nijak netají tím, že hra bude lineární akcí. Po různých testech prý dospěli k závěru, že to pro převedení klasických filmů do herního světa poslouží nejlépe. Dynamika osciluje od zcela lineární střílečky až po momenty s krytím, kdy je podle vývojářů důležité dbát dokonce i na přebíjení.
Autentičnost zážitku je pro vývojáře údajně to nejdůležitější. V některých pasážích se tak objeví bojové sekvence, při kterých je třeba svižně mačkat určité tlačítko (tzv. quick time event).
Hra vyjde začátkem příštího roku pro PC, PlayStation 3 i Xbox 360. A v redakci vyčkáváme, zda se zařadí po bok nejhorších filmových adaptací, či se stane jejich novým dnem.