Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Transformers: Fall of Cybertron se odpoutal od filmu a chce být temný

aktualizováno 
Předchozí díl byl jednou z nejlepších filmových adaptací posledních let. Tento už vzniká jako původní hra a má ještě větší ambice.

Transformers: Fall of Cybertron

Filmové adaptace nedopadají obecně příliš dobře. Dlouho to byl i případ značky Transformers. Dokud nevyšel titul Transformers: War for Cybertron, který si svou kvalitou získal mezi hráči uznání a zaznamenal slušný úspěch. Transformers: Fall of Cybertron má tedy na co navazovat a jeho autoři rovnou vyhlásili, že chtějí vytvořit ještě lepší produkt.

Jedním z mála terčů kritiky v předchůdci byla malá míra rozmanitosti. Odpovědí ve Fall of Cybertron bude mnohem větší volnost pro hráče a také jedinečné schopnosti pro každého z transformerů.

Herním stylem se Transformers: Fall of Cybertron od minulého dílu příliš neliší. V zásadě jde o klasickou akci s krycím systémem ve stylu Gears of War, akorát s tím rozdílem, že pocit z ovládaného transformera je mocný.

Transformers: Fall of Cybertron

S Transformers: Fall of Cybertron se tvůrci definitivně oprošťují od filmové ságy Michaela Baye a míří rovnou na dospělejší publikum, které hru nebere jen jako doplněk k filmu. Narozdíl od předchůdce nabídne titul pouze jednu kampaň, ve které si zahrajete jak za Autoboty, tak Deceptiony. Cílem je lepší podchycení příběhové linie.

Hráči se mohou těšit na otevřenější prostředí, které jim nabídne volnost v plnění úkolů. Řada misí bude sestávat hned z několika úkolů a bude to hráč, který si zvolí, v jaké posloupnosti, případně jakým způsobem je bude plnit.

Transformers: Fall of Cybertron

Na prezentaci na veletrhu E3 v Los Angeles se ale přeci jen ukázalo, že by prostředí slušela větší různorodost. Faktem je, že Cybertron není planetou, která by se mohla chlubit bohatou fanou a flórou. Na druhou stranu by to autoři hráčům mohli vynahradit zajímavější architekturou úrovní.

Volnost spočívá také v tom, že hra už hráče nebude omezovat v tom, kdy se mohou transformovat z robota ve stroj. Například při mohutném útoku Deceptionů na základnu Autobotů se můžete transformovat neustále, podle aktuální situace. Jedinou výjimku tvoří Grimlock, který pro transformaci musí nejprve nashromáždit dostatek energie ničením nepřátel.

Transformers: Fall of Cybertron

Na některých místech bude pětice Autobotů moci vytvořit speciální formaci, takzvaný Bruticus a vyvolat tak obzvlášť silný útok. V případě hraní za Optima Prima se můžete těšit na ovládání obřího robota jménem Metroplex. Ale i další transformeři mají speciální schopnosti, které je činí jedinečnými. Například Cliffjumper může aktivovat svou neviditelnost a dostat se tak neviděn do nepřátelského týla.

Transformers: Fall of Cybertron

Prezentace napověděla, že v akční složce hra neztratila nic ze svých kvalit, naopak leccos vyladila. Zejména nepřátelé se už nechovají tak hloupě a postupují vůči hráči s větším rozmyslem.

Po dohrání příběhové kampaně by ale zábava s Transformers: Fall of Cybertron zdaleka skončit neměla. Kampaň si totiž budete moci projít ještě kooperativním způsobem, tedy ve spolupráci s dalšími hráči on-line. A pak už vám nebude nic bránit v tom, abyste se vrhli do on-line arén a změřili síly s ostatními, hráči ovládanými transformery.

Autor:


Témata: Robot


Nejčtenější

Mafia 3
Odradila vás kritická hodnocení Mafie 3? Vyzkoušejte demo

Zároveň s prvním placeným příběhovým rozšířením akce Mafia 3 vychází i demoverze.   celý článek

PlayStation 4 Pro - 4K - Rise of the Tomb Raider
Media Player v PlayStation 4 Pro nově zvládne videa ve 4K

Aktualizace aplikace Media Player v PlayStation 4 Pro přidává podporu 4K. Pozor, neznamená to, že konzole nyní přehraje 4K Blu-raye, tuto funkci nelze přidat...  celý článek

The Keep
RECENZE: Český The Keep je vydařený dungeon ze staré školy. A nestojí moc

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

Prince of Persia
Jak vznikal legendární Prince of Persia: čtyři roky bez výplaty

Z dnešního pohledu už nemusí být zřejmé, že animace v Prince of Persia v roce 1989 představovaly grafickou špičku. Celý Prince of Persia byl progresivní hrou,...  celý článek

StarCraft: Remastered
StarCraft: Remastered je skutečností, vyjde v létě na PC a Mac

Strategická legenda StarCraft se dočká po necelých dvaceti letech od vydání modernizovaného kabátku, a to včetně datadisku Brood War.  celý článek

Další z rubriky

Genital Jousting
Vyzkoušeli jsme jednu z nejúchylnějších her vůbec. Ukazuje start nové éry

Předpovědi z odborných kruhů se staly realitou. Vývojáři i analytici již několik let hovoří o nadcházející vlně her vytvářených ve snaze těžit z popularity...  celý článek

Warhammer 40 000: Dawn of War 3
Milovníci strategií se díky Dawn of War 3 mohou začít třást nedočkavostí

Dawn of War 3 působí jako strategie vystřižená ze zlaté éry žánru. Od bojů menších skupin se vrací k plnohodnotným střetům obřích armád. Nechybí budování...  celý článek

Titanfall 2
Dojmy z Titanfallu 2: Krok k dokonalosti, nebo zbytečné pokračování?

První Titanfall měl jeden zásadní problém. V základu to byla revoluční akce s řadou skvělých nápadů a strhující hratelností, ale chyběla tomu jistá magická...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.