Trávu ze hry Flower zvládne jen PS3?

  • 82
Originální hra Flower pro PlayStation 3 by prý nebyla programovatelná na žádném jiném systému. Simultánně tu reaguje na 200 tisíc stébel trávy, což lze realizovat pouze díky výpočetnímu výkonu jednotek SPU procesoru Cell.

FlowerPokud jste hráli originalitou přetékající titul Flower, který si získal po světě vysoká hodnocení a uznání recenzentů, zaručeně jste si všimli toho, jak vítr, který ovládáte pohybem gamepadu, ohýbá a rozpohybovává tisíce stébel trávy.

Programátoři z ThatGameCompany nyní uvedli, že se zde pohybuje simultánně na 200 tisíc stébel, která reagují na pohyb větru. Šéf společnost Kellee Santiago a její spoluzakladatel, uvedl, že takové efekty není možné vytvořit na žádném jiném systému, než právě na PlayStation 3, kde se o výpočty stará procesor Cell.

VIDEO


"Když jsme hru předváděli, přišel za mnou kamarád a ptal se mě, jakým chytrým trikem se nám podařilo dosáhnout dojmu, že se tu opravdu veškerá tráva pohybuje. Byl v šoku, když jsem mu vysvětlil, že nejde o trik, ale o skutečně se pohybující stébla," vypráví Santiago. Podle jeho slov tuto možnost vývojáři zvládli pouze díky výpočetnímu výkonu jednotek SPU v procesoru Cell. No, snad Santiago nepřehání jen kvůli věrnosti firmě, pro kterou byla hra vyvinuta.

Zdroj: gamezine


Témata: Playstation 3