Triple Play 2000

12:20aktualizováno  10. července 2001 12:41
Triple Play 2000
Triple Play 2000

Baseball, jak má být...

Když se vás zeptám, na míčové hry, tak mi většina z vás řekne jistě tyto sporty : fotbal, volejbal, tenis a jistě další sporty, na které si vzpomenete. Ale mezi tyto sporty jistě patří i baseball. Ovšem, pro nás, pro Evropany je většinou pojem baseball neznámý, ale najde se i u nás pár příznivců tohohle zámořského sportu. Bohužel jsou u nás v republice týmy, které si hrají, že hrají baseball. Ale má to od pravého baseballu hodně daleko.

Takže, co souvisí se slovem baseball??? Tak jistě pořádný hod nahazovače, poté pořádný odpal pálkaře a na tomto celá hra potom záleží. Záleží, jestli menší, kožený míček skončí ještě v poli, nebo jestli letí přímo z hrací plochy ven, znamená to tedy Homerun (běh na domácí metu) . Při první variantě musí polař (muž, který se pohybuje po ploše, která mu je udělena) míček chytit a hodit k nejbližší metě, která je v nebezpečí útočícího týmu. A tohle se ve hře opakuje celých devět směn. Vy, když si to zahrajete, tak to brzy všechno pochopíte ... i já jsem brzy pochopil.

Triple Play 2000

Celá hra mi připadala celkově rychlá, vůbec se necukala a grafika je naprosto bombastická. Když už jsme u grafiky, musím k tomu pár slov podotknout. Oproti minulým dílům se TP zas až tak moc nezměnil. Až na pár výjimek je to úplně to samé, co byl minulý díl. Zřejmě největší inovací je požvykování hráčů. Když se podíváte na kteréhokoliv hráče, za chvilinku vám předvede, že žvýká zásadně jen žluté žvejky. Ale když se o tom teď zmiňuji, tak by v příštím díle mohli i plivat a drbat se na ... . Ale i tak si myslím, že se můžete těšit. Hráči jsou rozdílní, každý má svůj vlastní obličej, jinou postavu (myslím to tak, že třeba je jeden hráč tlustší a menší, zatím co druhý je vysoký a štíhlý) a samozřejmě jsou různí i povahově.

Ve hře si můžete vybrat hned z několika variant, které chcete hrát. Nemůže tu chybět samozřejmě Single Game, Season a Playoff, co by to bylo jinak za hru? Ovšem čeká na vás i další, myslím že pro všechny dobře známý Homerun Challenge. Myslím, že víte, o co jde. Musíte co nejdál odpálit s hráčem, kterého si vyberete, proti hráči, kterého si můžete také vybrat! Já jsem nejdál zatím odpálil s Mikem Piazzou, a bylo to asi 471FT (stop). Ovšem to vás moc nezabaví. Ale určitě vás zabaví zahrát si plnou sezónu, což je 156 zápasů. Triple Play 2000 To stačí asi tak na půl roku, pokud budete hrát všechny zápasy a na devět směn. Bohužel, někdy vás ta hra opravdu přestane bavit. Mluvím o případě, když máte proti sobě slabší tým a máte hru nastavenou na EASY. Jistě, nováčci ať radši mají tento mód zapnutý, protože ze začátku to dá zabrat každému. Než jsem to dostal do ruky, také jsem dost často prohrával. Nebojte se, zvyknete si.

Po hudební stránce je hra také velmi kvalitní. Jistě, uprostřed zápasu nebude znít nějaká hudba, ale vždycky mezi směnami nebo při výměně hráčů na pálce.Teď mluvím o ozvučení třeba stadiónu. Když přijde například miláček celého publika (myslím ironicky) Chuck Knobluch, hráč za NY Yankees, začnou diváci na něj pískat, ale zase když odpálí Homerun (málokdy se stane), tak se všichni diví a radují se. Někdy zaslyšíte klasického prodavače párků, který by v žádné hře, která se věnuje americkému sportu neměl chybět. Dále jsou tady i rozhodčí, kteří vždy hlásí, jestli to byl Out, nebo jestli ne apod.

A tak, abych vám trošku umožnil podívat se této hře na zoubek, zapínám si mód Single Player. Vyberu si třeba tým Boston Red Sox (rudé fusekle).

Triple Play 2000
Výrobce: EA SPORTS
Distributor: EA
Minimální konfigurace: P160, 32 MB RAM , 50 MB HDD
Doporučená konfigurace: P II 233, 64 MB RAM
Verdikt: Dost dobrý basseball, který je však hodně podobný svému předchůdci.
Hodnocení 7/10
A hned zalézám do možnosti Create Player. Přede mnou se objevil panák, zatím beze jména. Jakpak se budeš jmenovat chlapče??? Je to jednoduché, Al Bunda... . Takže po pár dalších úpravách si jdu vybrat tým, proti kterému budu hrát. Myslím si, že takový nejtěžší tým bude asi NY Yankees. No, bude to zajímavé, protože si vybírám ten nejmenší stadion, který mi je umožněn. Nastavím ještě obtížnost na střední a plnou hru a můžeme na to ... Zapínám zápas a davy šílí, přestože se moji chlapci ještě na poli neobjevili. Už jsou tam a první na pálce stojí právě mnou vytvořený Al. Tak, jsem zvědavý, jak se mi to povede. Proti němu stál ostřílený a zapálený Roger Clemens . Hází po prvé ... STRIKE! Hází po druhé ... STRIKE! Připravuji se k důležitému odpalu. Já před monitorem ukazuji prstem směr, kterým míček odpálím. Pokud si vzpomínáte na legendárního Babea Rutha, tak to dělal úplně stejně. Clemens hází .... STRIKE! Out! Zpropadenej Al . To je takový neumětel... No, doufám, že vám se podaří lépe, než mě.