Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tvůrce Heavy Rain o L.A. Noire technologii

  12:55aktualizováno  12:55
David Cage, šéf firmy Quantic Dream, stojící za psychologickým thrillerem Heavy Rain, se vyjádřil k technologii Motion Scan, využívané v chystané hře L.A. Noire. Je to podle něho slepá ulička.

Heavy RainDavid Cage, šéf firmy Quantic Dream, stojící za psychologickým thrillerem Heavy Rain, se vyjádřil k technologii Motion Scan, využívané v chystané hře L.A. Noire.

Tato technologie využívá třicet kamer ke snímání každého pohybu obličejového svalstva herců a následnému vytvoření počítačového modelu tváře. "Je to slepá ulička. Zajímavá, ale slepá," uvedl Cage. "Ta technologie je neuvěřitelně drahá a hlavně nikdy nebude schopná snímat tvář i tělo zároveň."

Cage uvedl, že je velký rozdíl mezi snímáním tváří a pohybu těla, aby se dosáhlo konsistence. "Je těžké představit si, jak spojené jsou výrazy tváře a pohybu těla," uvedl. Právě MotionScan tohoto spojení nikdy nedosáhne.

"Jistě, L.A. Noire vypadá dobře, ale myslím, že v dokonalosti nepokročí. Naše technologie naopak může být stále upravovaná, máme dostatek prostoru." Jeho tým již prý udělal velký pokrok a očekává, že během několika let vytvoří hry v kvalitě počítačem vytvořeného filmu Avatar.

Zdroj: vg247





Nejčtenější

NHL 18
Tváří NHL 18 bude famózní Connor McDavid, změny budou spíše kosmetické

Od nočního představení NHL 18 se příliš nečekalo, přesto je jeho chystaná náplň zklamáním. Největšími novinkami jsou přepracované ovládání hokejky, arkádový...  celý článek

Beyond Good & Evil 2
První záběry z Beyond Good & Evil 2 vypadají nadějně

Fanoušky nesmírně oblíbená, nicméně finančně neúspěšná hra Beyond Good & Evil se po letech spekulací opravdu dočká pokračování. První záběry vypadají více než...  celý článek

Machinarium
Na Steamu vyšla definitivní verze českého Machinaria

Na digitální distribuci Steam je k mání definitivní verze výborné české hry Machinarium. Tvůrci změnili engine a přidali několik vylepšení.   celý článek

Impact Winter
RECENZE: Postapokalyptický Impact Winter vás odnaučí milovat zimu

Očekávaný simulátor přežití Impact Winter vám ukáže, že konec světa bude pěkně ledový. Jako vedoucí skupiny přeživších se budete muset postarat nejen o sebe,...  celý článek

Mafia 3: Stones Unturned
Kvůli DLC Stones Unturned už se ani nevyplatí znovu Mafii 3 instalovat

Druhý přídavek do Mafie zcela potlačuje věci, kvůli nimž jsme hru měli rádi, a mění ji na obyčejnou střílečku.   celý článek

Další z rubriky


Bethesda oznámí nový projekt. Mohlo by to být pokračování Wolfensteinu

Vydavatelství Bethesda naznačilo odhalení nového titulu, ale sérií Fallout ani The Elder Scrolls se prý netýká. K naznačení nového projektu společnost využila...  celý článek

The Elder Scrolls Online
Ukázka z The Elder Scrolls Online: Zachraňte svět před zkázou

Nejnovější ukázka z The Elder Scrolls Online poodhaluje příběhové pozadí titulu. Daedrický princ Molag Bal vaší postavě na začátku hry ukradne duši, a hráč se...  celý článek

Časopis Level u vydavatelství Burda Praha končí.
Časopis Level nekončí. O vydání se postarají tři bývalí šéfredaktoři

Herní magazín Level bude pokračovat. Vydavateli časopisu se stávají jeho tři bývalí šéfredaktoři, konkrétně Ondřej Průša, Martin Bach a Petr Poláček.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.