Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tvůrce Heavy Rain o L.A. Noire technologii

  12:55aktualizováno  12:55
David Cage, šéf firmy Quantic Dream, stojící za psychologickým thrillerem Heavy Rain, se vyjádřil k technologii Motion Scan, využívané v chystané hře L.A. Noire. Je to podle něho slepá ulička.

Heavy RainDavid Cage, šéf firmy Quantic Dream, stojící za psychologickým thrillerem Heavy Rain, se vyjádřil k technologii Motion Scan, využívané v chystané hře L.A. Noire.

Tato technologie využívá třicet kamer ke snímání každého pohybu obličejového svalstva herců a následnému vytvoření počítačového modelu tváře. "Je to slepá ulička. Zajímavá, ale slepá," uvedl Cage. "Ta technologie je neuvěřitelně drahá a hlavně nikdy nebude schopná snímat tvář i tělo zároveň."

Cage uvedl, že je velký rozdíl mezi snímáním tváří a pohybu těla, aby se dosáhlo konsistence. "Je těžké představit si, jak spojené jsou výrazy tváře a pohybu těla," uvedl. Právě MotionScan tohoto spojení nikdy nedosáhne.

"Jistě, L.A. Noire vypadá dobře, ale myslím, že v dokonalosti nepokročí. Naše technologie naopak může být stále upravovaná, máme dostatek prostoru." Jeho tým již prý udělal velký pokrok a očekává, že během několika let vytvoří hry v kvalitě počítačem vytvořeného filmu Avatar.

Zdroj: vg247





Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.