Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tvůrci Heavy Rain používají pro práci na nové hře Autodesk

  22:34aktualizováno  22:34
Autodesk je hlavním programem, který využívá vývojářský tým Quantic Dream při práci na svém novém projektu. Podle vývojářů je nejlepší pro tvorbu emocí na lidských tvářích.

Nový projekt vývojářské firmy Quantic Dream, která má za sebou hry Fahrenheit a Heavy Rain, je poháněn programy systému Autodesk. Oznámil to šéf technologie vývoje Damien Castelltort. Výsledek zatím firma předvedla na technologickém demu Kara. Vývojáři využívají Autodesk software a Autodesk Gameware technologii pro práci na své, dosud neodhalené hře. Autodesk HumanIK animation a Autodesk Mudbox digital sculpting jsou novými nástroji pro vývoj.

Právě schopnosti Mudboxu jsou označovány za klíč pro rozhodnutí Quantic Dream přesunout se při vývoji k Autodesku. "Dříve jsme používali jiný systém, ale byli jsme uneseni tím, jak daleko se Mudbox dostal. Spolupráce programů Maya a Mudbox je pro nás velké plus. Autodesk HumanIK byl přímo integrován do nové hry, aby systém umožnil postavám mnohem více realističtější interakci s prostředím. Uvěřitelné postavy jsou klíčové, když chcete evokovat emoce během hraní," tvrdí producent hry Guillaume de Fondamucre.

Zdroj: shacknews

Autor:


Témata: software


Nejčtenější

Impact Winter
RECENZE: Postapokalyptický Impact Winter vás odnaučí milovat zimu

Očekávaný simulátor přežití Impact Winter vám ukáže, že konec světa bude pěkně ledový. Jako vedoucí skupiny přeživších se budete muset postarat nejen o sebe,...  celý článek

Machinarium
Na Steamu vyšla definitivní verze českého Machinaria

Na digitální distribuci Steam je k mání definitivní verze výborné české hry Machinarium. Tvůrci změnili engine a přidali několik vylepšení.   celý článek

Detroit: Become Human (PS4)
Bude Detroit spíše film, nebo hra? A není to nakonec jedno?

Jedna z nejočekávanějších exkluzivit na PS4 nijak neskrývá své velké ambice. Výpravný sci-fi příběh ze světa, kde se inteligentní roboti bouří proti svým...  celý článek

Beyond Good & Evil 2
První záběry z Beyond Good & Evil 2 vypadají nadějně

Fanoušky nesmírně oblíbená, nicméně finančně neúspěšná hra Beyond Good & Evil se po letech spekulací opravdu dočká pokračování. První záběry vypadají více než...  celý článek

Mafia 3: Stones Unturned
Kvůli DLC Stones Unturned už se ani nevyplatí znovu Mafii 3 instalovat

Druhý přídavek do Mafie zcela potlačuje věci, kvůli nimž jsme hru měli rádi, a mění ji na obyčejnou střílečku.   celý článek

Další z rubriky

Assassins Creed 4
Autor Assassin's Creed opět opouští Ubisoft. Tentokrát dostal výpověď

Kariéra herního návrháře Patrice Desiletse by vydala na menší knihu. Nejprve opustil společnost Ubisoft, aby pomohl vydavatelství THQ vytvořit nový projekt,...  celý článek

The Evil Within
Hru od autora Resident Evilu bude pohánět stejná technologie jako Doom 4

The Evil Within je horor příští generace, a to obsahově i graficky. Titul totiž bude pohánět technologie id Tech 5, na které běžela například akce Rage a...  celý článek

Časopis Level u vydavatelství Burda Praha končí.
Časopis Level nekončí. O vydání se postarají tři bývalí šéfredaktoři

Herní magazín Level bude pokračovat. Vydavateli časopisu se stávají jeho tři bývalí šéfredaktoři, konkrétně Ondřej Průša, Martin Bach a Petr Poláček.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.