Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tvůrci Heavy Rain používají pro práci na nové hře Autodesk

  22:34aktualizováno  22:34
Autodesk je hlavním programem, který využívá vývojářský tým Quantic Dream při práci na svém novém projektu. Podle vývojářů je nejlepší pro tvorbu emocí na lidských tvářích.

Nový projekt vývojářské firmy Quantic Dream, která má za sebou hry Fahrenheit a Heavy Rain, je poháněn programy systému Autodesk. Oznámil to šéf technologie vývoje Damien Castelltort. Výsledek zatím firma předvedla na technologickém demu Kara. Vývojáři využívají Autodesk software a Autodesk Gameware technologii pro práci na své, dosud neodhalené hře. Autodesk HumanIK animation a Autodesk Mudbox digital sculpting jsou novými nástroji pro vývoj.

Právě schopnosti Mudboxu jsou označovány za klíč pro rozhodnutí Quantic Dream přesunout se při vývoji k Autodesku. "Dříve jsme používali jiný systém, ale byli jsme uneseni tím, jak daleko se Mudbox dostal. Spolupráce programů Maya a Mudbox je pro nás velké plus. Autodesk HumanIK byl přímo integrován do nové hry, aby systém umožnil postavám mnohem více realističtější interakci s prostředím. Uvěřitelné postavy jsou klíčové, když chcete evokovat emoce během hraní," tvrdí producent hry Guillaume de Fondamucre.

Zdroj: shacknews

Autor:


Témata: software


Hlavní zprávy

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.