Kara

Kara

Tvůrci Heavy Rain používají pro práci na nové hře Autodesk

  • 0
Autodesk je hlavním programem, který využívá vývojářský tým Quantic Dream při práci na svém novém projektu. Podle vývojářů je nejlepší pro tvorbu emocí na lidských tvářích.

Nový projekt vývojářské firmy Quantic Dream, která má za sebou hry Fahrenheit a Heavy Rain, je poháněn programy systému Autodesk. Oznámil to šéf technologie vývoje Damien Castelltort. Výsledek zatím firma předvedla na technologickém demu Kara. Vývojáři využívají Autodesk software a Autodesk Gameware technologii pro práci na své, dosud neodhalené hře. Autodesk HumanIK animation a Autodesk Mudbox digital sculpting jsou novými nástroji pro vývoj.

Právě schopnosti Mudboxu jsou označovány za klíč pro rozhodnutí Quantic Dream přesunout se při vývoji k Autodesku. "Dříve jsme používali jiný systém, ale byli jsme uneseni tím, jak daleko se Mudbox dostal. Spolupráce programů Maya a Mudbox je pro nás velké plus. Autodesk HumanIK byl přímo integrován do nové hry, aby systém umožnil postavám mnohem více realističtější interakci s prostředím. Uvěřitelné postavy jsou klíčové, když chcete evokovat emoce během hraní," tvrdí producent hry Guillaume de Fondamucre.

Zdroj: shacknews


Témata: software