Nový projekt vývojářské firmy Quantic Dream, která má za sebou hry Fahrenheit a Heavy Rain, je poháněn programy systému Autodesk. Oznámil to šéf technologie vývoje Damien Castelltort. Výsledek zatím firma předvedla na technologickém demu Kara. Vývojáři využívají Autodesk software a Autodesk Gameware technologii pro práci na své, dosud neodhalené hře. Autodesk HumanIK animation a Autodesk Mudbox digital sculpting jsou novými nástroji pro vývoj.
Právě schopnosti Mudboxu jsou označovány za klíč pro rozhodnutí Quantic Dream přesunout se při vývoji k Autodesku. "Dříve jsme používali jiný systém, ale byli jsme uneseni tím, jak daleko se Mudbox dostal. Spolupráce programů Maya a Mudbox je pro nás velké plus. Autodesk HumanIK byl přímo integrován do nové hry, aby systém umožnil postavám mnohem více realističtější interakci s prostředím. Uvěřitelné postavy jsou klíčové, když chcete evokovat emoce během hraní," tvrdí producent hry Guillaume de Fondamucre.
Zdroj: shacknews