Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Týden na PH - ať žijí adventury!

  12:00aktualizováno  1. října 12:22
Největší událostí bylo rozhodně započetí akce jménem Týden s adventure a soutěže o 15 originálních her v češtině, krom toho jsme ale přinesli i skvělé freewarovky, mimojiné třeba českou tankovou akci Operation Desert Fox...

Největší událostí uplynulého týdne bylo bezesporu oznámení akce Týden s adventure. Každý den od čtvrtka do středy týdne příštího budeme vydávat jako bonus 2 hry tohoto žánru, navíc souběžně probíhá soutěž s firmou Cenega o skvělé ceny: 5x Syberia 2, 5x Post Mortem (obojí v českém překladu Petra Ticháčka) a 5x Gooka 2!
Další důležitou událostí bylo páteční uzavření přihlášek do BonusWeb Game Competition. Celkem se tak nakonec účastní 16 titulů, momentálně probíhá jejich distribuce a hodnocení porotci.
A pak tu byl samozřejmě tradiční příděl plných her - našla se mezi nimi exkluzivně vydaná česká akce Operation Desert Fox, vynikající Arcanoid 3 nebo třeba novinka od Phenomedia AG, kde se zajímavým způsobem řeší manželské neshody.
V Magazínu jsme pak přinesli exkluzivní první dojmy z demoverze chystaného českého RPG Life in the World of Magic, obsáhlý a zajímavý tématický článek Michala Polesného o vývojářském nástroji Petr, taktéž exkluzivní preview na chystaný titul Dostihy 2004, jenž se nechal inspirovat oblíbenou deskovou hrou Dostihy a sázky, a konečně pokračování seriálu profilů úspěšných českých amatérských týmů, v němž byl představen Anakreon - autoři logických Berušek 1 a 2.

Týden s adventure

A Magic Stone - adventure míchaná s RPG
Mixování žánrů je oblíbeným principem současného herního byznysu. Dříve ovšem o tak obvyklý postup nešlo, a tak tituly jako Quest for Glory sklízely (i když nutno dodat, že zaslouženě) velké uznání. Tato legendární pětidílná série, jež bývá považována za to vůbec nejlepší, co kdy vyplodila slavná Sierra On-line, míchala dovedně prvky klasické grafické point'n'click adventury s RPG rozvojem postavy a fantasy příběhem – a podobného postupu se neštítí využít ani dnes recenzovaný titul A Magic Stone. Jedná se o hru vyrobenou za pomoci Adventure Game Studia, a to navíc pro pravidelnou měsíční soutěž MAGS (Monthly AGS) Competition, takže od ní rozhodně nelze očekávat žádné velké zázraky – v oblasti herního systému a implementace prvků papírových her na hrdiny však autor uspěl na jedničku podtrženou. Jistě – daní za to může být celková krátkost a jistá plytkost v oblasti scénáře, nicméně už jen za tuto snahu o inovaci si zaslouží minimálně malé ocenění.

Rob Blanc 3: The Temporal Terrorists
Dobrodružství Roba Blanca jsou jedním z kultovních seriálů na freeware point'n'click adventure scéně. Je proto celkem smutné, že byly až donedávna na Plných hrách takřka docela opomíjeny – vydání se dočkal jen díl první, a to ještě s velkým zpožděním. Týden věnovaný krásnému žánru, jenž sklízel tolik ovací v minulosti a doposud funguje, byť ve značně omezené formě, je ale ideální příležitostí, jak toto nepříjemné zaváhání napravit, a tak Plné hry čtenářům dnes nabízejí po Rob Blanc 2: Planet of the PasteUrised Pestilence i díl třetí, jenž nese název The Temporal Terrorists a je jakožto závěr celé ságy nejdelší, nepropracovanější, nejobtížnější, nejhezčí, nejšílenější a prostě ve všem o kus dál než jeho předchůdci. Základní charakteristika nicméně zůstává stejná – jedná se o ujetou sci-fi adventuru s charismatickým hlavním hrdinou, který musí řešit případ závažného významu a díky svým nečekaným předpokladům k řešení krizových situací zachránit domovskou galaxii, potažmo celý vesmír před hrozbou totální zkázy.

Perils of Poom - rozluštěte záhadu
Bylo by to ale nespravedlivé, kdyby se v týdnu plném adventur nenašla jediná hra, která by nebyla popoháněna Adventure Game Studiem, který však v porovnání s WME začíná nepochybně a nevyhnutelně ztrácet (viz. bizarní kousky Dr. Bohuš nebo Mrtvé Město a jeho očekávané pokračování). Ale např. šéfka Marion Software vytlačila z AGS poměrně hodně, ale přeci jen je den ode dne větší a větší konkurence. Už na začátek musím konstatovat, že se Perils of Poom nemůže se zmiňovanými WME tituly ani trochu rovnat. Srovnejte si Dead City s tímto dílem. Už jen prehistorická grafika nemá šanci udělat Poomu alespoň špetku zvučné jméno. Grafiku si ale necháme na konec a podíváme se nejprve na základní aspekty...

Stranger By Night - adventure, u které se budete bát
Hororových her, které by dokázaly přimět ty, kdo je testují, k výraznějšímu projevu emoce strachu, nebývá zejména na freeware poli mnoho. S omezenými prostředky většinou amatérští vývojáři nedovedou vykouzlit skutečně hutnou atmosféru a pokusy o titul, u něhož by hráči vážně potřebovali náhradní spodky a Pampers s dobrými savými vlastnostmi, tak většinou vyznívají spíše do ztracena. Stranger By Night se ovšem mezi rádoby strašidelné adventury rozhodně neřadí. Autoři využili známého nástroje Adventure Game Studio a stylových vizuálních i zvukových prostředků k tomu, aby doopravdy donutili ty, kdo jejich výtvor spustí, vzít varování o nebezpečí číhajícím za každým rohem, vážně. Stranger By Night je horor, ne detektivka jako nechutný a velmi atmosféricky Pleurghburg: The Dark Ages, ne parodie jako Permanent Daylight, ale titul s atmosférou hustší než mlha u Rákosníčkova jezera a kouř nad rozbombardovaným Berlínem dohromady.

Tradiční příděl zábavy zdarma

Cyber Uf 2 - zatracená střílečka
Některé hry skončí po pár minutách, jiné vydrží celé hodiny – a konec poslední sorty spatří jen několik málo vyvolených, protože normální smrtelník je dohrát prostě nemůže. Tato skupina se v dnešním světě titulů určených pro masy vyskytuje velice málokdy, Cyber Uf 2 však do ní patří bez nejmenších pochybností. Střílení na terče ještě nikdy nebylo tak obtížné, mohli by autoři parafrázovat známý reklamní slogan amigáckého Cannon Fodderu – a zřejmě by šlo o jeden z mála skutečně pravdivých propagačních výroků. Cyber Uf 2 je sice jen Flashovka, brzy však vyléčí z předsudků všechny, kdo by jí chtěli přisuzovat prosté zpracování a příliš jednoduchou zábavu. Zuřit, destruovat okolí, ještě více zuřit, rvát si vlasy, chlupy, končetiny, na minutu se uklidnit a pak zase zuřit a zuřit až do aleluja: takový je normální průběh zatvrzelého pařana, který po pěti marných pokusech nevzdá svůj boj o další levely a postup k velkému finále.

Duck Feeder - žravé kachny
Vše začalo jednoho krásného, letního dne. Jistá nejmenovaná starší dáma krmila během procházky s pudlem Julií kachny. Kačenky se rvaly o každé sousto a ona dáma byla natolik zaujata pozorováním, zda se na každou dostalo, že si ani nevšimla Julie, která přestala štěkat, a vydala se k blízkému rákosí. Jak dáma později vypověděla do policejního protokolu, když jí kachničky spapaly celou svačinu (i s igelitovým sáčkem), rozhodla se odejít. Podle vodítka zjistila, že Julie je v rákosí. Nejprve pudla volala, následně uchopila vodítko, aby psa z rákosí vytáhla. Nevěřila svým očím, když spatřila na vodítku zvlášť vypasenou kachnu. Její údiv se ještě znásobil při pohledu na Juliinu růžovou mašličku, která čouhala tomuto stvoření ze zobáku. Po tomto incidentu šlo vše ráz na ráz. U rybníků po celé republice se začaly ztrácet svačiny, domácí zvířata a některým neopatrným plavcům i končetiny. Na zasedání krizového výboru státu bylo rozhodnuto o řešení jménem Feedermatic!

Gütertrennung XS – manželské neshody řešte motorovou pilou!
Představovat vám německou vývojářskou firmičku Phenomedia AG by bylo příslovečným nošením sov do Athén. Snad každý z vás zná legendární sérii Moorhuhn, případně jiné podařené tituly doslova překypujícími humornými náměty a podařeným zpracováním. K těm všem se ode dneška přidává i opravdu povedený Gütertrennung XS, který by mohl být takovou malou příručkou, jak neřešit manželské neshody. Příběh vypráví o rozhádaném páru Smithových, kteří byli ještě donedávna manželé. Před pár dny se rozvedli a vše vypadalo, že se vyřídí v naprostém klidu. Až však jednoho dne se pan Smith vrací pěšky z práce (jeho auto získala po rozvodu jeho žena) a co to nevidí – před jeho domem stojí stěhovací vůz a všechen jeho nábytek stojí na ulici. „Proboha, co se stalo?,“ bleskne mu hlavou. To „jenom“ byl zrušen společný majetek a jeho žena si odváží na co má právo. To ho ale tak nevýslovně rozzuří, že popadne motorovou pilu ujme se dělit všechen nábytek přesně na poloviny, pomůžete mu?

Louka - balónková střelnice v Game Makeru
Moorhuhn je bezesporu hra, která pořádně změnila volně šířitelnou scénu. Dokazuje to její obliba mezi hráči, pokračování, kterých se dočkala, i nespočet přímých i nepřímých klonů, jež z ní čerpaly inspiraci. Než se ale rozepisovat o její historii, bude lepší posloužit jen odkazem - zde je k přečtení obsáhlý článek Alenky Varkočkové, kde se zájemci dozví vše potřebné o slepičím fenoménu. Nyní tedy k recenzovanému titulu. I Louka se do dlouhatánského zástupu kopií slavné předlohy řadí, zcela vědomě a dobrovolně, a ačkoliv nedosahuje zdaleka takové kvality, jako originál od Phenomedia AG, za zmínku a za vyzkoušení rozhodně stojí. Český autor Petr Němec se rozhodl nijak hráči nekomplikovat život rozvíjením obskurních příběhových linií a blbinek okolo. Po spuštění game makerovského exe souboru vybafne jen úplně nejjednodušší hlavní menu a jedno další kliknutí vrhne hráče rovnou do víru boje. I když - boje. Ve skutečnosti je Louka spíše než čímkoliv jiným simulátorem pouťové střelnice, který se od vesnického vzoru liší jen umístěním do příjemného prostředí letní louky s lesíkem v povzdálí a ukotveným balónem či kadibudkou v popředí scény.

Ragdoll Monkey Bowling - s opičkou proti kuželkám
V poslední době stále více se rozmáhajícím sportem je bowling. Daleko víc než na profesionální úrovni se však rozšiřuje jako odreagovací prostředek, kdy si jej vychutnáváte spolu s libovolným počtem dobrých přátel. Na to musela pochopitelně reagovat také freewarová scéna a již před nějakou dobou jste se na Plných hrách mohli setkat hned s několika zábavnými a perfektně hratelnými tituly, mezi něž se kupříkladu řadí také Elf Bowling 3. Monkey Ragdoll Bowling však nepatří mezi klasické simulace tohoto sportovního klání, o čemž v jisté míře napovídá rovněž samotný název. Hlavní roli zde totiž místo velké několika kilogramové koule, bude hrát drobná a o poznání lehčí hadrová opička. Že si nedovedete představit, jak lze něčím podobným shazovat kuželky umístěné na druhé straně dráhy?

Need for Kill - Quake 3 ve 2D
Když ze série Duke Nukem vzešel Duke3D, byl to revoluční krok. Třetí rozměr znamenal zvýšení hratelnosti o řád. Dnes, kdy většina akcí přichází na svět již v trojrozměrném kabátku, se chopili příležitosti amatéři, a začali vytvářet freeware 2D klony. Někdy lepší, někdy horší, ale rozhodně zajímavé. Need For Kill patří mezi ty nejlepší. Ruský tým 3d[Power] se inspiroval hrou Quake III a výsledek je podařená 2D akce. Přednosti předlohy byly zachovány a přibyly další, které umožňuje přechod do druhého rozměru. Hra samotná vypadá jako plošinovka, jen s tím rozdílem, že po aréně se pohybujete s lehkostí a elegancí, takže ve vražedném šílenství vás nic neomezuje. Tedy kromě zdí a soupeřů. Ti mohou být buď lidští, protože hra podporuje multiplayer jak po síti, tak po Internetu, nebo řízení počítačem. Ve hře funguje klasický systém botů a jeden z nich je již v základní výbavě.

Alien Team - mimozemská plošinová akce
Některé volně šířitelné hry mají, ač se to na první pohled třeba nezdá, pořádně střelený námět. Tak třeba takový Alien Team. Titul, v němž zelený mimozemšťan zachraňuje zelené mimozemšťany před šedivými, žlutými a černými mimozemšťany – a tahle slátanina je vydávána za dramatický příběh hodný kvalitní akční plošinovky. Na druhou stranu: kolik dobrých, vynikajících her zápletku vůbec nemá a přece s úspěchem drží lidi s vyvalenýma očima před monitory? Hloupý děj vůbec nemusí znamenat chybu a stejně lze glosovat i fakt, že Alien Team je propagačním nástrojem firmy Alienware. Naštěstí nejsou její produkty a propriety vpasovány nijak násilně, a tak nebýt velkého titulku v intru, dost možná by si leckdo ani nevšiml, že nejde o klasický amatérský projekt. Dost už ale vyjmenovávání věcí nepodstatných a neviditelných – teď už raději k tomu, co hratelnost Alien Team opravdu tvoří…

Operation Desert Fox - adept na akci roku?
Her na téma tanky už vzniklo velké (ne-li extrémní) množství. Většinou šlo o nezapomenutelné bitky v krajinkách, kde bylo vaším úkolem trefit tank na druhé straně. Mezi tyto smažby patří např. starý, ale stále výtečný Virtual Bombard, anebo ještě povedenější bitvy (od českých tvůrců) Sentinels, kteří nedávno vyhráli soutěž na serveru GameCode.cz. Operation Desert Fox, ale nepatří mezi bitky tohoto typu. Spíše bych ho přirovnal ke hře Tank (originální a neotřelý název). Krom dalších drobnůstek mají oba tituly velmi podobnou grafiku, avšak v mnoha dalších případech Tank nesahá dnešnímu ODF po stránce hratelnosti a vypečenosti ani po kotníky. Co je tedy na něm tak úžasného? Úžasný už je jenom samotný objem hry. Čeká na vás až 20 levelů. Možná si říkáte, že to budou nějaké pidi sektorky, ale opak je naštěstí pravdou...

Hexengame - noční lov na kastroly
Je temná noc, sovy houkají své monotónní blues, bludičky svádějí počestné i zlotřilé návštěvníky lesa z cesty a topí je v hlubokých močálech, hejkalové děsí děvečky vracející se potajmu z milostných radovánek v čerstvě posečeném seně, blýská se, prší a všechny nečisté živly a temné síly vystrkují ocelové drápy. A do tohoto nečasu vydává se krásná, mladá čarodějka, dívka k pohledání, sympatická, charismatická a odvážná na černou mlhou lemovanou trnitou výpravu za… inu… za nádobím, které jí zlomyslná kouzla odvála z kuchyně. Střelený příběh? Neméně střelená je i celá německá freewarovka Hexengame – a není to způsobeno ničím jiným, než faktem, že se jedná o titul reklamní. A k těm už, jak jistě každý rozumný a trochu zkušenější hráč uzná, podobné šílenosti patří. Stačí jen připomenout, jaké eskapády každoročně podnikají adventure-vývojáři pro českou Becherovka Game a zvláštnosti titulu určeného pro německou firmu AEG se rázem zmenší na docela běžnou, nijak zvlášť pohoršování hodnou velikost.

Turbo Cars - autodráha pro tuningáře
Když jsem připravoval do rubriky magazín článek o programovacím nástroji Petr, mezi desítkami her, které mi prošly pod rukama, mé nenechavé recenzenské oko spočinulo speciálně na jedné z nich – Turbo Cars. Ne že by mě přízviska jako Turbo, Mega a podobně nenechávaly chladným, to právě naopak – podobná slova v názvu hry mě často spíš odpuzují, jde spíš o samotný námět hry, který mou pozornost strhnul na svou stranu. Jak že se mu to povedlo? Popravdě řečeno - na to, že jediným smyslem Turbo Cars je simulovat prostředí obyčejné autodráhy, jde o hru víc než nabitou. Neomezuje se jen na mód „single player“, nabízí i konfrontaci více hráčů na jednom počítači, a tvůrce v neposlední řadě nezanevřel ani na klání síťové. Nemluvě o tom, že už v hlavním menu je nejrůznějších voleb doslova přehršel.

Sheep Boy 2 - pasáček ovcí znovu na scéně
Těžko říci, kolik čtenářů si ještě vzpomene na vynikající logickou hru Sheep Boy, jež byla na Plných hrách recenzována na Vánoce loňského roku. Jednalo se o promyšlený a zábavný kousek tak trochu ve stylu komerční Sheep – na začátku několik ovcí v ohradě a plocha plná pobíhajících lišek, vlků číhajících v háječku a dalších nebezpečenství. Dovést ovce bezpečně do ohrady byla práce až nečekaně adrenalinová a zábavná. Bylo by s podivem, kdyby se logický rychlík takových kvalit a takového potenciálu nedočkal plnohodnotného pokračování. Překvapivě se na něm nepodíleli autoři originálu, ale téma i název si přivlastnil v poslední době velmi aktivní tým IceTek Studios. A nutno říci, že se úkolu zhostil na výtečnou – pasáček ovcí v jeho podání je ještě mnohem zábavnější, mírně obtížnější a neuvěřitelně chytlavý titul, jenž dovede sežrat hodiny a hodiny času i těm nejzavilejším nepřátelům domestikovaných zvířat.

Future Counterstrike - teroristé vs. policie v budoucnosti
Sci-fi je žánrem, jenž počítačovým hrám svědčí jako žádný jiný. Vytvořit futuristické efekty a techniku, jež v současnosti nefunguje nebo fungovat nemůže, je pro vývojáře leckdy podstatně snazší, než hrabat se s realistickými fyzikálními modely a věrnými objekty. To přitom ale nemusí být vůbec na škodu – ptát se, jaké to asi bude za pět, deset, dvacet, tisíc let, je přece nadmíru vzrušující a vymýšlení takovýchto hypotéz patří k nejzábavnějším činnostem vůbec. Autor hry Future Counterstrike, vývojář jménem Ole Truderung, zvolil přístup poněkud specifický. Podíval se do budoucnosti a zkusil si představit, jak budou za pěkných pár desítek let vypadat klasické souboje teroristů a speciálních jednotek ze suverénně nejoblíbenější akční hry dneška, Counter-Strike. Výsledkem by tak měla být podobně strhující, ale do poněkud modernějších a méně uchopitelných kulis zasazená 3D akce z pohledu vlastních očí, která svou chytlavostí předčí vše, co bylo v žánru v oblasti freeware dosud viděno.

No počkej 6 - angličtinář a plácačka na mouchy
No počkej 6 je jednou z četných her, jež do redakce připluly skrze lokační systém (přístupný z menu v levém sloupci). A jedná se o hru pro rozjíždějící se školní rok velmi symptomatickou. Kolikrát se člověk v průběhu deseti krušných měsíců střetne s nepříjemnými kantory, snahou psát takřka každou hodinu otravně těžké písemné práce, zadávat referáty, vyhazovat z hodin, psát poznámky do žákovských a rozhodně, ale velmi rozhodně potlačovat veškerou mezistudentskou komunikaci? Nejnepříjemnější ze všeho, alespoň pro většinu žáků a studentů, je ale neoblíbené ústní zkoušení. Pomoci potícímu se u tabule je o poznání těžší, než při písemce v lavici, kdy lze využít řady dovedně vyrobených taháků – a leckomu navíc činí potíže ústní formulace myšlenek. I autorům hry No počkej 6 se ústní zkoušení pořádně zajídá, a tak vytvořili titul, kde největším posláním hlavního hrdiny není nic jiného, než se právě tomuto vyhnout za každou cenu.

AirXonix - klasika v novém zpracování
Princip hry AirXonix je už tak starý, že si jej nepamatuji ani já. Nevím jak se jmenovala první verze této hry, ale jejích klonů už se objevily na naší i zahraniční scéně už spousty. Za zmínku stojí například Erix od českého Albisoftu. Ať už je modifikace jakákoliv, hlavní myšlenka hry zůstává vždy stejná a tak se i vy můžete pustit do zápolení s nezbednými míčky a pokusit se probít touto hrou až do konce a zapsat se do tabulky nejlepších skóre. Autoři hry AirXonix si zřejmě vzali předsevzetí, aby se hra nebyla pouze klonem, ale pokusili se i o řadu inovací, které hru zpestřují. Jako první zmíním grafickou stránku hry. Ačkoliv grafika nestojí za moc, zcela originální je 3D náhled na hrací plochu z úhlu. Jak si po několika tazích s jezdcem všimnete, ve hře je kromě zdí a kuliček ještě spousta dalších objektů, které se různě objevují, mizí a pohybují se po hrací ploše.

SG Kvíz - test z dějepisu i geografie
Vyzkoušet si vlastní znalosti, zcela dobrovolně, bez stresu ze špatné známky, a v příjemném prostředí vlastního pokoje? Díky desítkám kvízových her, které lze ve volně šířitelné oblasti na internetu schrastit, to není žádný problém. Jedním z nejnovějších příspěvků do klubu je i hra SG kvíz, již zaslal český vývojářský tým SG Software do redakce Plných her skrze lokační systém. Ten zvolil vcelku rozumnou cestu. Na českém internetu se již povaluje několik více či méně povedených klonů televizních soutěží, zejména Chcete být milionářem?. Tyto klony se obvykle soustředí na zprostředkování podobného zážitku jako TV pořad, a tak jsou jejich otázky směsicí všeho možného, různorodých oblastí lidského snažení, kultury a vědy, aniž by byť jen v jedné z nich šly příliš do hloubky, nebo se pokoušely nějak výrazněji testovat, co skutečně soutěžící vědí a jak daleko jejich znalosti v té které oblasti sahají.

Arcanoid 3 - ultimátní česká arkáda
Arcanoid, to je jedna z nesmrtelných klasik a nejčastěji vídaných her ve volně šířitelné oblasti. Podobně jako Pacman či Super Mario tenhle titul bodoval ve své době jednoduchostí námětu a neuvěřitelnou chytlavostí – a stejně jako oni se dočkal tisíců variací a klonů v nejrůznějším provedení. Na jedné straně stojí nemastné neslané pomocí Game Makerovského tutoriálu vyrobené hry jako Mickey's Breakout nebo český Arkanoid od Nov Softu, na straně druhé Arcanoid Sounboss Games či třeba dnes recenzovaný Arcanoid 3, poslední a finální verze této hry od českého autora Rudy Kose. Jeho nabídka je stejně perfektní, jako hratelnost, a tak je těžké držet se, aby recenze nebyla pouhopouhou snůškou superlativů. Slov v nejvyšším adjektivním stupni není zase tolik – a není nic horšího, než opakující se a euforii podléhající recenzent. Ale dost už plkání, bryskně vzhůru do útrob Arcanoidu 3, jenž připlul skrze lokační systém Plných her.

Autor:




Nejčtenější

League of Legends
Slavný fotbalista vyhrál soud s autory League of Legends

Slavný nizozemský fotbalista Edgar Davids uspěl s žalobou proti provozovatelům hry League of Legends. Jedna z postav se totiž notně inspirovala jeho vzhledem.   celý článek

DuckTales (NES)
James Bond, Spiderman i strýček Skrblík. Nejlepší hry s licencí - díl druhý

V pokračování našeho přehledu nejlepších her na motivy filmů, seriálů, komiksů a knih připomínáme některé tituly, které si vybaví spíše ti dříve narození....  celý článek

Hearthstone: Knights of the Frozen Throne
Jak se s Death Knighty změnil Hearthstone? První dojmy

Nová expanze Knights of the Frozen Throne pro karetní Hearthstone je venku pár dní, a tak se pojďme podívat, jak se hrou zahýbaly nové karty.   celý článek

Matterfall
Retro na steroidech: Matterfall je mistrovská střílečka se vším všudy

Vývojářské studio Housemarque se vrací s další arkádou, která zaujme nonstop akcí a retro feelingem.  celý článek

Wolfenstein II: The New Colossus
Wolfenstein 2: střílet nácky je lepší se zbraní v každé ruce

Koncem října se vrátí bijec nacistů B.J. Blazkowicz, aby dokončil rozdělanou práci z New Order, na nějž hra navazuje. Pár věcí se změní.  celý článek

Další z rubriky

No Man’s Sky - Atlas Rises
Patch do No Man‘s Sky přidává příběh a jednoduchý multiplayer

Rok po vydání obdržela vesmírná akce No Man’s Sky masivní patch, který zásadním způsobem vylepšuje hratelnost.  celý článek

Ukázka ze hry Fapic
Kvantita na úkor kvality, Steam praská pod náporem špatných her

Ani nově zavedený vstupní poplatek nedokáže zabránit vydávání stále většího množství špatných her. Jen za první týden tohoto měsíce jich vyšlo přes 200.  celý článek

Počítačové hry na Olympijských hrách
Pořadatelé pařížské olympiády přemýšlí nad zařazením počítačových her

Pořadatelé letních olympijských her, které se uskuteční ve Francii v roce 2024 , zvažují zařazení počítačových her mezi sportovní disciplíny.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.