Materiál přístupný uživatelům BonusWeb Profi (bližší informace)
Rozhovor s AMC Creation o No Name War - Rumunský tým AMC Creation připravuje 3D strategii No Name War. Protože první informace a obrázky vypadají naprosto skvěle, rozhodli jsme se položit tomuto začínajícímu týmu několik otázek. Máte-li zájem, Marcel Neamtu vám prozradí vše, co jste o NNW chtěli vědět, ale báli jste se zeptat...
Project Joe – ujetá adventura na obzoru - Klasických point-and-click adventur je dnes jako šafránu, a tak se do jejich tvorby pouštějí většinou jen malé nezávislé týmy. Jedním z nich je i Synthetix Interactive. Ten připravuje drsně-humornou 2D ručně kreslenou hru Project Joe, na níž spolupracují i Češi a my vám o ní přinášíme naprosto vyčerpávající informace.
Pondělí
Illusion Softworks - profil - Největší vývojářský dům v zemi, společnost Illusion Softworks Petra Vochozky, dnes slaví páté výročí od svého založení. Kdy jindy bychom vám tedy měli nabídnout jejich profil mapující zároveň vývoj české herní scény ve spojení s Petrem Vochozkou od roku 1988 až po současnost? Přejeme vám příjemné počtení a vývojářům bouřlivou oslavu.
Sudden Strike II - první dojmy - Po dlouhé době se na světlo boží konečně dostává chorobně očekávané pokračování skvělé realtimové strategie Sudden Strike, která na konci roku 2000 úspěšně eliminovala spoustu milovníků tohoto žánru. Pokud se mezi takové hráče řadíte, pojďte se nyní společně s námi podívat, jak slavný Sudden Strike II na první pohled vypadá.
GT Advance 2: Rally Racing - První generaci her na Gameboy Advance už máme za sebou. Tímto také skončilo období, kdy se výrobcům dalo leccos odpustit. Podle mého názoru je totiž GBA na trhu už dostatečně dlouho na to, aby vývojové teamy věděly, jak z něj vymáčknout co nevíce. A to nejen po stránce technického zpracování, ale zejména hratelnosti.
Týden ve hrách - Smash Court Tennis - Project Zero - hrůzný sen nebo skutečnost? *** Battle Realms: Winter of the Wolf *** TOCA Race Driver - dokonalá jízda *** Rusko - země neomezených nemožností *** Empire Earth: The Art of Conquest *** Sherlock Holmes - návrat na PC *** The Thing - první dojmy *** Fahrenheit - revoluční vyprávění
Úterý
AntZ Extreme Racing - a jedem! - Roztomilý hmyz Z v kinech vydělal spoustu peněz, nyní to zkouší i jinde a jde mu to překvapivě dobře. Tentokrát se snaží dostat i do vašeho počítače a má k tomu ty nejlepší předpoklady. Kdo by odolal mravenci, který umí osedlat brouka roháče, surfovat na listu nebo létat na mouše?
Bandits - akce na čtyřech kolech - Akční hry se odjakživa těšily velké popularitě. Tohoto faktu si samozřejmě nemohli nevšimnout herní vývojáři, kteří určitě nenechají tento žánr zhynout na úbytě. Jen by to chtělo trošku více nových nápadů, kterých bychom se mohli dočkat od hry, již vám tímto představujeme. Pojďme si říci něco o Bandits.
7 Blades - cesta za samurajkou - Je až s podivem, že tolik atraktivní samurajská a ninjovská tematika je ve videohrách tak relativně zanedbávanou oblastí. O jednu ze samurajských akcí ze starého Japonska pro PlayStation 2 se pokusila firma Konami, která je ostatně otevřená každému nápadu. A nakolik se jim dílo vydařilo?
HW minutky: Trident jako Robin Hood - Trident se chystá vtrhnout na scénu 3D grafiky a pořádně tu rozhýbat stojaté vody - míněno stojaté po stránce cen. NVIDIA a ATI si údajně udržují nekřesťansky vysoké marže a s tím Trident udělá krátký proces :-). || Firma ATI se rozhodla poněkud modifikovat své časové a sortimentové plány: brzy přijde Radeon 9500.
Novinky z herní scény: |
Pátek
Stronghold: Crusader – preview - Vynikající realtimeová strategie Stronghold, která simuluje středověké stavění hradů i jejich dobývání a která patří k nejlepším kouskům minulého roku, se letos dočká svého nástupce. Nyní v hlavní roli vystupují křižáci, muslimové, pouště a křížové výpravy. Opět nebude chybět skvělá hratelnost a všudypřítomné vtípky.
Another War - dojmy z demoverze - Hned poté, co se na internetu objevilo hratelné demo tohoto očekávaného RPG od polského týmu Mirage, jsme jej pro vás prozkoumali skrz naskrz a přinášíme vám své dojmy. Pokud tedy váháte, jestli si téměř 240 MB velké demo stáhnout, přečtěte si nejdříve tento článek, který vám vaše rozhodování ulehčí.
Víkend
Týden na PH: nejen dům plný hrůzy - Minulý týden jsme sice na Plných hrách nevydali sedm nových plných her jako obvykle, ale i tak nemusíte být zklamáni. Hry jako House of Usher či ScareCrow vás pobaví tak jako tak a 3D Pacman Board či Splatter Joe tomu dodají ono potřebné grády. Vesmírná střílečka Orion pak poslouží jako malý zákusek.
Grand Theft Auto: Vice City - Blíží se datum 22. října a s ním i další Grand Theft Auto na pultech PS2 obchodů! Další rozšíření populární řady je tedy pomalu na spadnutí a my se vám tímto pokusíme zprostředkovat, jestli se vůbec vyplatí na novou kapitolu s podtitulem Vice City vůbec čekat a zdali se nejedná o další pokus o vytažení peněz z kapes hráčů...
Neverwinter Nights – návod #2 - Týden se sešel s týdnem a máme tu další část návodu na vynikající RPG Neverwinter Nights. Pojďte se s námi ponořit do fantastického světa dle třetí edice Advanced Dungeons & Dragons. Tentokrát společně dokončíme první kapitolu hry - čeká nás Beggar's Nest, Blacklake district, Docks a nakonec Helm's Hold.
Resident Evil - filmová hrůza? - Pochybné biologické experimenty společnosti Umbrella Co. se nyní staly námětem pro Paula Andersona, který nám v pohyblivých obrázcích prezentuje svou vizi filmové hrůzy a strachu. Kterak do tohoto dobrodružství zapadly role Milly Jovovich a Michelle Rodriguez se musíte přesvědčit na vlastní oči!
Kula World - koulelo se, koulelo... - Dobrých logických her je sice poskrovnu, ale čas od času se nějaká přece jen objeví. Stalo se tak i v roce 1998, kdy se na PSX trh vykutálela logická hříčka disponující vysoce nakažlivým potencionálem hratelnosti. O co vlastně zde šlo a zdali se případně má tento pokus vůbec šanci ucházet o vaši pozornost - to se dozvíte už za chvíli.
Daikatana – návod #1 - Je to již dávno, co vyšla předlouho odkládaná 1st person 3D akce Daikatana. Reakce hráčů byly dosti rozporuplné, avšak téměř každého hra zklamala a autoři si udělali velmi velkou ostudu. Pokud vás ovšem toto nepříliš povedené dítko Johna Romera dostalo a potřebujete pomocnou ruku, máme pro vás první část podrobného návodu.