Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Zapomeňte na dobré skutky. V Tyranny vás respektují ze strachu

aktualizováno 
Tyranny od ohlášení usiluje o nálepku "netradiční hra na hrdiny". Pohybujete se totiž ve světě, kde temná strana vyhrála válku a vy jste jejím zástupcem. Můžete sice patřit mezi vlídnější utlačovatele, zároveň však můžete zvolit zcela tyranskou cestu.

„Chtěli jsme vytvořit hru, ve které je možné být tak zlý, jak si jen zamanete. A budete se přitom cítit mocně a hra vás za to bude odměňovat,“ vysvětlují autoři ze společnosti Obsidian Entertainment.

Projekt tedy vzniká v rukou ostříleného studia, která se může pyšnit tituly jako Neverwinter Nights 2, Star Wars: Knights of the Old Republic II, či Fallout: New Vegas.

Tyranny lze považovat za odvážný experiment. V klasických hrách na hrdiny začínáte jako slaboch a uznání si musíte postupně vydobýt. V Tyranny oproti tomu začínáte jako významná postava, která svět může ovlivňovat hned při prvním rozhovoru s jeho obyvateli.

„Nechtěli jsme, aby vás oslovovaly neznámé postavy a žádaly po vás záchranu kočky, která se bojí slézt ze stromu. Vaše rozhodnutí ovlivňují budoucnost národů a to odrážejí i úkoly, které plníte,“ vysvětlují tvůrci.

Tyranny
Upoutávka k projektu Tyranny od Obsidianu
Tyranny

Tyranny

Toto pojetí naznačuje i nově vydaná ukázka, ve které hlavy nevinných padají k zemi a vládci jen se slzou v oku vzpomínají na doby dávno minulé.

Bonusweb o hře v květnu přinesl rozhovor s ředitelem vývoje Brianem Heinsem. Z konverzace vyplynulo, že projekt bude až nadstandardně dynamicky reagovat na jednotlivé události. Ve výsledku tak nabídne kratší hrací dobu, kompenzovanou dramaticky odlišnými zážitky při opakovaném průchodu titulem.

Tyranny využívá identické technologie jako titul Pillars of Eternity a vyjde ještě v průběhu letošního roku.

Autor:


Témata: Fallout


Nejčtenější

BadFly Interactive
V zahraničí řeší české vývojáře, vyhrožovali kvůli negativním recenzím

Říká vám něco název BadFly Interactive? Pokud ne, nejste sami. Tak se jmenuje malé české studio, které vytváří nezávislé hry. A v souvislosti s projektem Dead...  celý článek

Limbo
Neshody vývojářů vyústily ve vynucený odchod. A výplatu 180 milionů

Odchod jednoho ze zakladatelů studia Playdead nebyl tak poklidný, jak se původně zdálo. Z veřejných zpráv situace působila jako rozloučení dvou přátel. Podle...  celý článek

We Happy Few
Nejočekávanější nezávislé hry roku 2017

I letos nás jistě čeká nejeden zajímavý projekt, za nímž bude stát méně známé studio. Navíc hned osm titulů, které jsme čekali loni, se nám přehouplo do...  celý článek

SOMA
Hlavní inspirací hrůzostrašné hry Amnesia byla série Resident Evil

Resident Evilu 6 fanoušci vyčítali přílišnou akčnost, právě starší díly série však byly hlavní inspirací pro tituly od Frictional Games. Tedy děsivé hry jako...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.