Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Šéf Ubisoftu: Potřebujeme pravidelný pětiletý cyklus výměny konzolí

  21:52aktualizováno  21:52
Hráči sice chtějí nové konzole a nové hry, ale nejvíce nedostatkem nového hardware trpí vývojáři. Chybí jim pravidelný cyklus výměny konzolí. Rozpovídal se o tom šéf Ubisoftu.

PlayStation 4, designérský koncept

Občas jsou slyšet hlasy vývojářů, že není třeba měnit tak rychle herní konzole, protože si pak těžko převykají na nový hardware. Yves Guillemot, šéf francouzského gigantu Ubisoft, však uvedl pro web Gamasutra, že absence nových konzolí je špatná pro celý herní trh. Nejsou to prý hráči, kdo postrádají nový hardware, ale hlavně tvůrci her. "To, co nám chybí, jsou nové konzole na trhu v pravidelném pětiletém cyklu," uvedl. "Doplácíme na nedostatek nového hardware, ačkoliv chápu výrobce, že nechtějí konzole měnit tak často, protože je to drahé. Nicméně je to důležité pro celý herní průmyl, protože to pomáhá kreativitě."

Guillemot dodal, že je obtížné vytvářet originální tituly, protože se neustále vytvářejí jen nová a nová pokračování. "Je to riskantní vytvořit nový produkt, když jsme na začátku nové generace. Naši zákazníci jsou sice zvědaví na nové věci, ale na konci generace vidí, jak jejich přátelé hrají stále Call of Duty nebo Assassin´s Creed." To podle něho vyvolává riziko zvláště, když nejsou pravidelné pětileté cykly. Nový PlayStation a Xbox by se měly objevit na trhu příští podzim.

Autor:




Nejčtenější

Impact Winter
RECENZE: Postapokalyptický Impact Winter vás odnaučí milovat zimu

Očekávaný simulátor přežití Impact Winter vám ukáže, že konec světa bude pěkně ledový. Jako vedoucí skupiny přeživších se budete muset postarat nejen o sebe,...  celý článek

Friday the 13th: The Game
Zabijte kamaráda na sto způsobů. Recenze brutality Friday the 13th

Maskovaný sériový vrah se od uvedení prvního filmu před 37 lety vrací v očekávané hře pro více hráčů. Děs kolem sebe vytváří stále a při hraní s dobrou partou...  celý článek

Xbox vs PS
Autoři playstationových exkluzivit provokují majitele Xboxu

Na oficiálním twitterovém kanálu hry Detroit, která vychází jen na PlayStation 4, se krátce objevil příspěvek, který provokuje majitele konkurenční konzole...  celý článek

Detroit: Become Human (PS4)
Bude Detroit spíše film, nebo hra? A není to nakonec jedno?

Jedna z nejočekávanějších exkluzivit na PS4 nijak neskrývá své velké ambice. Výpravný sci-fi příběh ze světa, kde se inteligentní roboti bouří proti svým...  celý článek

Machinarium
Na Steamu vyšla definitivní verze českého Machinaria

Na digitální distribuci Steam je k mání definitivní verze výborné české hry Machinarium. Tvůrci změnili engine a přidali několik vylepšení.   celý článek

Další z rubriky

Assassins Creed 4
Autor Assassin's Creed opět opouští Ubisoft. Tentokrát dostal výpověď

Kariéra herního návrháře Patrice Desiletse by vydala na menší knihu. Nejprve opustil společnost Ubisoft, aby pomohl vydavatelství THQ vytvořit nový projekt,...  celý článek

The Evil Within
Hru od autora Resident Evilu bude pohánět stejná technologie jako Doom 4

The Evil Within je horor příští generace, a to obsahově i graficky. Titul totiž bude pohánět technologie id Tech 5, na které běžela například akce Rage a...  celý článek

Časopis Level u vydavatelství Burda Praha končí.
Časopis Level nekončí. O vydání se postarají tři bývalí šéfredaktoři

Herní magazín Level bude pokračovat. Vydavateli časopisu se stávají jeho tři bývalí šéfredaktoři, konkrétně Ondřej Průša, Martin Bach a Petr Poláček.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.