Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Příští hra Assassin's Creed nebude tolik spoléhat na příběh

  19:26aktualizováno  19:26
Vydavatelství Ubisoft chce hry vytvářet odlišným způsobem. Měly by proto méně využívat předem připraveného příběhu a více těžit ze situací, které budou náhodně vznikat během hraní. Příkladem může být titul Watch Dogs 2, teprve další Assassin's Creed však filosofii využije naplno.

Ilustrační obrázek, který vznikl k filmu Assassin's Creed | foto: Regency Enterprises

Hry od Ubisoftu by v budoucnu měly být továrnami na anekdoty. Tvrdí to kreativní ředitel firmy Serge Hascoet. Ten proto prohlásil, že připravované tituly příběhovou složku využijí méně.

Významnou součástí her by měla být svoboda v prozkoumávání světa, díky kterému bude možné zažít nečekané momenty. Projekty Ubisoftu by tak lidi měly zabavit i v případě, že se dějovou složkou vůbec nechtějí zabývat. Pokud tedy jejich svět budete chtít prozkoumávat jako turista, tu možnost mít budete.

V případě Watch Dogs 2 to znamenalo, že ve hře narazíte na řadu aktivit a zajímavých lidí. Svoboda má hráče motivovat k tomu, aby své zážitky sdíleli na internetu.

Teprve příští příspěvek do série Assassin’s Creed však nový přístup předvede v jeho úplnosti. Hráčovy kroky by v něm neměly ovlivňovat jen nejbližší budoucnost, ale na události by měly mít i dlouhodobý vliv.

Série Assassin’s Creed si ostatně po šesti letech každoročního vydávání letos dala pauzu. Cílem totiž je, aby příští díl přinesl výraznější inovace.

Hascoet o filosofii Ubisoftu pohovořil pro deník Le Monde.

Autor:




Nejčtenější

Lékárnička v Left 4 Dead
Červený kříž ve hře je protiprávní, vývojářům hrozil soud

Ačkoliv je logo organizace Červený kříž takřka symbolem zdraví ve hrách, toto využití je protizákonné. Kvůli dopisu od právníků na to přišli i autoři nezávislé...  celý článek

Ovladač pro konzole Steam Machines
Operační systém od Valve byl jako zapálený oheň pod zadnicí Microsoftu

Ačkoliv rozruch okolo systému SteamOs v posledních letech utichl, iniciativa hernímu světu mohla prospět. Zpětně to na svém blogu napsal programátor Rich...  celý článek

Mirror Layers
Geniální Mirror Layers maže hranice mezi realitou a hrou

Horor Mirrol Layers vás vyděsí, ale hlavně zaujme velice netradičními hádankami. Ty jsou obtížné, ale také jedny z nejoriginálnějších, jaké jste kdy viděli....  celý článek

World of Warcraft
Warcraft z roku 2005 se kvůli pirátům nemusí dočkat oficiálního serveru

Provozovatelé dřívějšího pirátského serveru Nostalrius pro World of Warcraft z roku 2005 své následovníky požádali o smazání dat. Jejich aktivity údajně...  celý článek




Assassins CreedAssassins Creed

Porovnejte ceny, pročtěte recenze a objednejte přímo u nás.

www.Heureka.cz

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.