Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Příští hra Assassin's Creed nebude tolik spoléhat na příběh

  19:26aktualizováno  19:26
Vydavatelství Ubisoft chce hry vytvářet odlišným způsobem. Měly by proto méně využívat předem připraveného příběhu a více těžit ze situací, které budou náhodně vznikat během hraní. Příkladem může být titul Watch Dogs 2, teprve další Assassin's Creed však filosofii využije naplno.

Ilustrační obrázek, který vznikl k filmu Assassin's Creed | foto: Regency Enterprises

Hry od Ubisoftu by v budoucnu měly být továrnami na anekdoty. Tvrdí to kreativní ředitel firmy Serge Hascoet. Ten proto prohlásil, že připravované tituly příběhovou složku využijí méně.

Významnou součástí her by měla být svoboda v prozkoumávání světa, díky kterému bude možné zažít nečekané momenty. Projekty Ubisoftu by tak lidi měly zabavit i v případě, že se dějovou složkou vůbec nechtějí zabývat. Pokud tedy jejich svět budete chtít prozkoumávat jako turista, tu možnost mít budete.

V případě Watch Dogs 2 to znamenalo, že ve hře narazíte na řadu aktivit a zajímavých lidí. Svoboda má hráče motivovat k tomu, aby své zážitky sdíleli na internetu.

Teprve příští příspěvek do série Assassin’s Creed však nový přístup předvede v jeho úplnosti. Hráčovy kroky by v něm neměly ovlivňovat jen nejbližší budoucnost, ale na události by měly mít i dlouhodobý vliv.

Série Assassin’s Creed si ostatně po šesti letech každoročního vydávání letos dala pauzu. Cílem totiž je, aby příští díl přinesl výraznější inovace.

Hascoet o filosofii Ubisoftu pohovořil pro deník Le Monde.

Autor:




Nejčtenější

Forza Horizon 3: Hot Wheels
RECENZE: Ve Forze Horizon 3: Hot Wheels si zajezdíte v angličácích

Umění přídavného obsahu spočívá v tom, že se známé věci z originální hry obohatí o něco nového a nevídaného. Jako ve Forza Horizon 3: Hot Wheels.  celý článek

Vanquish (PC)
Kvůli chybě je hra Vanquish tím těžší, čím rychlejší máte počítač

Akce Vanquish vyšla po sedmi letech na PC a zatím sklízí samou chválu. Obsahuje však zrádnou chybu, díky níž hráč dostává více zranění, pokud mu hra jede...  celý článek

Bojovka Dead or Alive se proslavila především svými sexy bojovnicemi.
Když se DLC vymknou z rukou. Virtuální obsah za desítky tisíc korun

Balíčky s přídavným obsahem sice pro spuštění hry nejsou nutné, často však přidávají spoustu lákavého obsahu. V extrémních případech vás ale mohou přijít až na...  celý článek

Empathy: Path of Whispers
RECENZE: Jaký je svět bez lidí? Empathy ho ukazuje po apokalypse

Empathy je jedna z těch her, v níž nepotkáte jediného člověka. Podobně jako třeba v Everybody's Gone to the Rapture nebo Dear Ester to však má svůj důvod....  celý článek

Outlast (PlayStation 4)
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Ovesné košíčky plněné jogurtem
Ovesné košíčky plněné jogurtem

Zdravá rychlovka pro celou rodinu.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.