Ilustrační obrázek, který vznikl k filmu Assassin's Creed

Ilustrační obrázek, který vznikl k filmu Assassin's Creed | foto: Regency Enterprises

Příští hra Assassin's Creed nebude tolik spoléhat na příběh

  • 9
Vydavatelství Ubisoft chce hry vytvářet odlišným způsobem. Měly by proto méně využívat předem připraveného příběhu a více těžit ze situací, které budou náhodně vznikat během hraní. Příkladem může být titul Watch Dogs 2, teprve další Assassin's Creed však filosofii využije naplno.

Hry od Ubisoftu by v budoucnu měly být továrnami na anekdoty. Tvrdí to kreativní ředitel firmy Serge Hascoet. Ten proto prohlásil, že připravované tituly příběhovou složku využijí méně.

Významnou součástí her by měla být svoboda v prozkoumávání světa, díky kterému bude možné zažít nečekané momenty. Projekty Ubisoftu by tak lidi měly zabavit i v případě, že se dějovou složkou vůbec nechtějí zabývat. Pokud tedy jejich svět budete chtít prozkoumávat jako turista, tu možnost mít budete.

V případě Watch Dogs 2 to znamenalo, že ve hře narazíte na řadu aktivit a zajímavých lidí. Svoboda má hráče motivovat k tomu, aby své zážitky sdíleli na internetu.

Teprve příští příspěvek do série Assassin’s Creed však nový přístup předvede v jeho úplnosti. Hráčovy kroky by v něm neměly ovlivňovat jen nejbližší budoucnost, ale na události by měly mít i dlouhodobý vliv.

Série Assassin’s Creed si ostatně po šesti letech každoročního vydávání letos dala pauzu. Cílem totiž je, aby příští díl přinesl výraznější inovace.

Hascoet o filosofii Ubisoftu pohovořil pro deník Le Monde.