Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ubisoft zavádí opatření proti bazarovým prodejům

  20:29aktualizováno  20:29
Ačkoliv bývá běžné, že lidé mohou volně obchodovat se svým majetkem, herní průmysl se tomu brání. Ubisoft tak následuje společnosti Electronic Arts, Warner Bros či THQ a zavádí Uplay Passport neboli placenou síťovou hru.
UbiSoft

Ačkoliv bývá běžné, že lidé mohou volně obchodovat se svým majetkem, herní průmysl se tomu brání. Ubisoft tak následuje společnosti Electronic Arts, Warner Bros či THQ a zavádí Uplay Passport neboli placenou síťovou hru.

Při koupi nové hry majitel získá registrační kód, který odemyká hru více hráčů a bonusový obsah. Kód lze využít k jedné aktivaci a prodej hry pak znamená, že nový vlastník musí za další registrační kód zaplatit či se obejít bez síťové hry a bonusového obsahu.

V USA bude Uplay Passport stát 9,99 dolarů (zhruba 170 korun), cenu pro Evropu Ubisoft zatím neohlásil. První hra, jež bude tento kód zahrnovat je Driver: San Francisco, která vyjde 1. září.

Zdroje: Eurogamer.net, Kotaku.com

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.