Ubisoft zavádí opatření proti bazarovým prodejům

  • 35
Ačkoliv bývá běžné, že lidé mohou volně obchodovat se svým majetkem, herní průmysl se tomu brání. Ubisoft tak následuje společnosti Electronic Arts, Warner Bros či THQ a zavádí Uplay Passport neboli placenou síťovou hru.
UbiSoft

Ačkoliv bývá běžné, že lidé mohou volně obchodovat se svým majetkem, herní průmysl se tomu brání. Ubisoft tak následuje společnosti Electronic Arts, Warner Bros či THQ a zavádí Uplay Passport neboli placenou síťovou hru.

Při koupi nové hry majitel získá registrační kód, který odemyká hru více hráčů a bonusový obsah. Kód lze využít k jedné aktivaci a prodej hry pak znamená, že nový vlastník musí za další registrační kód zaplatit či se obejít bez síťové hry a bonusového obsahu.

V USA bude Uplay Passport stát 9,99 dolarů (zhruba 170 korun), cenu pro Evropu Ubisoft zatím neohlásil. První hra, jež bude tento kód zahrnovat je Driver: San Francisco, která vyjde 1. září.

Zdroje: Eurogamer.net, Kotaku.com