Underworld Ascendant | foto: OtherSide Entertainment

Underworld Ascendant slibuje grafiku ve stylu ručně vyráběných figurek

  • 1
Tvůrci nové Ultimy považují fotorealistickou grafiku za unavující. Pokračování nazvané Underworld Ascendant proto využije nezvyklý grafický styl, který pro hru vymýšlí umělecký ředitel Nate Wells. Ten v minulosti pracoval například na sérii BioShock či na hrách The Last of Us a System Shock 2.

„Chci zachytit retro pojetí fantasy ve stylu, který si pamatujeme z dětství. Pro Underworld Ascendant mě napadlo: ‚Co kdyby si svět vypůjčil ruční zpracování deskových her?‘ Mám na mysli olověné figurky a prostředí sestavené z malých modelů,“ napsal Wells na oficiálním blogu.

Jeho cílem je, aby vše působilo jako ručně vyráběné. Jako by obsah vytvářel modelář. Využití takového vizuálního stylu je však pravděpodobně motivované ještě dalším faktorem. A tím je vývoj v malém studiu s malým rozpočtem.

Silně stylizovaná grafika proto může být způsobem, jak velkým studiím konkurovat, aniž by vizuální stránka hry působila úsměvně.

Underworld Ascendant
Underworld Ascendant
Underworld Ascendant

Projekt Underworld Ascendant je možné podpořit na oficiálním webu, kde stále probíhá komunitní financování. Vývojáři zatím vybrali okolo 925 tisíc dolarů, tedy zhruba 22 milionů korun.

Fanoušci nejnověji odemkli monstrum The Wailing Haunt. A za vybrání 950 tisíc tvůrci slibují přidat oblast zvanou Necropolis of the Ancients, která je domovem mocných nemrtvých protivníků.