Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hopsačka Unravel by mohla vyjít pod jiným názvem

  12:00aktualizováno  12:00
Vydavatelství Electronic Arts se nepodařilo zaregistrovat název Unravel pro stejnojmennou pohádkovou plošinovku. Žádost podalo loni v březnu, v červnu ji však americký patentový úřad odmítl kvůli deskové hře Beary's Unravel Game.

V obou případech se jedná o hru a k propagaci produktů autoři prý využijí obdobné kanály. Úřad proto dospěl k závěru, že by název mohl vyvolávat zmatek.

Z dokumentu navíc vyplynulo, že lidé z Electronic Arts na situaci nijak nereagovali, a tak žádost o půl roku později pozbyla platnosti. Co to znamená v praxi, v současné době není jasné.

Není však vyloučené, že by hra mohla vyjít pod odlišným názvem. V tom případě bude mít marketing dost napilno, titul se má totiž objevit na pultech obchodů už 9. února.

Unravel je pro Electronic Arts krokem směrem k menším nezávislým projektům. Na první pohled hra působí jako 2D hopsačka, autorům se však daří vytvářet intimní atmosféru.

Unravel
Unravel
Unravel

Hlavní hrdina Yarny je upletený z vlny a při cestou prostředím musí řešit pohybové výzvy a logické rébusy. Pohádková grafika i důvtipné zpracování hlavní postavy však pomáhají mezi hráčem a Unravel vytvářet emocionální pouto.

Náplň navíc oživuje fakt, že se Yarny při rozličných akcích rozplétá, a pohybovat se s ním proto musíte s rozmyslem. Cílem totiž je, aby zůstal pohromadě.

Autor:


Témata: Electronic Arts


Nejčtenější

Umělá inteligence se učí řídit díky GTA 5
Chytrá auta se učí řídit v Grand Theft Auto 5

Vědci, snažící se vyvinout inteligentní auta, která by se dopravou pohybovala samostatně, využívají pro „učení“ umělé inteligence počítačovou hru Grand Theft...  celý článek

Logo Valve
Valve přetáhlo vývojáře Kerbal Space Programu

Další talentovaný tým skončil pod křídly giganta, který provozuje nejpopulárnější herní platformu Steam. Jaké plány s autory Kerbal Space Programu má, se neví,...  celý článek

Destiny: Rise of Iron
Porazili všechny bosse v Destiny bez jediného výstřelu

Přes 60 hodin zabralo skupině hráčů porazit ty nejtěžší záporáky ve hře Destiny, bez jediného výstřelu, pouze za využití útoků na blízko a speciálních...  celý článek

Resident Evil (2002)
Tak to netrvalo dlouho, filmový Resident Evil dostane reboot

Zombie podívaná Resident Evil bude oživena dříve, než se čekalo.  celý článek

Quake Champions
První dojmy z Quake Champions: Návrat legendy, nebo pohřbení značky?

Oživovat po dvanácti letech tak klasickou sérii jako je Quake bude vždy představovat problém. Vývojáři totiž nikdy nemají šanci se zavděčit všem fanouškům.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.