BioShock Infinite

BioShock Infinite

V BioShock Infinite půjde ovlivnit příběh a každý průchod hrou bude jiný

  • 0
Každé sehrání BioShock Infinite bude znamenat jiný příběh, tvrdí hlavní návrhář, kterým je Ken Levine. "Nechci to prezentovat jako Bioware úroveň (ovlivňování)," říká Levine. Nejde prý o zásadní proměnu světa na základě herních voleb.

"Ale nějaké změny tu budou," tvrdí Levine. Vývojář však odmítá nabídnout konkrétní příklady. "Když se to stane, je to velmi překvapující. Raději bych to proto nevysvětloval. Budu radši, když to lidé uvidí," objasňuj Levine svůj přístup.

Na rozdíl od prvního dílu však hráč bude svědkem zkázy herního světa. "Svět se vyvíjí na základě hráčské přítomnosti. Nezávisí na jeho skutcích, jde přirozeným vývojem," říká Levine.

Hráč se tentokrát vžije do role bývalého agenta Bookera DeWitta, který má za úkol zachránit dívku Elizabeth. Během průchodu létajícím městem se však příběh má vyostřovat. Některé situace prý vyvolá samotná přítomnost hlavního hrdiny.

"Každý čin má smrtelně vážné následky," tvrdí Levine.

BioShock Infinite je střílečka, která se odehrává v létajícím městě Columbia. Sérii v roce 2007 započal titul BioShock, který od Bonuswebu získal hodnocení 95 %.

Michael Mlynář o prvním BioShocku napsal: "Dokáže pohltit tak rychle a rázně, že si najednou ani neuvědomíte, že vstáváte v pět hodin ráno a že US Open je již v plném proudu." (číst recenzi)

Zdroj: Kotaku