Ilustrační foto

Ilustrační foto

Sony patentovalo hraní přerušované reklamou

  • 88
Herní budoucnost se možná přiblíží televiznímu vysílání. Znamenalo by to zábavu přerušovanou reklamními vsuvkami. Systém si patentovala společnost Sony Computer Entertainment, která by tím mohla financovat tituly ke hraní zdarma.

Společnost systém patentovala loni v červenci. Ve zkratce by měl fungovat tak, že přeruší interaktivní obsah, přehraje reklamu a následně hru opět obnoví. Jde ostatně o rozšíření podobného patentu z roku 2006. A registrace tak potvrzuje, že firma o podobném systému seriózně uvažuje.

Podle dostupných informací se titul nejprve zpomalí, objeví se varování o plánovaném přerušení hry a poté uživatel zhlédne reklamu. Jako příklad Sony uvádí: "SODA NEJLEPŠÍ ZNAČKY. To musíte vyzkoušet!" Firma tím naznačuje, že by reklamní čas mohla prodávat i jiným společnostem.

Sony patentuje hraní přerušované reklamou.

Předpokládá se, že by takový systém mohly využít například tituly jako DC Universe Online či Dust 514. Ty totiž mají být v základu k dispozici zdarma a právě tento systém by mohl posloužit k jejich financování.