Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

V Homefront měli místo Severokorejců původně útočit Číňané

  11:25aktualizováno  11:25
Zpětný pohled na vývoj hry Homefront ukazuje, že i videohry se snaží chovat politicky korektně. Vydavatel proti sobě nechtěl popudit velký trh, a tak zvolil nesmyslnou hrozbu.

Pokud jste si při hraní akční hry Homefront kladli otázku, jak je možné, že pětadvacetimilionový národ Severokorejců převálcuje dvanáctkrát lidnatější a vyspělejší Spojené státy americké, nebyli jste rozhodně sami.

K otázce se vrátili také samotní vývojáři z dnes již zavřeného studia Kaos při zpětném pohledu na vývoj hry, který rozhodně neprobíhal podle jejich představ. Původně totiž jako hrozbu světovému míru měli ve hře Čínskou lidovou republiku.

Jenže vydavatelský dům THQ jednostranně rozhodl, že Číňané hrozbou být nemohou, protože jsou až příliš důležitým trhem na to, aby byli na hru naštvaní a nekupovali ji. Proto padla volba na Severokorejce, kteří se ke hrám stejně nedostanou.

Autor:




Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.