Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

V nápadité akci se čas hýbe, jen když se pohybujete vy. Vyjde v únoru

  12:50aktualizováno  12:50
Střílečka Superhot láká na nezvyklý koncept, do jisté míry totiž připomíná tahové strategie. Když se hráč nehýbe, čas téměř stojí, a je tedy možné rozmyslet si další krok. Titul vzniká necelé dva roky a vývojáři ohlásili, že pro PC vyjde 25. února. Verze pro Xbox One bude následovat v březnu.

Superhot pracuje s minimalistickou grafikou, ve které je většina prostředí bílá a vyčnívají pouze rudě zabarvení nepřátelé. V úrovních lze sbírat zbraně, ty však mají omezený počet nábojů a po jejich vystřílení je třeba používat útoky na blízko.

Koncept vznikl v rámci vývojářského jamu 7 DAY FPS, ve kterém tvůrci měli týden na vytvoření střílečky. Prototyp tak vyšel již v září 2013 jako webová hra.

Ta však vyvolala tak pozitivní ohlasy, že se vývojáři rozhodli v roce 2014 spustit komunitní financování a díky jeho úspěchu koncept rozpracovali do plnohodnotného počinu.

Do hry tak přibyly nové zbraně, bude mít více úrovní a možnost přehrávat své průchody úrovní ze záznamu. Nechybí ani režim New Game+, ve kterém je o poznání vyšší obtížnost.

Autor:


Témata: Xbox, Xbox One


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.