Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Valve chce mluvit o hrách až v pokročilém stadiu. Proto raději mlčí

  16:43aktualizováno  16:43
Šéf vývojářského studia Valve, kterým je Gabe Newell, vysvětlil důvod pro rádiové ticho v případě řady titulů. Je jím nová strategie pro jejich odhalování. Autoři střílečky Half-Life prý neudělali dobrou zkušenost s předčasným odhalením prvních dvou dílů. Vydání totiž s ohledem na kvalitu později odkládali.

S tímto trikem se na veřejnosti objevil jeden ze zaměstnanců společnosti Valve

"Pokud si přečtete Half-Life 2 fóra, patrně se dozvíte, že nám vývoj trval padesát nebo šedesát let," říká Newell. "Snažíme se proto lidi příliš nenadchnout, abychom je pak nemuseli zklamat," dodává.

Přístup Valve nicméně netěší fanoušky společnosti. Řada z nich se připojila do skupiny na síti Steam nazvané A Call for Communication, která má již téměř 60 tisíc členů.

"Nedostatek komunikace mezi Valve a komunitou (fanoušků) Half-Life je frustrujícím zážitkem," tvrdí skupina. Jako důvod svého vzniku skupina uvádí několikaletou absenci informací (více o skupině).

Zdroj: Eurogamer.net

Autor:


Témata: Half-life, Steam, Valve


Hlavní zprávy

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.