Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Valve chce mluvit o hrách až v pokročilém stadiu. Proto raději mlčí

  16:43aktualizováno  16:43
Šéf vývojářského studia Valve, kterým je Gabe Newell, vysvětlil důvod pro rádiové ticho v případě řady titulů. Je jím nová strategie pro jejich odhalování. Autoři střílečky Half-Life prý neudělali dobrou zkušenost s předčasným odhalením prvních dvou dílů. Vydání totiž s ohledem na kvalitu později odkládali.

S tímto trikem se na veřejnosti objevil jeden ze zaměstnanců společnosti Valve

"Pokud si přečtete Half-Life 2 fóra, patrně se dozvíte, že nám vývoj trval padesát nebo šedesát let," říká Newell. "Snažíme se proto lidi příliš nenadchnout, abychom je pak nemuseli zklamat," dodává.

Přístup Valve nicméně netěší fanoušky společnosti. Řada z nich se připojila do skupiny na síti Steam nazvané A Call for Communication, která má již téměř 60 tisíc členů.

"Nedostatek komunikace mezi Valve a komunitou (fanoušků) Half-Life je frustrujícím zážitkem," tvrdí skupina. Jako důvod svého vzniku skupina uvádí několikaletou absenci informací (více o skupině).

Zdroj: Eurogamer.net

Autor:


Témata: Half-life, Steam, Valve


Nejčtenější

Destiny: Rise of Iron
Porazili všechny bosse v Destiny bez jediného výstřelu

Přes 60 hodin zabralo skupině hráčů porazit ty nejtěžší záporáky ve hře Destiny, bez jediného výstřelu, pouze za využití útoků na blízko a speciálních...  celý článek

Injustice 2
Takhle se to dělá. Injustice 2 je nejlepší mlátička posledních let

Pokračování komiksové bojovky Injustice: Gods Among Us přináší bohatý obsah, několik lákavých novinek i spoustu zajímavých postav.  celý článek

Minecraft
Opustil práci, aby mohl provozovat Minecraft server pro autistické děti

Stuart Duncan je otcem malého autisty. Jelikož je hra Minecraft jedním z mála prostředí, kde se jeho syn cítí dobře, rozhodl se opustit dobře placenou kariéru...  celý článek

Jak dlouho bude trvat, než digitální kopie zcela nahradí ty fyzické?
Konec krabicových her na dohled? Prodeje digitálního obsahu rostou

Dvě z největších herních vydavatelství letos oznámily, že částky utržené z digitálního prodeje převýšily ty z prodeje fyzických kopií. Konec krabicovek se tak...  celý článek

Resident Evil (2002)
Tak to netrvalo dlouho, filmový Resident Evil dostane reboot

Zombie podívaná Resident Evil bude oživena dříve, než se čekalo.  celý článek

Další z rubriky

The Evil Within
Hru od autora Resident Evilu bude pohánět stejná technologie jako Doom 4

The Evil Within je horor příští generace, a to obsahově i graficky. Titul totiž bude pohánět technologie id Tech 5, na které běžela například akce Rage a...  celý článek

Star Wars 1313
Electronic Arts zaštítí Star Wars hry. Vznikat budou například v DICE

Společnosti Disney a Electronic Arts oznámily uzavření partnerské dohody. Na vývoji her ze světa Star Wars se tak bude podílet trojice vývojářských studií...  celý článek

Na webu internetového obchodu Amazon.de lze objevit PC verzi titulu Grand Theft
Prodejci do seznamu her zařadili PC verzi Grand Theft Auto V

Prodejci v Německu a Rakousku do seznamu her zařadili PC verzi hry Grand Theft Auto V. Objevit ji lze například v německé verzi obchodu Amazon i na serveru...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.